Sivu 5/6

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 2:56 pm
Kirjoittaja Wolfie
Juu eli jos teille sopisi sitten se 13.2? Ne jotka tilaa virt. CollieSanomia huomasi kanssa varmaan sen mainoksen ja kaikkea ^^
Tästä taitaa sitten tulla 3 pennun pentue, ellei Juulia sitten ota :D (OTnä vaan että Wolfeye's on perustettu joskus tuolloin 11.2 - 14.2.2008 on jännä miten sitten Äffän synttärinä oman silmätikkuni pennut syntyvät
Viivi, huomasin Willyn sivut ja kanssa katoin että Nothing But Nastyn luonne on sillä. Haluatko apua luonteen tekemisessä, jäi häiritsemään väärän koiran luonne, vaikkei mitään kiirettä olekkaan :)

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 3:06 pm
Kirjoittaja Viivi
Wolfie kirjoitti:Viivi, huomasin Willyn sivut ja kanssa katoin että Nothing But Nastyn luonne on sillä. Haluatko apua luonteen tekemisessä, jäi häiritsemään väärän koiran luonne, vaikkei mitään kiirettä olekkaan :)
Juu siellä on sama Nannan luonne kun en ole kerennyt väkertämään vielä mitään. (: Jos haluat helpata niin siitä olisi suuri apu.

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ke Tammi 21, 2009 3:48 pm
Kirjoittaja Wolfie
Ehkä mä jtn jossain vaiheessa voin väkertää luonnetta ;)

Vielä yksi pentu jonnekkin voisi mennä :D eli yksi pentu vielä vapaana mahdollisesti

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Su Tammi 25, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja manna
Pikku-Ciiran sivut valmistuivat nyt, luonne vielä puuttuu <:

Wolfeye's Cute But Creepy

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Su Tammi 25, 2009 8:58 pm
Kirjoittaja Juinttu
Eep! nyt pitää kiirettä sivujen kanssa, kuvat sain itse otettua...

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 12:48 pm
Kirjoittaja Wolfie
manna, ihanat sivut olet tehnyt, kauniit kuvatkin olet saanut ^^ Aivan upeat, tyksin kanssa tosta lempinimestä. Jeps :D Hyvät on

Pöpö, ei sulla oo toistaiseksi mitään kiirettä ;) Pennuthan syntyvät vasta helmikuussa joten ei hätiä mitiä

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 4:38 pm
Kirjoittaja manna
tuli onneks just tästä väriyhdistelmästä niin löytyi heti hyvät kuvat <: mutta tosiaan toi 13.2. on nyt siis ihan pysyvä päätös?

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 10:38 am
Kirjoittaja Wolfie
Juu on ihan pysyvä päätös ^^ Yritän vielä kisata tolla Frukella mutta juu 13.2.2009 siis on laskettu aika

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ma Helmi 02, 2009 4:49 pm
Kirjoittaja Wolfie
Hei on tosi mukavaa että olette kiinnostuneet jo nyt kisaamaan mutta valitettavasti vielä ei saa kisata. Se taitaa olla ihan joku sääntö että ei saa kisata ennen pennun syntymistä ja huomasin että nyt jo Ciira on suorittanut perusradan. Toivon ettei teistä kukaan vielä kisaisi, ehtiihän sitä myöhemmin

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Ma Helmi 02, 2009 7:25 pm
Kirjoittaja manna
joo itseasiassa mun ei ollut tarkoitus ilmoittaa ciiraa tohon kisaan. :oops: ilmottelin muita koiria niin se oli vahingossa lipsahtanut mukaan, eli siis mun moka, ei ollut aikomuksenakaan ennen syntymää kisata :----D

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 2:36 pm
Kirjoittaja Wolfie
manna, asia on selvä ei mitään hätää

Noh niin manna, Viivi ja Pöpö pentueesta tuli nyt 3 pennun pentue ja huomenna on niiden luovutuspäivä. Haluan toivottaa teille paljon onnea niin elämään kuin kisaamiseenkin, mulle sitten voi siis tosiaan tulla aina välillä joko Wolfeye'ssin viekkuun, yvllä, s-postilla tai tonne mun töpöön missä kuulutan Äffäläisiä että miten on pennun kanssa mennyt. Ilmoitella ei tarvitse kovinkaan usein mutta välillä olisi ihan kiva ;)

Pöpö, sulta olisi kiva niitä sivuja saada ;) Pennut syntyvät huomenna

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 3:47 pm
Kirjoittaja Viivi
Kiitoksia, pitääkin alkaa kattomaan kisautussuunnitelmiani (; Mutta olisitkos valmis raapustamaan tälle luonteen, kun ite en ole mikään mestari. Minusta kolme pentua on hyvä määrä pk collielle!

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 3:50 pm
Kirjoittaja Wolfie
viivi, juu tokihan mä voin, mutta tänään ei käy. katellaan sitten huomenna tms. mulla on muuten meneillään PAKK Bakemonossa jos sinne haluat Willyn tunkasta nii lähetä YVllä ;)
Juu onhan se kolme aivan sopiva määrä, Frukke nyt ei oikeastaan uusia tuloksia saanutkaan mutta minusta herra on pärjännyt ihan hyvin ja noilla tuloksilla kehtaa pentueen astuttaa ^^
Lähetä Viivi mulle millaisen luonteen haluaisit että mun on helpompi luonnetta tehdä ;)

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 9:40 pm
Kirjoittaja manna
Hei viititkö ottaa Bakemonon PAKKiin myös Ciiran? <: laitanko koodia tulemaan vai riittääkö ihan vain n. Wolfeye's Cute But Creepy/manna?

// kysyinkin tossa että laitanko koodin (tagit ja rotukoodin ym) vai pistätkö ite ^^

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 12:24 pm
Kirjoittaja Wolfie
Juu voin laittaa Ciiran kanssa ^^

// manna muuten kun osallistut PAKKiin ja muihin PK lajeihin sun pitää laittaa rotu koodi eli Ciiralle solisi Cpkn (colliepitkäkarvainennarttu), <br> taagit kanssa unohtu mutta laitan nyt kuiteskin sut ;)