Sivu 5/11

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 1:53 pm
Kirjoittaja Netry
Kyllä multakin vielä kiinnostusta pennulle löytyy, että tännekin vielä olis pentu lähössä :)

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 5:05 pm
Kirjoittaja Shiroi
Hienoa, Viuki?

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 7:17 pm
Kirjoittaja Viuki
Varmaa joo :D

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 7:33 pm
Kirjoittaja Ellu
HYVÄ! Eimi.V ei pentua saa kun ei tullut ilmoittamaan itsestään.

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 8:44 pm
Kirjoittaja Netry
Mä muuten just huomasin, että Uljas on oman koirani veli. ;) Oon katellu et suku aika yleinen tällä hetkellä, isällä kaks pentuetta, joista toisesta kahella koiralla pentueet tulossa, ja tästä pentueesta mistä Uljas on, niin siinä mun omalla koiralla pentue just tulossa. Ei kannata kamalan suurta pentuetta tehä, mut ei sen mikään pienikään tarvii olla : DDD

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 8:56 pm
Kirjoittaja Ellu
Tarvii vielä sitten Marjapuuron omistajilta kysellä Uljaksen jalostuskäytöstä. Toinen vaihtoehto voisi varmaan sitten olla mun oma shelttiuros, mutta katsellaan vielä. ;) niin ja kyllä mullakin on Privelin kasvatti! tosin en oo varma onks se samaa linjaa kun Uljas ja Nettein koira.

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 8:59 pm
Kirjoittaja Netry
Ellu kirjoitti:Tarvii vielä sitten Marjapuuron omistajilta kysellä Uljaksen jalostuskäytöstä. Toinen vaihtoehto voisi varmaan sitten olla mun oma shelttiuros, mutta katsellaan vielä. ;) niin ja kyllä mullakin on Privelin kasvatti! tosin en oo varma onks se samaa linjaa kun Uljas ja Nettein koira.
ketkä vanhempina sillä sun koiralla? :)

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 9:16 pm
Kirjoittaja Ellu
öööö... se emä kuoli melkein heti synnytyksen jälkee muuta en muista ku en oo kirjannu minnee ylös tietääkseni.

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 11:55 pm
Kirjoittaja Shiroi
Munkin Acu on Privelistä, enpä tiedä myöskään onko samaa linjaa. Isä on What What What ja emä Minfréda Elegane
3-4 pennun pentue olis sillälailla vielä ihan kohtuullisen kokonen, ei varmaan enempää ainakaan ole tulossa?

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 1:58 pm
Kirjoittaja Ellu
^Acu on Beltsin sisko mut tarkotin Wannii.. sen emä kuoli synnytyksen jälkee ja sitte isi alko R-kirjaimella. Näin hyvä tää mun muisti on nääs.

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 11:14 pm
Kirjoittaja Shiroi
En mäkään ikinä muistais mun koirien vanhempien nimiä jos en kirjottas niitä sivuille...

Ketä sun uroksista tarkotit pentueen isä ehdokkaaksi?

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja Ellu
Kingii. Tosin sil ei oo viel mitää kunnollisii tuloksii

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 4:46 pm
Kirjoittaja Netry
Ellu kirjoitti:Kingii. Tosin sil ei oo viel mitää kunnollisii tuloksii
Kingi on muuten sukua tolle nykyselle isäehdokkaalle ;) Myös Niken pentu.

// ja Kingin isä, Nikke, asustelee muuten nykyään tuolla meillä Rosewellissä, ja uusi sivu löytyy tästä. Ja se Kingin velikin asustelee meillä, uusi sivu on tässä.

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 7:41 am
Kirjoittaja Ellu
Aijaa.. Tarvii sit kattoo viel..

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 1:44 pm
Kirjoittaja Hasse
Eli siis pentujen isäkö vaihtuu?