Me wanhat virtuaalikoirailijat

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Skald
Kriisissä

Re: Me wanhat virtuaalikoirailijat

Viesti Kirjoittaja Skald »

Mää aloitin virtuaalitouhut vuonna 2002 hoitajana jossaki Marketan koiratarhassa. Sitten 2003 perustettiin minun kaverin kanssa Karkurin kennel, ja siitä minut vissiin muistetaan parhaiten. :'D Etin wayback machinella sen alkuperäisen expage-sivun, kunnon epilepsiakennel... Tuollasia ne oli kaikki tuohon aikaan. Nykyajan Freewebs-kennelit ei oo mitään tuohon verrattuna. Se oli niin hienoa kun aloin ite pitämään Karkuria ja muutin sen Geocitiesiin. Tuo oli niin hieno ulkoasu ja olin tosi ylpeä siitä. Karkuri oli joku ihme päähänpistonimi ja sitten se vaan jäi tosi pitkäksi aikaa. Sitten meillä oli joku virtuaalitallikin nimeltä Karkurihepo. Ihan ihmeellistä oikeasti että olen ollu 10 vuotta näissä jutuissa mukana, mutta tuo alku nyt oli tuollasta ihan pikkulasten leikkiä ja viime aikoina en oo pitkään aikaan uhrannut ajatusta virtuaalijutuille. Niinkuin joku jo sanoikin, niin mua ei jotenkin kauheasti liikuta vaikka koirat menestyisi. Ei mulla ikinä kyllä oikein ole koirat menestyneet, en oo ollut koskaan tarpeeksi pitkäjänteinen että oisin jaksanut kisata niillä niin hirveästi. Yks koira tosin oli epävirallinen KANS MVA (=en vissiin ikinä muistanut ilmoittaa sitä VFCI:hin)
Vastaa Viestiin