Sivu 5/5
Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)
Lähetetty: Pe Helmi 24, 2012 3:32 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hilari sai kuvan. Päästään piirrettyyn ranskan voittajaan!
Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)
Lähetetty: Pe Helmi 24, 2012 4:38 pm
Kirjoittaja Spunky
Hei tosi kiva homma! Nätti on :)
Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)
Lähetetty: Ke Helmi 29, 2012 10:22 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hilaripilari oli ROP Piirrettyjen Ranskan voittajassa :)
Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)
Lähetetty: To Maalis 01, 2012 12:10 pm
Kirjoittaja Spunky
Onnea, teillähän lähti sitten erittäin hyvin käyntiin tuo kisaura! :)