Sivu 5/7
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 6:16 pm
Kirjoittaja Kirsi
Niin kuin mesessä ilmoittelinkin, niin joudun nyt perumaan :<
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 6:27 pm
Kirjoittaja Narya
^
Jeps, asia on selvä. (: Kiva kuitenkin, että sulla on se Valo siellä Rainissa edustamassa Haltialaisia. :D
Eli, tästä pentueesta tuleekin vain kolmen pennun pesue, en ota enää neljättä varaajaa tilalle suht yleisen suvun vuoksi. Jos joku varaajista haluaa sijoituspennun niin ilmoittakoon, mutta pentueesta ei välttämättä luovuteta sijoitusta (suku yleistyy).
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Su Marras 30, 2008 2:28 pm
Kirjoittaja Rami
Juuh. Mulle ei sijoitusta, mikäli siis nassikan otan (mulla on max. 3 koiraa 8'D)...
Enkä ees tiiä tuleeko narttu vai uros, riippuu tietty kuvista...
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Su Marras 30, 2008 4:30 pm
Kirjoittaja Narya
Rami, asia ok. :D
Muuten aika mielenkiintoista, että tämän C -pentueen varaajat tuntuvat olevan aktiivisemmin kiinnostuneita, vaikka C -pentuja tulee vasta kevättalvella. :D Aika jännä juttu.
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Su Marras 30, 2008 7:32 pm
Kirjoittaja Zephyr
Kuinkas muuten
tämän käyttökokeen tuloksien kanssa?
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Su Marras 30, 2008 7:34 pm
Kirjoittaja Narya
Hyvä kun huomautit! Mulla on noi tulokset kyllä jossain jemmassa, en oo vielä vaan jostain syystä latonut sivuille.
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 10:29 pm
Kirjoittaja Narya
Nostellaanpas tätä. (: Inouk on nyt saavuttanut yhden tavoitteen ja siitä on tullut Norjan, Luxemburgin, Kanadan, Tanskan, Suomen ja Liettuan muotovalio. Inoukia ollaan ilmoitettu kahteen käyttökokeeseen, toivottavasti nyt viimein jommasta kummasta tulisi se kaivattu JOH1! <:
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 7:03 pm
Kirjoittaja Zephyr
Wauu!

On se Inouk upea koira! Vie meiltä kaikki sertit xD No mutta, toivottavasti saadaan pian myös valjakkovalioksi. Saiskohan muuten ne tulokset viime viestissäni mainitsemaani valjakkokisojen käyttökokeeseen, jos vaikka olisi tullut menestystä. ;)
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 7:11 pm
Kirjoittaja Narya
^
Tänä viikonloppuna lupaan hoitaa pois alta.
Inouk nyt myös VFIN JVA!
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: La Joulu 13, 2008 5:09 pm
Kirjoittaja Rami
Huh, sulla on varsinainen monilahjakkuus! Jään innolla odottelemaan pentuetta, mullekin tulee kakru, jeeej.
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 4:49 pm
Kirjoittaja Narya
Hittolainen, taaskaan ei tullut JOH1. >_________<
Toivottavasti jaksatte vielä odottaa!!
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 5:41 pm
Kirjoittaja Dream
Eikääh! :o Olis tosi siistii jos sais kakrut maailmaan niin, että kerkeis ilmoittaa tonne Euroopan voittajaan, olis siisti kokeilla tulisko minkäänlaisia titteleitä, kun kuvatkin on laadukkaasta huskystä ;D
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 5:50 pm
Kirjoittaja Narya
^
No kyllähän se tässä niitä voittajanäyttelyitä kerkeää vielä tulla. (:
Munhan se tässä pitäs olla hiuksia päästäni repimässä, kun en saa sinne Euroopanvoittajaan kasvattajaluokkaa.

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 5:59 pm
Kirjoittaja Rami
^Hahaa 8P
Toivottavasti Rekiyön kasvattajaluokka saatais kyhättyä, olettaisin ainakin että saan ilmottaa kasvattajaluokan, vaikka Rekiyön ei virallisesti enää toimikaan. Ne on kumminkin mun kasvatteja
Öh, mikä olikaan mun asia.. Toivottavasti pentue vähän lykkääntyy (ilkeä minä..),jotta mulla on varmasti aikaa sille kolmannellekin koiralle.
Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 6:41 pm
Kirjoittaja Narya
^
Oliks sulla varaus tähän, eikös se ollu C -pentueeseen? :o