B-sheltit - SYNTYNEET, SIVUJA??

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Windyheart'sin B-sheltit - alustavaa kyselyä, Nekkku!

Viesti Kirjoittaja Netry »

okeips :--) Pitää katsoa, ehkä me voitais vaihtaa Kiira siihen vanhemmaksi. Kummallekin todennäköisesti tulisi jossain vaiheessa kuitenkin pentue, sisaruksia ovat..
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Windyheart'sin B-sheltit - alustavaa kyselyä, Nekkku!

Kai jota kuta nyt shelttipalleroinen kiinnostaa?
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Windyheart'sin B-sheltit - alustavaa kyselyä

Kai joku haluaa nyt tälläsen shelttiäisen taapertelemaan kotiinsa?
Ciara
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Ciara »

Minulle ei enempää tarjouksia tullut, joten voisin ottaa sinulta tälläisen sheltin. Nyt ei ole aikaa kirjoittaa enempää esittelyä, koska lähdetään sukulaisille lappiin kohta, ja ollaan siellä korkeintaan viikko ilman nettiä. Voit kuitenkin lukea täältä tuosta kisautuksesta ja niin edespäin. : )
Hieman epäaktiivisesti täällä pyörin, mutta koiriani kuitenkin ilmoitan kisoihin, joten älkää ihmetelkö, jos en täällä vaikka pariin viikkoon käy, en ole kadonnut! : )
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Ciara, kyllä mä sulle pennun luovutan, vaikka kisanäyttöä ei olekaan. Kumpi sulle tulisi, uros vai narttu?
Mikä ois teille ok pentueen syntymäpäiväksi? :-) Ja onko teillä mitään nimiehdotuksia? Mä itse mietin, että vois olla kaksi osainen, esimerkiksi tyyliin Windyheart's +B'llä alkava englanninkielinen adjektiivi + jokin ihmisen nimi.
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Windyheart'sin B-sheltit - nimiä, syntymäpäivä?

Viesti Kirjoittaja Indy »

Mä oisin yhestä shelttipallerosta kiinnostunut. Pentu pääsisi Ciaren`ssiin joka on vasta alkaja. Kisautusta ollaan juuri aloittamassa näillä nykyisillä shelteillä. Kennelimme kasvattaa pääsääntöisesti shelttejä ja siinä ohella kultaisianoutajia. Kennelimme nimi on hyväksytty Virtuaalimaailman kennelliitossa. BH - kokeen pennulla "teemme" (jos joskus semmosseen joku järjestäisi). Enempää en oikein osaa kirjottaa xD tässä vielä kennelimme linkki. http://www.virtuaalikennelciarens.webs.com/
Kuva
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Oletko tutustunut vFCI:hin, sekä mm. vPKY:yn ja vSPKL:ään? vFCI:stä löytyy siis liittolista, joidenka alaisia kilpailuja järjestetään paljon ja usein. :-) Näissä haluaisin siis koiriani kisautettavan, ainakin paimennuksessa, sekä saada sen hyväksytyn BH-kokeen. Kisanäyttöä kun sinulta ei näytä löytyvän ja kun olet vasta aloittanut näemmä virtuaalikoirailun, haluaisin varmistua näistä pienistä seikoista ja siitä että kasvattini saa tulevaisuudessakin kisautusta osakseen.

Jos tämän jälkeen haluat vielä minun kasvattini, niin voin sen mahdollisesti sinulle luovuttaa. Kannattaa kuitenkin miettiä sitä, että aika ja kisautus varmasti riittävät kaikille, tasapuolisesti. Olisitko urosta vaiko narttua ottamassa, ja olisiko sinulla toivomuksia tuon nimen ja syntymä-ajan suhteen?
Niin ja millaisia ovat teidän kaikkien jalostussuunnitelmat, onko pentuetta näillä näkymin tulossa tulevaisuudessa?
Nekkku
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Nekkku »

