LUKKOON KIITOS

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja juulia »

Uskon että pentu saisi sun luotasi mahtavan kodin, joten voin kyllä luvata sulle pennun. :--) Tai no, mikset ottaisi molemmasta pentueesta pentua? Kun mulla on pentueiden välissä aina suurin piirtein kuukausi, joten ei ne ihan putkeen synny. Voithan ottaa toisen vaikka sijoitukseen, jos kahden uuden koiran ottaminen niin pienellä välillä hirvittää.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Alina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja Alina »

:-D Ihan mielelläni mä ottaisin sulta kummastakin pentueesta koiran, kolmannen koiran paikan kuitenkin ajattelin jättää jollekin toiselle rodulle tai sitten myöhemmin joko aussielle tai sheltille. Tätä viestiä kirjoitellessani päädyin kuitenkin tuohon aussieurhoon, harrastamaan edellisessä viestissä mainitsemieni lajien lisäksi myös palveluskoiralajeja. Ennen tämän koiran tuloa ehtisin siis varmaan myös vähän kisaamaan tuloksia Donnalle.
and we talk about stupid things like feelings and men
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja juulia »

Laitoin sulle aussiepennun! :-)
Bee perui tervupennun varauksen, joten nyt otetaan sitten yksi uusi varaus siihenkin pentueeseen! Sain myös Rockylle KUVAT, joten toivoisin ennen pentuetta Rockylle nyt myös näyttelytuloksen + sen yhden KUPI'n ja kaksi kertaa VOI1 Jk3. Eli varmaankin noin kuukausi menee ennen pentueen syntymää.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Alina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja Alina »

Hieno juttu!

Onko sulla muuten yhtään enempää tietoa pentueen ajankohdasta, isukista? Tiedän - olen malttamaton mutta odottelen jo innolla, että pääsen kisailemaan toistakin koiraa. :-)
and we talk about stupid things like feelings and men
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja juulia »

Yritän saada Claralle VPVA ja VAVA ennen pentuetta, tai kaksi valionarvoa, eiväthän ne välttämättä juuri nuo ole. :-) Isä on joko evm- sukuinen tai evm. sheltti. Eiköhän pentue maaliskuun puolelle mene.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Onko muuten ne pennut milloin syntymässä vai perutaanko pentue kokonaan sillä Geewas lopettaa?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja juulia »

Koska en kisaa enää Geewasin koirilla, en lähde enää uutta pentuetta teettämään kisaamattomilla koirilla. Eli nää pentueet peruuntuu.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: LUKKOON KIITOS

Viesti Kirjoittaja Janina »

Etkö muuten Juulia olisi voinut teettää shelttipentuetta Rock Onin nimen alle? Itse en asiasta tiedä enempää, kunhan kysäisen vain :---D
Vastaa Viestiin