Sivu 5/5
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 10:59 am
Kirjoittaja juulia
Uskon että pentu saisi sun luotasi mahtavan kodin, joten voin kyllä luvata sulle pennun. :--) Tai no, mikset ottaisi molemmasta pentueesta pentua? Kun mulla on pentueiden välissä aina suurin piirtein kuukausi, joten ei ne ihan putkeen synny. Voithan ottaa toisen vaikka sijoitukseen, jos kahden uuden koiran ottaminen niin pienellä välillä hirvittää.
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 7:57 pm
Kirjoittaja Alina
:-D Ihan mielelläni mä ottaisin sulta kummastakin pentueesta koiran, kolmannen koiran paikan kuitenkin ajattelin jättää jollekin toiselle rodulle tai sitten myöhemmin joko aussielle tai sheltille. Tätä viestiä kirjoitellessani päädyin kuitenkin tuohon aussieurhoon, harrastamaan edellisessä viestissä mainitsemieni lajien lisäksi myös palveluskoiralajeja. Ennen tämän koiran tuloa ehtisin siis varmaan myös vähän kisaamaan tuloksia Donnalle.
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 7:38 pm
Kirjoittaja juulia
Laitoin sulle aussiepennun! :-)
Bee perui tervupennun varauksen, joten nyt otetaan sitten yksi uusi varaus siihenkin pentueeseen! Sain myös Rockylle KUVAT, joten toivoisin ennen pentuetta Rockylle nyt myös näyttelytuloksen + sen yhden KUPI'n ja kaksi kertaa VOI1 Jk3. Eli varmaankin noin kuukausi menee ennen pentueen syntymää.
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 9:09 pm
Kirjoittaja Alina
Hieno juttu!
Onko sulla muuten yhtään enempää tietoa pentueen ajankohdasta, isukista? Tiedän - olen malttamaton mutta odottelen jo innolla, että pääsen kisailemaan toistakin koiraa. :-)
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Lähetetty: Ke Helmi 11, 2009 4:27 pm
Kirjoittaja juulia
Yritän saada Claralle VPVA ja VAVA ennen pentuetta, tai kaksi valionarvoa, eiväthän ne välttämättä juuri nuo ole. :-) Isä on joko evm- sukuinen tai evm. sheltti. Eiköhän pentue maaliskuun puolelle mene.
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 5:12 pm
Kirjoittaja Wolfie
Onko muuten ne pennut milloin syntymässä vai perutaanko pentue kokonaan sillä Geewas lopettaa?
Re: Geewasin talven ja kevään pentueet
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 5:56 pm
Kirjoittaja juulia
Koska en kisaa enää Geewasin koirilla, en lähde enää uutta pentuetta teettämään kisaamattomilla koirilla. Eli nää pentueet peruuntuu.
Re: LUKKOON KIITOS
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 5:22 pm
Kirjoittaja Janina
Etkö muuten Juulia olisi voinut teettää shelttipentuetta Rock Onin nimen alle? Itse en asiasta tiedä enempää, kunhan kysäisen vain :---D