Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 5:21 pm
No, mä sain alustavasti sivuja valmiiksi ;) Saanen esitellä, Uuno.
Kaikki koirista ja virtuaalikoirista
https://virtuaalikoirat.com/foorumi/
irkkulikka kirjoitti:No, mä sain alustavasti sivuja valmiiksi ;) Saanen esitellä, Uuno.