Furry Paws #3

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Avatar
stoic
Toistolla tehoa
Viestit: 718
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 1:04 am
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja stoic »

Mä aattelin että myyn mun 'paimenkennelistä' kaikki paimenet pois ja alan kasvattaan alaskanhuskyja.. Yritän pitää koiramäärän pienenä, jospa sit innostus taas heräis kunnolla.
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2056
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:56 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Mä aktivoiduin tossa syksyllä uudestaan tän kanssa, edelleen kasvatan pehkoja ja nahkoja ja siinä sivussa on kans muutama vinttaripariskunta ja sit ihan rehellisiä heräteostoskoiria. :D Pehkolinja alkaa näyttää jo tosi hyvälle, nahkojen kanssa tuli nyt pientä takapakkia kun tuli toi sisäsiitosjuttu, ja mulla on aika pahasti sisäsiittoisia nahkoja kun tota jalostusmateriaalia ei oikein muilla oo. Mut eiköhän tää tästä.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Avatar
stoic
Toistolla tehoa
Viestit: 718
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 1:04 am
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja stoic »

Josefina kirjoitti:nahkojen kanssa tuli nyt pientä takapakkia kun tuli toi sisäsiitosjuttu,
Mitämitä, onko tullu jotain uudistusta/realismia ton suhteen?.. Kun ainaki aiemmin se oli niin, ettei sisäsiittosuus vaikuttanu mitenkään mihinkään?
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2056
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:56 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Josefina »

No niin mä ymmärsin:
In theory, this addition should encourage folks to avoid inbreeding and try to find dogs outside their own lines to breed with (I see this as a good thing, though you may not). Too much inbreeding may cause recessives to accumulate and may make it difficult to gather more than just one bonus. Also instead of the game telling you how good a dog is when it's born (as is the case with health genetics and stat boosts), you get to instead experience it as the dog competes.
Tuli siis sellanen uus bonussysteemi, itekään en oo ihan satavarma miten toi toimii, kun en niin kovin syvällisesti jaksanut ottaa selvää.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mäkään en kyllä ihan täysin sisäistänyt tota talent genetics -uudistusta, että sitä saa tosiaan selventää jos joku osaa. Etenkään sitä en tajunnut, miten se vaikuttaa sisäsiitoksen käyttämiseen negatiivisesti. Joo, voimakkaassa sisäsiitoksessa niin IRL kuin URL kasaantuvat huonot ominaisuudet jos ei olla tarkkana, mutta niin myös hyvät. Eli jos on alusta asti valppaana niin en oikein käsitä miksen voisi käyttää sisäsiitosta kun aloitan joka tapauksessa haluamanilaisista store dogseista? :D
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Onpas kiva peli, liityin itsekin! :D Toi enkku on vaan vähän vaikeeta, että en paljon kisaamisesta ymmärtänyt mutta onneksi tämä valmiiksi ehdotti joitain valjakkojuttuja yms :D
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja nisha »

Mä pelaan yhä! Koolieita kasvattelen, omat linjat alkaa jo olla ihan kivat. Minäkään en ihan kunnolla hiffaa tuota uutta talent geneticsiä, ja mun linjoissahan alkaa linjasiitosta olemaan ihan kivasti..

Sain Comalta joulukuussa tuolla pari huippushelttiä, ja yritän nyt saada niillä pelkän black&tan -linjan. Eli shelttejä mulla on nyt 4 ja koolieita 49. :mrgreen:
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Avatar
stoic
Toistolla tehoa
Viestit: 718
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 1:04 am
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja stoic »

Aika reiluja tyyppejä tuolla, mä oon nyt noita mun pikselirekkuja myynyt pois urakalla ja aika edullisin hinnoin (en oo täällä mainostanut koska ko. koirat on ollu aika tylsiä peruspiskejä), ni sit jotkut ostaa niitä ja laittaa ne heti uudestaan myyntiin PALJON korkeemmilla hinnoilla :--D Ja osa tyyliin kutsuu niitä rescue -koiriksi.. Höh!

No, oma syy kai, ehkä olis pitäny niihin kirjottaa jotain "sääntöjä", et ei jälleenmyyntiä kiitos.

