VSWEW 2012

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Hensu
Epätoivoinen katse

Re: VSWEW 2012 - Tuomareita haetaan vielä FCI5 ja BIS-vet&-kas!

Viesti Kirjoittaja Hensu »

Shady kirjoitti:FCI2 kääpiösnautseri musta-hopea ROP uros ei voi vastaanottaa CACIBia, koska kisaa nuorissa :)

// Cacibbi pois myös kiharakarvaistennoutajien VSP'ltä.
Kansainvälinen sertifikaatti eli CACIB voidaan jakaa vain KV eli kansainvälisissä näyttelyissä.
CACIBista voivat kilpailla nuorten, avoimen, valio-, käyttö- sekä veteraaniluokan koirat, jotka ovat saaneet laatumaininnan erinomainen ja sertifikaatin arvoisen (SA).
CACIB jaetaan Rotunsa Parhaalle (ROP) ja Vastakkaisen Sukupuolen Parhaalle (VSP).
(suora kopsu vFCI:n sivuilta.

Eli eikös sit tuo kääpiösnautseri saa cacibin jos kerta nuoris kisaa. Ja kiharakin sen cacibin saa ottaa ainakin sääntöjen mukaan. :)
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Täh koska se on muuttunu? :D No plussaa vaan mulle, ku molemmat omia on ;D
Riiseni kysymykseen jos vielä saisi vastauksen ni hyvä.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Shady kirjoitti:Onko mustissa suursnautsereissa junnu narttu ROP? Kys rodusta puuttui kokonaan ROP. VSP oli laitettuna ja tuo junnu on ainut vastakkaista sukupuolta oleva, jolla SA, joten voinko näin ollen olettaa, että koirani on sekä ROP-jun että ROP ja saa näin olleen voittajatittelin sekä junnutittelin?
Mä olin jotenkin ihan pompannut tän viestin yli, mutta mun täytyy kyllä nyt selvitellä tää asia Serenan kanssa! Toistaiseksi ainakin se vjSWEW.

Henji kirjoitti:Hieman turha ilmo, mutta islantilaisten tulokset laitettu.
Tuntuu että kahden koiran kohdalla omistajille tulossa yllätys.. :lol:

Yleisesti ottaen tosi kivasti tähän showhun tullut tuloksia lyhyessä ajassa.

// No, kun tänne kerran tuherran, niin jatketaan ettei mene ihan turhaksi viestiksi:
Kymppiryhmän seuraavilta koirilta on linkit lähteneet karkuun, mutta niitä tarttettais jatkokilpailuja ajatellen. Et jos lisääte sivulle. :)
irski Andera's Cry Like A Wolf - http://sateinen.net/rainvalley/gabrielle.php
italiaano DeWolf Enza Eufenia - http://www.junkiemonkey.org/virt/joy/ella.html
Islantilaisten tulokset sivuilla, kuten sun mailiin vastailinkin. Lisäsin myös linkit noille koirille. Kaikki ROP-koirat, joilta puuttuu linkit, kannattaa ilmoittaa tässä töpössä taikka sitten maililla! :)
Ite oon jopa lähtenyt välillä googlettelemaan niitä ROP-koiria, kun ovat jääneet välistä. Aina voi kuitenkin olla, että joidenkin linkit puuttuu, joten kannattaa tsekata tilanne.

Ps. oon itekkin ihan mielettömän tyytyväinen näihin tuomareihin! Ihan upeaa. Vaikka omat sähläyksensä onkin ollut, niin ainakin tuomarien kanssa on touhu pelannut mahtavasti!
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Mä en olekaan tänne suuntaan kauheasti ehtinyt katsella, mutta yhdyn kyllä Sparkleen ja muihin. Pientä sähläystä tässä on ollut, mutta tuomarit on toiminut kyllä uskomattoman hyvin ja tuloksia on saatu sivuille tosi kivasti. Hyvä hyvä!
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Ruotsin Voittaja vuosimallia 2012 - Tuomareita haetaan!

