Sivu 5/6

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|BEE

Lähetetty: Ti Kesä 30, 2009 4:48 pm
Kirjoittaja Bee
Ööööö juu Asceniaan siis mulle ja Islalle yhteisomistukseen. Nimestä, sukupuolesta tai mahd. sijoitussopimuksesta en vielä osaa sanoa. Isla on tällä hetkellä reissussa, mutta ilmoittelen heti kun ollaan saatu päätettyä noi yhdessä :)

Eli kisaamisesta vielä vähäsen. Ainakin paimennuksessa, pk. lajeissa, agilityssä ja tottelevaisuudessa tultaisiin kisaamaan. Siinä sivussa sitten tulisivat muut lajit, esim. maastoesteet, pelastuskoirakokeet, koiratanssi ja flyball. Näyttelyt myöskin, jos löydetään jostain kivat kuvat. Omasta puolestani kisanäyttöä voit katsoa vaikkapa Daralta ja Frodolta.

En ehdi nyt enempää sepustamaan, mutta jos tarvitset vielä jotain tietoja, niin kysy ihmeessä! : D

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|BEE

Lähetetty: Ti Kesä 30, 2009 4:53 pm
Kirjoittaja Wolfie
Kyllä mä sun ja islan kisaamiset tiedän, kun Islalla on Bakemononkin kasvatti että kyllä mä teihin luotan :) Ilmottele sitten kaikista väreistä ja sukupuolesta ja sen sellasesta kun ootte Islan kanssa saatu päätettyä.

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ke Heinä 01, 2009 8:04 pm
Kirjoittaja noel
Kun tuo miun uros tulee sitten olemaan sulle sellainen ns. vapaakäyttöinen, eli voit käyttää vapaasti koska itse en aio sitä omiin tarkoituksiini käyttää, niin millaista kisautusta sellaiselle koiralle odotat? Valiotitteleitä kymmenen per kuukausi vai kenties rentoa kisausta kun ehditään?

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ke Heinä 01, 2009 8:42 pm
Kirjoittaja Wolfie
No enhän mä nyt keneltäkään tollasia vaadi :) Ihan omaan tahtiin saa kisata, pääasia on mulle se, että koiraa kuitenkin kisautetaan pari kaksi kisaa kuukaudessa. Kunhan huomaan sen, että koira on elossa ja että sitä näkyy aina välillä kisakentillä, niin se riittää mulle oikein hyvin.

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 6:43 pm
Kirjoittaja Bee
Meidän pennun nimeksi voisi tulla Haovc Distress And Coma, jos vain sopii? (: Ja trikkiurosta ollaan ajateltu.

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 8:01 pm
Kirjoittaja Wolfie
Joo toki käy, laitan ton teille :)

//HUOM VARAAJAT
Mikä ajankohta kävis teille. PUUDELISATU:lle kävis elokuun alku tai heinäkuun keskikohta, mutta mikäs teille muille?

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 8:52 pm
Kirjoittaja Weetsi
Minulle kyllä käy oikeastaan mikä kohta tahansa, mutta mieluiten ehkä elokuun alku, jotta saan metsästettyä kuvat pojalle. ;) Mutta heinäkuun keskikohta käy myös, mikäli ei haittaa jos kuvia en siihen mennessä saa vielä?

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 1:05 am
Kirjoittaja nisha
Mulle käy siinä 18.07 tai sitä ennen tai jälkeen. Silloin saisin tuolle kokaiinisopalle kuvat.

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 5:46 am
Kirjoittaja Bee
Meille ei Islan kanssa kauheasti ole väliä, milloin nää syntyy. Siinä heinäkuun lopulla/elokuun alussa olis varmaan aika jees 8)

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja Wolfie
Kävisikö tämä 10.07? Eli tuossa kolmen päivän päästä?

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: To Heinä 09, 2009 4:12 pm
Kirjoittaja Bee
Meille ainakin sopii hyvin 8) Tosin itse olen laivalla viikonlopun, mutta heti sen jälkeen aloitan aktiivisen kisaamisen. Ja tässä olisi sivutkin, Haovc Distress And Coma "Skip".

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|

Lähetetty: To Heinä 09, 2009 4:21 pm
Kirjoittaja Wolfie
Kiitoksia bee sivuista, voitko kuitenkin korjata kasvattajaksi Wolfie? Todella upea koira tuo Skip &.&

Muiltakin sivuja kun ehtii. Syntymäpäivä on tosiaan tuo 10.07, joten sivusia olis kiva saada piahkoin.

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka| SYNTYMÄPÄIVÄ

Lähetetty: To Heinä 09, 2009 5:18 pm
Kirjoittaja Bee
Korjasin :) Skip kiittää kehuista, toivottavasti nyt edes vähän menestyisi myös näyttöpuolella!

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka| SYNTYMÄPÄIVÄ

Lähetetty: To Heinä 09, 2009 8:35 pm
Kirjoittaja Satu

Re: Haovcin pentueita - 09 |D-nahka| SYNTYMÄPÄIVÄ

Lähetetty: To Heinä 09, 2009 8:37 pm
Kirjoittaja Wolfie
Aivan tyrmäävän upea. Ihana lempinimi :mrgreen: Sullekin vielä sanon, että laita kasvattajaksi mielummin Wolfie ei Rebecca.

Sitten vielä Nisha, Weetsi ja noelilta kaipaisin sivuja.