Sivu 5/5

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 5:21 pm
Kirjoittaja kirby
No, mä sain alustavasti sivuja valmiiksi ;) Saanen esitellä, Uuno.

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)

Lähetetty: Ma Maalis 23, 2009 11:31 pm
Kirjoittaja Jenna
irkkulikka kirjoitti:No, mä sain alustavasti sivuja valmiiksi ;) Saanen esitellä, Uuno.

kiitos!