Päivitetty lista siitä, mitkä rodut ovat vielä tuomaria vailla - 16.05.

Kaikki saaneet tuomarinsa.
Dumle-
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Dumle- »

Voisin ottaa nuo kaikki tuomaria vailla olevat rodut^^
Tuomaroin virallisissa näyttelyissä kaikkia rotuja.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Dumle, kiitos! Noista vapaina on enää kyllä chow chow, eurasier, cirneco dell' etna, faaraokoira, ibizanpodencot (lk&pk), kai, shar pei, thai ridgeback & valkoinen ruotsinhirvikoira, joten heitän ne sulle. :)
Tuloksia voit laittaa osoitteeseen virtuaalisuus@gmail.com kun on valmista. Tuhannet kiitokset!

Enää tuomaria vailla ovatkin vain BIS-VET ja -KAS!
//Olin näköjään antanut oman mailini, mutta käyhän se näinkin! :) Laittelen sivuille, kiitokset.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Sparkle kirjoitti:
Shady kirjoitti:Onko mustissa suursnautsereissa junnu narttu ROP? Kys rodusta puuttui kokonaan ROP. VSP oli laitettuna ja tuo junnu on ainut vastakkaista sukupuolta oleva, jolla SA, joten voinko näin ollen olettaa, että koirani on sekä ROP-jun että ROP ja saa näin olleen voittajatittelin sekä junnutittelin?
Mä olin jotenkin ihan pompannut tän viestin yli, mutta mun täytyy kyllä nyt selvitellä tää asia Serenan kanssa! Toistaiseksi ainakin se vjSWEW.
Kyseinen koira on ROP, ja näin ollen koko tulospätkä on ERI1 SA ROP-JUN ROP vjSWEW-12 vSWEW-12.
Jenna
Kanada

Re: VSWEW 2012 - Tuomareita haetaan enää vain BIS-vet&-kas!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Upeasti tullut tuloksia kilpailuun :) Täällä odottelen ja joka päivä käyn katsomassa josko saisi kasin ryhmän arvostella :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Oon ihan samaa mieltä! Oon ilmeisesti riittävästi hönkinyt tuomareiden niskoissa. :D Täytyykin varmaan Santtua pian herätellä noiden viimesten tulosten puolesta.
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

^ Santulle laittelin eilen tai toissapäivänä sähköpostia koskien noita tuloksia, mutta ei ole mitään toistaiseksi vastannut. :) Mutta voin kyllä yhtyä siihen, että ihan huipusti on näitä tuloksia tullut ja tyytyväinen voi siihen olla kyllä. Vielä kun vaan saataisiin BIS-vet & -kas tuomarit ja nuo loput tulokset sivuille niin voisi olla super super tyytyväinen.

/ Santulta tulivat tulokset. Ne ja vitosen loput (lukuun ottamatta RYP) lisätty sivuille. Muutamalle tuomarille laittelen viestiä, josko saataisiin nuo viimeisetkin tulokset sivuille mahdollisimman pian. Hyvää työtä olette tehneet tähän mennessä!
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Lähti FCI8 ryppi :)

Minä kiitän osallistujista ja mahdollisuudesta tuomaroida! Onnea tuloksista ja niitä vielä odottaville!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: VSWEW 2012

Kaikki ryhmät ovat saaneet tuomarinsa!
Enää vain Heijiltä odotellaan whipukoiden, venäjänvinttien sekä salukien tuloksia, kunnes päästään BIS-kehiin käsiksi.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Mitä, ää, minä! Joo, yritän pistää töppöstä toisen eteen.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Jees, ei mitään kiirettä, tänäänhän on vasta näyttelyn virallinen päivämäärä. :D Harvinaisen nopeasti saatu homma kasaan.

FCI6-roturyhmän tuloksiin tuli joitain merkittäviä muutoksia, kun tarkastellaan beagleja ja suomenajokoiria! Tarkistakaahan koirienne tulokset uudemman kerran. Sertejäkin heitettiin roskakoriin, joten ihan asiallista voisi olla tarkistuskierros. :)
Vastaa Viestiin