Lilithian kymmenennet (varattavissa!)
-
Anskuliini
- Alkupalat
Re: Lilithian kymmenennet (nimet!)
Muaki alko kiinnostaa sakemannipentu! Ehdottomasti ois narttu, nimeksi Lilithia Just Dance. Kisanäyttöä ei hirmuisesti ole, mutta kai nämä ja nämä tulokset kelpaavat...
Nii ja tulis Sanasirkukseen...
Nii ja tulis Sanasirkukseen...
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ihanaa, kun sakut kiinnostaa (ja tervetuloa turrilaan!!), mutta valitettavasti tästä pentueesta ei vielä sinulle pentua lähde. Ei mitään henkilökohtaista, mutta vaadin paremman kisanäytön varmistamaan etten saa kasvattejani muutaman kuukauden päästä takaisin omistajan kyllästyttyä tähän touhuun. Seuraavasta pentueesta sitten, eiks nii? :)
-
rust
- Kanada
Jack jr eli Pepsi esittäytyy. :D Luonne ja kisakalenteri vielä uupuu.
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
-
Weeza
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Saitkin minulta jo viestiä, eli joudun perumaan:(
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Jeesbox, eli nyt on vielä kaksi pentua varattavana!
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Lilithian kymmenennet (varattavissa!)
Olitko vielä yhtään funtsinu näille synden aikaa? Mietiskelin tässä tulevaisuuteen päin omia jalostusvalintoja ja tulevia yhdistelmiä, jospa hankkisin yhden sakunartun vaiko en noita suunnitelmia täyttämään.. Kuvatkin olis vaan pandalle (ps. kiva kun niitäkin tulee sakujen tietokantaan listattua :'D) perhana, mutta on mulla pieni mietintä jos yksi viitsisi sakun piirtää. Kaikki parit sakukuvat mullon vaan uroksista..
Ja mites on suvun tilanne (emän osalta)?
Ja mites on suvun tilanne (emän osalta)?
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kolmannen varaajan jälkeen nää voisi syntyä mun puolesta vaikka heti, tuo neljäs varaaja ei ole mulle odotettavan arvoinen asia.
Jos mä nyt lunttaan tietokannasta, niin emän Dramaattinen Dubbaus -sisaruksella on neljän pennun pentue, joista yks pentu on mulla ja meinaan teettää sillä joskus pentueen. Muiden Dubbauksen pentujen suunnitelmista en tiedä mitään, käsittääkseni ei kellään ainakaan ole vielä pentuetta.
Belalla eli Luvian Roses of Elurialla on toinenkin pentue, Lilithian äffät (3 pentua), joista ei yhdelläkään pennulla ole pentuetta enkä muista kuulleeni kenenkään pentuesuunnitelmista. Mä voisin kuitenki uskoa, että tuo rust haluu käyttää Frosty Nightingalea ja luulen että cantarel voisi kans haluta käyttää omaa äffäläistään.
Eli onhan tossa koiria ja mahdollisia pentuesuunnitelmia, mutta toisaalta sakuja ja niiden sukuja on niin hemmetisti, että siihen nähden lisää vaan sekaan.
Onhan nää ainakin lähtöisin evm. koirista, joten en mä senkään vuoksi osaa pelätä sukujen yleistymistä vaikka näitä nyt tehotuottaiskin.
Jos mä nyt lunttaan tietokannasta, niin emän Dramaattinen Dubbaus -sisaruksella on neljän pennun pentue, joista yks pentu on mulla ja meinaan teettää sillä joskus pentueen. Muiden Dubbauksen pentujen suunnitelmista en tiedä mitään, käsittääkseni ei kellään ainakaan ole vielä pentuetta.
Belalla eli Luvian Roses of Elurialla on toinenkin pentue, Lilithian äffät (3 pentua), joista ei yhdelläkään pennulla ole pentuetta enkä muista kuulleeni kenenkään pentuesuunnitelmista. Mä voisin kuitenki uskoa, että tuo rust haluu käyttää Frosty Nightingalea ja luulen että cantarel voisi kans haluta käyttää omaa äffäläistään.
Eli onhan tossa koiria ja mahdollisia pentuesuunnitelmia, mutta toisaalta sakuja ja niiden sukuja on niin hemmetisti, että siihen nähden lisää vaan sekaan.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Ite oon aatellu käyttää Falcoa tolle yhelle evm-sukuselle c: Jos tää käy sulle?
.
.
.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
En mä ala kenenkään jalostuskäyttöä rajottamaan. :D Kilpailkaa rauhassa pentumääristänne, hah!
-
rust
- Kanada
Joo ja mulla on tosiaan Valheelle eli Frosty Nightingalelle pentuesuunnitelmia Valon kanssa mutta en usko rajoittavan mitenkään J-pentujen jalostuskäyttöä kun Valheen pentueesta ei ainakaan ole tulossa kolmea isompi. :)
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Jeesbox! Odottelen kolmatta varaajaa vielä vähän aikaa, mutta muuten syntymäaikaa voidaan jo alkaa miettimään. Onko ehdotuksia?
-
rust
- Kanada
- seita
- Toistolla tehoa
mullekin sopii synttäriajaksi millon vaan. :)
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kolmatta varaajaa ei näy, joten mennään näillä kahdella. Ootte saanut odottaa jo tarpeeksi, joten sopisiko syntymäajaksi vaikka huominen 18. päivä?