Useamman rodun pentueita - UUSIA d, käy-lb, lb, cpk

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Useamman rodun pentueita - uutena pehkot

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Hyvä, että sieltä sopiva löytyi sit kuitenkin. :) Toivottavasti löydät mieleiset kuvat!
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Meille tulee Teräshampaan Tiedän Kuka Tappoi Minut ja hää on soopeli poika! Syntymäaika on oikeastaan mulle ihan sama, heitän sivut tässä kohta kunhan pistän ne kasaan ja keksin kutsumanimen. Pentu tulee tosiaan oleen hetken kuvaton, kunnes saan piirrettyy sille kuvat, mutta kisaaminen alotetaan syntymästä. :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Ansk, sulle haluamasi nimi ja tosi kiva saada myös urospentu! Kuvalla ei oo mikään kiire. Tosi hienoa, että saa piirretyn kuvan! Oon niin innoissani (pivikon ylläpitäjänä) aina uusista pivikoista :D

Käviskö teille syntymäpäiväksi jo 29.1.? Jos valokuvalliset saa tehtyä nopsaan sivut niin saatte / voitte ilmoittaa tohon ystävänpäivänäyttelyyn. :) Sivuilla ei kuitenkaan kiire ole, kuhan saan ne viimeistään helmikuun aikana - tosin tuun niitä huuteleen ennemminkin.
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Re: Useamman rodun pentueita

Mulle käy toi syntymäpäiväksi. :)
Silja
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Silja »

Joo, 29. sopii hyvin!
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Herra Rauh

Laitoin nyt alustavasti ton syntymäpäivän jo, mutta sen saa nopee vaihdettua jos tulee muutoksia. :D
Susityttö
Höpsö veitikka

Herra Rauhin sivu näyttää varsin passelilta ja uskon, että synttäripäiväksi tulee tuo 29.1, jos Hilmerillä ei ole jotain oikeasti hyvää syytä miksi se ei kävisi :D

Rekkaatteko pennut itse vai rekkaanko minä? Pyrin raapustaan noille pentuesivun tällä viikolla ja sinne tulee myös pienet luonnekuvaukset pupseista.
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Mulle englanninvinttikoira! :D
Miten mä en ookkaa tätä aikaisemmin huomannut o.O Juu eli siis de la Doradoon luonnollisesti pääsisi asustelemaan ja kuvikseen saisi PIVIKO kuvat niinkuin on suurimmalla osalla kennelimme vinttikoirista. Vinttejä oon kisaillut pää asiassa näyttelyissä, juoksukisoissa sekä tokossa. Tavoitteena jokaisen vinttikoiran kanssa on sekä maasto- että ratavalion arvot ja TVA. Mulla on näitä kisaillut ihan hyvällä menestyksellä myös koiratanssissa ja agilityssä, mutta niissä ei tällä hetkellä ole tilaa. Tosin tilanteet muuttuu koko ajan, joten agilityynkin esimerkiksi saattaisi mahtua hyvinkin pian. Sitte on näitä muita lajeja kourallinen missä kisaan vähän kaikkia vähän miten sattuu, joten hajanaisia tuloksia tulis varmaan joistain muistakin lajeista. BH hommataan kaikille koirille, pikkuhiljaa... Jaaja... Mahdollisesti jalostukseenkin joskus tulevaisuudessa olis ihan jees saada käyttää :)

Nii ja sitä vinttis näyttöä.. Jasper, Alya & Zip Nämä on nää mulla vähän kauemmin olleet. Uudemmilla on vasta hajanaisia tuloksia, joskin vain yksi enää vailla suomen lisenssiä (ja toisella lisenssi hakemus vielä hyväksymättä) :cool:
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Hilmainen
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hilmainen »

Juu tuo päivä käy vallan hyvin! :D Teen sivuja varmastikin vielä tän illan aikana tai viimeistään huomenna heti aamusta. :) Sen verran pitää vielä kysymäni että meniskö noilla kuvilla NUO-luokkaan vai meneekö ihan AVOon? Ja voin itte rekata neitosen, kun on muutenkin noita koiria laitettavana rekisteriin. :)

// Tea esittäytyy! Toivottavasti kaikki meni oikein.
Jonakin päivänä olen puu,
ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni,
ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina.

Paikalla ollaan taas..
Susityttö
Höpsö veitikka

Shady, olisit pistänyt vain "haluan enkkuvinttarin" :D Mut teille lähtee oikein mieluusti pupsi! Ei sua sattuisi saluki kiinnostamaa myös (Alyalle sulhanen!)? Ei tosiaan suuria vaatimuksia, kuhan jonkun verran rata- ja maastojuoksuissa näkyisi.

Hilmainen, kuvassa on mun mielestä junnunarttu, mutta musta tuo vois mennä nuo:ssakin. Sivu on oikein hyvä, kiitos :)

Pehkot syntyy 29.1
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Kyllä mä toisaalta saluki poitsunkin voisin ottaa, mutta alkuun en lupaa, että mahtuis muualle kuin näyttelyihin ja juoksukisoihin. Niin ja enklantilainen olis narttu :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Susityttö
Höpsö veitikka

Mulle riittää varsin mainiosti näyttelyt ja juoksukisat! Sinne siis poitsu ja tytsy :)

Enkkuvinttien isä tulee todennäköisesti oleen evm. Urokset, mitä oon kyselly niin on ollu varattu tai sit kyselyyn ei oo vastattu.
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Susityttö kirjoitti:Rekkaatteko pennut itse vai rekkaanko minä? Pyrin raapustaan noille pentuesivun tällä viikolla ja sinne tulee myös pienet luonnekuvaukset pupseista.
Mun puolesta sä saat rekata jos smajlin pentu tulee samaan, mutta laitan itse joka tapauksessa tän rekisteriin, jos näitä ei pentueena rekisteröitäiskään. :D
Silja
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Silja »

Tässäpä Leana! Mä voin myös ite rekata omani, jos kaikki muutkin kerran. :D
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Useamman rodun pentueita - uusi partalapset

Aivan ihana uusi ulkoasu eikä Leanassakaan ole valittamista! :) Tosi kiva trikkityttö. Kiitos.

Eli kaikki rekkaavat pehkoista itse pentunsa.

// Nyt olisi kiva tilaisuus saada varsin pätevää jalostusmateriaalia partakarvacollieiden muodossa. Tai sit vain kivoja harrastussessejä! Sopii melkein lajiin kuin lajiin, omaavat ainakin pk- & paimennusoikeudet.
Vastaa Viestiin