Kysymyksiä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
^ Se valioituu niistä. En muista onko säännöissä jossakin kohdassa vielä, että sertit eivät jää roikkumaan, mutta kaikki on ne silti jättänyt roikkumaan ja valioanomukset hyväksytty.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitos paljon selvennyksestä!:)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Miksei VFCI'n koirarekisteriä oo päivitelty herran aikoihin (ainakaan FCI1 osalta)? Ja nimimerkillä "yhteensä +15 omaa koiraa & kasvattia odottaa VTR-numeroitaan". 

-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
^ Koska mä olen ainoa joka sitä edes joskus päivittää, siivosin sieltä joskus vuosi(?) sitten alkaessani (tarjouduin vapaaehtoisesti hommaan) sitä päivittää niin jonkun lähemmäs tuhat ellei ylikin koiraa ja nyt niitä on vähän kertynyt kun mä omatoimisesti jatkoin tätä mun vapaaehtoistyötä vaik tarkotus oli kertynyt suma sieltä vaan korjata pois. On tää kesä ollut vähän hektistä aikaa aina välillä niin en oo johonkin reilu kuukauteen niitä hirveesti sieltä katsellut läpi, mut kyl ne tulee ajallaan. Jos ihan hirmu kiirus on (esim. tarvii pentueen rekisterinumerot asap) niin heittää mulle vaikka privalla koirien nimet ja käyn ne sieltä hyväksymässä.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Mä voin lähteä kyllä mukaan siivoskelemaan tuota, onhan tossa ihan liikaa hommaa yhdelle henkilölle! On niin usein hetkiä tässä koneella että miettii, mihin sitä sit siirtyis, voisin kyllä tollaseen ruveta jos se vaan mahdollista on.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mäkin silloin tällöin hyväksyn noita, mutta tosi harvoin. Laitoin Sparklelle sen rekisteriä koskevan viestin jonka sain aikanaan Rotalta, eikai siitä mitään haittaa?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Tuskin siitä mitään haittaa on ja Sparkle on ollut niin avulias ja aktiivinen virtuaalikoirien kanssa viime aikoina muutenkin, että apu on vaan hyvästä mikäli oikeasti jaksaa auttaa. :) Tosin tulevaisuudessa kannattaa kuitenkin tarkistaa Rotalta ensin saako sitä viestiä jakaa avuntarjoajille, kun siinä viestissä on kuitenkin koko virtuaalikoirat.netin tunnukset ja Rotta on niistä vastuussa.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Niin siis joo, toivottavasti kukaan nyt ei suutu mulle, kaikki kuitenkin tiedetään Sparklen olevan ehkä tällä hetkellä aktiivisin virtuaalikoiraharrastaja ja muuta, että ehkä on luottaminen. Ehken minäkään niin tyhmä olisi, että ihan kenelle tahansa viitsin ne tunnukset antaa. :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Joo en mä niitä tunnuksia tässä oo mihinkään levittelemässä, tuolla omassa viestiboksissa pysyy. :) Jonkun aikaa siellä pörräilen hyväksymässä VTR-numeroita (alottelen hommat aktiivisemmin tänään iltapäivällä!) ja voinpa vielä tulla niitä uudestaankin napsimaan. Nou hätä!
-
- Höpsö veitikka
Siis saiko näyttelyissä tuomaroida omia kasvattejaan vai ei? Entä sijoituskoiriaan? En oo tuokkinut mut aattelin varmistaa ettei niin pääse käymään jos se on kiellettyä.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Olen tuomaroinut omia kasvattejani. Sitä ei tietääkseni ole missään kielletty, joten siitä vaan. Mutta tietysti puolueettomuus on ehto tällekin asialle, jos alkaa näkyä sellasta toimintaa että tuomari tyrkkii jatkuvasti ne omat kasvattinsa kärkipallille niin kyllä mun on sihen puututtava.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Mites kun ostin zerggieltä koiran ja sillä on mun antama SERT. Onko ihan käyttökelpoinen vieläkin?
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Kriisissä
^ Mun mielestä se SERT on ihan täysin käyttökelpoinen. Menis ainakin mun silmissä samoin perustein kuin kasvattienkin kanssa.
61°07 45 N 21°30 20 E
-
- Syvällistä
- Viesti:
Oon muutaman kerran mielestäni törmännyt tapauksiin, joissa koiralla on kisatuloksia, joiden kisapäivä on ollut ennen päivää, jona koira on syntynyt. Onks nää hylkäämiskelposia tapauksia, vaikka sivuilla lukiskin, että koira on esimerkiksi kaks vuotias?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Itse ainakin hylkäisisin. Yleinen käytäntö on ollut se, että kisaamaan saa alkaa vasta syntymäpäivän jälkeen.