vKTL jälleen auki
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Re: vKTL jälleen auki
Bambin viestiin mä vielä lisään, että itse ainakin tykkään muutenkin enemmän etsiä kilpailuja liittojen kalentereista kuin turrilasta, missä kaikki on vähän "sikin sokin" eri ketjuissa. Sillä mielin vähän jo kaipailisin ainakin tuota liiton kalenteria takaisin.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mäkin kuulun näihin, jotka ei yksinkertaisesti jaksa kisata, ellei ne kisat löydy kalenterista (ja uskoisin, että meitä samanlaisia on varmasti lisää).
Toivoisin todella, että Akire vihdoin ottais itseään niskasta kiinni ja hoitais vastuun kotiin hommasta. Sulla on ollut aikaa kolme kuukautta nimettömäksi jääneen ''lisäavun'' kanssa hoitaa liitto pystyyn, mutta mitään tuloksia ei näy. Eikö oikeasti ala omatunto kolkuttaa tässä vaiheessa, kun useampi halukas kisaaja käy miljoonatta kertaa vinkumassa topicissa sua laittamaan palikkaa toisen päälle tässä hommassa? Please nyt jotain toimintaa, ettei ihan tosi mennä jo siihen, että jotakuta muuta pyydetään heittämään liitto jaloilleen, kun sä et itse siihen näytä pystyvän.
Toivoisin todella, että Akire vihdoin ottais itseään niskasta kiinni ja hoitais vastuun kotiin hommasta. Sulla on ollut aikaa kolme kuukautta nimettömäksi jääneen ''lisäavun'' kanssa hoitaa liitto pystyyn, mutta mitään tuloksia ei näy. Eikö oikeasti ala omatunto kolkuttaa tässä vaiheessa, kun useampi halukas kisaaja käy miljoonatta kertaa vinkumassa topicissa sua laittamaan palikkaa toisen päälle tässä hommassa? Please nyt jotain toimintaa, ettei ihan tosi mennä jo siihen, että jotakuta muuta pyydetään heittämään liitto jaloilleen, kun sä et itse siihen näytä pystyvän.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Janina
- Höpsö veitikka
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Mä voisin ottaa kisakalenterin päivityksen itelleni hetkeksi kunnes joku saa loppuliiton pystytettyä. Pyrin tekemään uuden kisasivun tunnin sisään.
En siis ala pitämään liittoa, ylläpidän väliaikaista kalenteria kunnes joku muu pystyttää liiton(jolloin lopetan väliaikaisen kalenterin).
// http://roadrunnercoyotes.webs.com/vKTL/kisat.htm kisakalenterin osoite, jätin tarkoituksella todella tylsäksi, koska ilmeisesti liitolle on jo ylläpitäjiä tiedossa?
En siis ala pitämään liittoa, ylläpidän väliaikaista kalenteria kunnes joku muu pystyttää liiton(jolloin lopetan väliaikaisen kalenterin).
// http://roadrunnercoyotes.webs.com/vKTL/kisat.htm kisakalenterin osoite, jätin tarkoituksella todella tylsäksi, koska ilmeisesti liitolle on jo ylläpitäjiä tiedossa?
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mulla alkaa doggiliitto olla jo niin loppusuoralla, että voin tästä liitosta ottaa vastuuta harteilleni (jonkun kanssa?) Sivutilat löytyy ja ulkoasuntekotaitoakin jossakin määrin. Joku mukaan? Koitetaan saada tämä nyt pikaisesti taas pystyyn niin päästään kisailemaan ! :)
// jos ei siis kellään ole mitään tätä vastaan? Saako nyk. sivuilla olevia tekstejä käyttää?
// jos ei siis kellään ole mitään tätä vastaan? Saako nyk. sivuilla olevia tekstejä käyttää?
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Mä voisin mahdollisesti tulla toiseksi pitäjäksi vKTL:ään jos ei ketään muu halua ja jos Cian:ille käy
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Joops, mun piti siis olla tuo valiolistan päivittelijä, mutmut eipä mulla mitään pakonomaista tarvetta siihen oo päästä, kun täällä on jo niin monta hyvää ehdokasta. Oisin kuitenkin edelleen kiinnostunut sitä valiolistaa pitämään, ellei kukaan siihen halua, mutta uskon että se ei ole ongelma. Oon kaksi(tai sit kerran, en oo varma) kertaa yrittänyt Akireen ottaa yhteyttä, mut mulle on sanottu et minulle ilmoitellaan sitten asiasta kun liitto on siirretty uudelle domainille ja oon sit Akirelle antanut aikaa siirtää se liitto. Anteeks siis siitä etten oo ollu niin aktiivinen kuin olisin voinut olla.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
-
Janina
- Höpsö veitikka
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
Outoa, jos saat ton tekstin jälkeen jatkaa yhdenkään liiton kanssa. Erinomainen asenne kun kuitenkin liitto palvelee montaa kävijää. "En jaksa itse tehdä mutten anna muille mahdollisuutta tehdä mitään koska hahaa haluan omistaa tämän jutun yksin".Akire kirjoitti:^ No sua ny ei pidä syyttää yhtään mistään, enhän mä ollu antanut sulle edes mahkuja tehdä mitään. :D
-
Janina
- Höpsö veitikka
^ Vaikka näin sit, en jaksa nyt ärsyyntyä sori. :)