Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Coma
Ammattimouhoaja

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja Coma »

Ainakaan koirien treenaus ei maksa erikseen, jos sulla on oma kenttä. Normaalistihan yksi treenauskerta maksaa muistaakseni satasen, mutta omalla kentällä et joudu maksamaan mitään. Myös jos omaat treenikentän, pystyt järjestämään itse kisoja ja siten saamaan mahdollisesti lisätienestiä.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla on paljon koiria myynnissä! Päätin rajata kasvatuksen vain sheltteihin ja sit jätin pari muunrotuista koiraa joista en raaskinut luopua. :) Kaikki myytävät koirat ovat vähintään tasolla 4, ja terveystulokset suht. hyviä.
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stoic »

Kannattaa muuten näin btw pelata tuo tänään alkanut "scavenger hunt" -juttu läpi! Se ei ole hirmu vaikea, ja palkinnoksi saa mustan kissan, boosterin ja 50,000 FP -rahaa. :)

Tuolta foorumeilta löytyy apuja siihen. Osasta selviää jo silleen, kun jaksaa klikkailla kaikkien moderaattoreiden profiilit auki :--D
Janina
Höpsö veitikka

stoic kirjoitti:Kannattaa muuten näin btw pelata tuo tänään alkanut "scavenger hunt" -juttu läpi! Se ei ole hirmu vaikea, ja palkinnoksi saa mustan kissan, boosterin ja 50,000 FP -rahaa. :)

Tuolta foorumeilta löytyy apuja siihen. Osasta selviää jo silleen, kun jaksaa klikkailla kaikkien moderaattoreiden profiilit auki :--D
Mä en nyt käsitä yhtään tätä... :D Siis miltä foorumilta apua löytyy, oon silmäillyt kaikki läpi mutta en vaan löydä? Löytyykö jostain lista modeista?
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

^ Täällä voi kysellä apuja tohon juttuun tai selata muiden tekemiä alotuksia samasta aiheesta :) Ja täällä taas on lista moderaattoreista, muita käyttäjiä ei tartte ettiä (paitsi noh, viimesenä tehtävänä on mennä tuon koko sivuston omistajan/luojan profiiliin).
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mä en oo koskaan pyörinyt forkalla, joten mulla ei ollut mitään hajua kenestäkään modesta. Joten vedin kaikki modet välilehtiin ja katoin että päivittykö uus tehtävä. :mrgreen: Mun mielest toi oli kyllä ihan tyhmä, olis ollu paljo kivempi ettii kaikki ympäri sivuja eikä mitään modeja.
Janina
Höpsö veitikka

Ahaa kiitos, joo sainkin tuon nyt selvitettyä sitten! :]

Mitä rotuja ihmiset täällä harrastaa? Itellä on päärotuna sheltit ja niiden lisäksi aion kasvatella jossain määrin issikoita, norjanharmaita, ibizoja ja kk kettareita.

Voisko joku kertoo noista boostereista tarkemmin, en oikein ymmärrä niitä. Ja sit miten saa avatar-kuvan itelleen, en löytäny asetuksista kohtaa?

+ vielä, millä tunnuksilla liikutte? Oma on Janina, #1068665 (vielä muutamia koiria myynnissä!).

// Lisää koiria laitettu myyntiin!
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

^ Nimimerkillä Eros (#520233), kasvatan pääasiassa salukeja, mutta löytyy myös aussieita, husky, whippet, farkkuja sekä afgaani.

Booster on sellainen "erikoisruoka", josta koira saa paljon statseja. Esim. cookiet eli keksit kuuluvat näihin.

Avatar-kuvaa ei saa itselleen, jos ei kuulu Elittiin. Eliitin voi saada vuodeksi itselleen, kun on kerännyt 40 FPP:tä. Litää tietoa -> Atlas -> FPP Center. FPP:t on tosi kalliitta, yksi maksaa yleensä ainakin 100 000 FPD:tä.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

If you ever wondered at the power of a Mod Star,
Don't ever have this post very far
For it holds the next clue,
a wealth of information to you!
It tells you just how informative we are
Mulla jysähti tähän, vinkit neuvoo kyllä boardille, mutten tajua... :D Modet oon rullannu ympäri mut.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Janina
Höpsö veitikka

Kendra kirjoitti:
If you ever wondered at the power of a Mod Star,
Don't ever have this post very far
For it holds the next clue,
a wealth of information to you!
It tells you just how informative we are
Mulla jysähti tähän, vinkit neuvoo kyllä boardille, mutten tajua... :D Modet oon rullannu ympäri mut.
Se oli joku näistä General-osion stickyistä. Siis noista missä on edessä keltainen kuvake.

Kiitti Eros!
Kendra
Höpsö veitikka

Kiitos, ne olikin noita topikkeja, tyhmä minä! :D

// FP is a wonderful game,
It has its own type of fame.
You can say we are one of a kind.
But we are not alone you may find.

:(
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Mä kasvatan nahka- ja pehkocollieita (Josefina (#636787)), tai no just nyt en oo viel saanut yhtään pentuetta aikaiseksi. Mulla oli niin hyvä linja jo kasassa silloin tuon vanhan sivun puolella, ja nyt oottelen että noi nykyiset koirat täyttäis sen 100 päivää. Sit pennutan noi kaikki, vaikka osalla ei oo niin ihanteelliset terveystulokset, mutta täytyyhän se jostain aloittaa...
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Kendra
Höpsö veitikka

Hunt läpi! :D

Oli kyllä hankalaa, ku en oo tuolla foorumilla pyöriny, mutta noi vinkit tuolla autto aika paljon! :) Tosin, en mä ymmärrä noista kekseistä ja kissoistakaan mitään, mihin ne edes menee? :D:D
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

^Keksit syötetään koiralle, niistä saa lisää statseja (agi, con, int, spd, stm, str). Kissoja kait kerätään jotenkin, vähän niin kuin maskotteja tai jotain.. En ole perehtynyt asiaan oikeastaan yhtään. :mrgreen:
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

^ Mäkään en ymmärrä noita kissoja yms, ei niistä taida olla mitään hyötyä.. Koristeita/maskotteja vain kai.

Joku taisi kysyä noista avatar -kuvista mitä joillain tyypeillä on? Siis tuo profiilikuvasysteemi. Sen ominaisuuden saa käyttöön vaan, jos ostaa elite -jäsenyyden... Aika tympeetä, kyllä noin simppeli juttu sais olla kaikkien käyttäjien oikeus.
Lukittu