Re: Mustia palleroita pakkaseen! (viimeinen viesti!)
Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 2:50 pm
Ohhoh, olenpas ollut pönttö :oops: Toivottavasti sinne vFCI:n rekisteriin meni sentään oikein..
Kaikki koirista ja virtuaalikoirista
https://virtuaalikoirat.com/foorumi/