mulle ei oo oikein väliä syntymäpäivän suhteen, oikeestaan siis koska vain käy. Ja jos sopii, niin voisin koiralla teettää 1-2 pientä pentuetta, ei kuitenkaan ainakaan sen enempää.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Mulla on yleensä ollut se, että yks pentue, johon 2-4 koiraa, mut esimerkiksi kaksi kahden pennun pentuetta ois kanssa ihan ok, mut toisen pitäs kyllä olla sitten ehdottomasti evm -sukuisen koiran kanssa.
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Nettei kirjoitti:Oletko tutustunut vFCI:hin, sekä mm. vPKY:yn ja vSPKL:ään? vFCI:stä löytyy siis liittolista, joidenka alaisia kilpailuja järjestetään paljon ja usein. :-) Näissä haluaisin siis koiriani kisautettavan, ainakin paimennuksessa, sekä saada sen hyväksytyn BH-kokeen. Kisanäyttöä kun sinulta ei näytä löytyvän ja kun olet vasta aloittanut näemmä virtuaalikoirailun, haluaisin varmistua näistä pienistä seikoista ja siitä että kasvattini saa tulevaisuudessakin kisautusta osakseen.

Jos tämän jälkeen haluat vielä minun kasvattini, niin voin sen mahdollisesti sinulle luovuttaa. Kannattaa kuitenkin miettiä sitä, että aika ja kisautus varmasti riittävät kaikille, tasapuolisesti. Olisitko urosta vaiko narttua ottamassa, ja olisiko sinulla toivomuksia tuon nimen ja syntymä-ajan suhteen?
Niin ja millaisia ovat teidän kaikkien jalostussuunnitelmat, onko pentuetta näillä näkymin tulossa tulevaisuudessa?
Meidän kennelissä aineskin nyt tulossa kultsi - pentuja. Meille ei kai tästä pentueesta pentua sitten tule vaikka koiriani oon nyt kaiken maailman kisoihin ilmoitellut. Joskus toiste sitten. Niin ja joo jos meille pennun haluat luovuttaa niin trikki urosta haluaisin ja nimestä en vielä tiiä. Syntymäaika on mulle aivan sama :)
Kuva
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Mua vähän pelottaa aina luovuttaa teille vasta virtuaalikoirailun aloittaneille henkilöille mun kasvatteja, kun useimmiten ne tulee yhtenä pläjäyksenä kaikki takaisin. Mutta miten mäkään oisin ikinä saanut mun ekoja virtuaalikoiria, jos kukaan ihana turri ei olisi niitä halunnut mulle luovuttaa. Niinpä mä uskallan antaa sitten sulle tän pennun ;)
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Nettei kirjoitti:Mua vähän pelottaa aina luovuttaa teille vasta virtuaalikoirailun aloittaneille henkilöille mun kasvatteja, kun useimmiten ne tulee yhtenä pläjäyksenä kaikki takaisin. Mutta miten mäkään oisin ikinä saanut mun ekoja virtuaalikoiria, jos kukaan ihana turri ei olisi niitä halunnut mulle luovuttaa. Niinpä mä uskallan antaa sitten sulle tän pennun ;)
Oi kiitos !. Uskon että pelottaa. Voinko alkaa pennulle jo jonkin näköistä sivua väsäämään?. Ja nimeä aattelin josmeidän pentu olis Windyheart`s Beak Ljubal ?.
Kuva
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

^ Tietenkin voit, mä vielä mietin vähän että tuleeko tohon jotain teemaa noihin nimiin, vai miten ne menee. Nimiä ei siis vielä voi lyödä lukkoon.

Käviskö teille syntymäpäiväksi 2.8 tai joku siinä lähettyvillä? :) Mä vaan ehdottelen nyt, kun en oo saanut teiltä syntymäpäivämääräksi ehdotuksia, ilmaiskaa tekin toki oma mielipiteenne!
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Mulle sopii ainakin loistavasti tuo 2.8 miksei vaikka jo 1.8 ? ;) 2.8 taitaa kyllä parempi olla (: Jos laitan vaikka siihen sivuun sen Beak Ljubalin ja jos muuttuu niin muokkaan sen ?
Kuva
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Okei, katsellaan vielä muiden vastauksia :-)
Vastaa Viestiin