Sivu 5/5

Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)

Lähetetty: Pe Helmi 24, 2012 3:32 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hilari sai kuvan. Päästään piirrettyyn ranskan voittajaan!

Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)

Lähetetty: Pe Helmi 24, 2012 4:38 pm
Kirjoittaja Spunky
Hei tosi kiva homma! Nätti on :)

Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)

Lähetetty: Ke Helmi 29, 2012 10:22 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hilaripilari oli ROP Piirrettyjen Ranskan voittajassa :)

Re: Sileäkarvaisia noutajia (1 pentu vapaana)

Lähetetty: To Maalis 01, 2012 12:10 pm
Kirjoittaja Spunky
Onnea, teillähän lähti sitten erittäin hyvin käyntiin tuo kisaura! :)