Ja lols, en todellakaan osaa pitää koiramäärää pienenä.. Niitä on vaan liian kiva hankkia paljon että on paljon treenattavaakin jne.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä oon kanssa törmännyt myymieni koirien kohdalla aika usein vastaavaan. Jotkut vaan sit tykkää ostaa niitä ja jos on kenneltilaa missä pitää niitä ja odottaa, että joku ostais ne vähän korkeemmalla hinnalla niin mikäs siinä. Mie laittelin yhessä vaiheessa satoja store dogseja myyntiin 500-700:lla, ja yksi tyyppi aika ahkerasti jälleenmyi niitä kymppitonnilla. Paljon harvemmin niitä siltä osti kukaan kuin multa, mutta saipahan sit enemmän kun oli jaksanut niitä pitää myynnissä. Ja sit on tosiaan näitä tyyppejä, joiden mielestä pois myyty ja likainen koira on nyt ehdoton rescue-tapaus ja sille pitää tarjota hyvä koti äkkiä, voi luoja :-D Ne on kuitenkin vaan pikselikoiria.

Multa puuttuu enää 18 FPP:tä eliittiin. Phiuuh.

// Rupesin kasvattamaan kolmostunnuksellani enkkusprinkkuja näyttelyihin, statsina cha ja saa nähdä miten saan sumplittua noita talent geneticsejä. Sit kaukkareista oon kans äärettömästi innostunut, tässä eka oma kasvatti. Raaskin ostaa sille jopa krongin! Vanhempien terveystuloksista jouduin vähän tinkimään ja se näkyy myös tuossa yksilössä. Muunkin värisiä kaukkareita yritän tässä kasvatella.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Huippulaatuisia salukipentuja taas vapaana! -> http://www.furry-paws.com/litter/view/493787
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Eka kasvatti/oma koira myös levelille 50 tänään, mikä on kai aika hyvin kun ei mulla oo eliittitiliä :') Mikä on teidän korkein level?
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Tällä hetkellä mulla on 56-levelinen koira, sekin vasta 84 päivää vanha joten ehtii se vielä pari leveliä saamaan lisää.

Mulla on 28 koiraa ja tuntuu että niitä olis vähän liikaa. Hoitamiseen menee liikaa aikaa. :mrgreen: Mutten tiedä mitä koiria myisin pois.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kukaan löytänyt kaikkia pääsiäismunia? Mulla on nyt kahdeksan, enkä tiedä enää mistä pitäis etsiä.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Janina »

Minä viime vuonna olin niin jästipäinen että etsin kaikki kolmetoista jokaiselle kolmelle tunnukselleni, ja vielä ekan päivän aikana. Nyt oon ollut vähän laiskempi ja mulla on päätunnuksella 12, seuraavalla vajaa kymmenen ja vikalla vasta muutamia. Mut ite oon ainakin havainnut että kohtuullisen helposti niitä löytyy sports-sivuilta sekä Cassoseista. Jonkin verran oon myös löytänyt yleisistä kaupoista (ei siis kenenkään yksityisen pitämistä) sekä omasta inventorysta. Scoreseista löytyy myös jos jaksaa kaikki selata läpi. Meadow ja atlas on myös yksiä paikkoja mistä oon löytänyt pari.
Cessna
Epätoivoinen katse
Viestit: 450
Liittynyt: La Tammi 11, 2014 5:22 pm
Viesti:

Re: Furry Paws #3

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Mulla on ongelma. Mun kaikki koirat on kuolleet ja mulla ei oo ku 3000 rahaa (tein käyttäjätunnuksen joskus viimevuonna

Ja toinen: mitä tämä tarkoittaa?: Your dog requires daily care! To care for your dog, you will need to purchase some items for it from the shop. One of the items you will need to purchase for your dog is a toy. You will want to purchase a toy that fits your dog's personality. Before we scurry off to the shops, take a moment to find out what your dog's personality is.TO COMPLETE THIS STEP... Scroll down and look under the "About" tab to find your dog's personality, then tell me what it is!Winnie the Pooh's Personality is: 
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Vastaa Viestiin