Sivu 6/11
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 2:03 pm
Kirjoittaja Ellu
^Ei vielä varmaa tietoa. Tarvitsee kysyä nykyisen uroksen omistajilta vielä ja jos pienentäisi kokoa kolmeen ja sitten jos Nettein pentuekin olisi pieni.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 2:08 pm
Kirjoittaja Hasse
Määkinhän aijoin käyttää urosta yhteen pentueeseen :s Lukee kakkos sivulla ku kysyin pentua. Kurkkasin vielä niin siinä lukee et noin 2'n pennun pentue. Sopiihan tämä vielä? :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 2:16 pm
Kirjoittaja Ellu
Tarkotin kun urosehdokas on Nettein koiran veli ja Nettei on teettämässä koiralleen pentueen. Kyllä saat vielä ainakin teettää pentueen katsotaan kun saadan isäasia kuntoon. MUISTUTA MUA! ;)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 2:17 pm
Kirjoittaja Hasse
Aaaa joo, hups! Muistutan tietty ;)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 4:02 pm
Kirjoittaja Netry
Mä en tiiä, mut ei kai se suku liian yleiseks siitä tule, jos 4 pennun pentue tulee, ja jos Hasse pennut tekee. :)
Enkä mä varmaa oo teenkö Everille pentuja, kun sen puolsisarelle jo pentueen teetin (kys. pentue syntyi tänään), niin taidan jättää Everin jalostuskäytön väliin, vaikka siitä just oon saanut flyball-valion :) Pitää sitten vielä katella lisää, kun saan Everin paimennusvalioksi. Mut kyl mä luulen ettei Everille pentuja tule.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ke Tammi 21, 2009 6:03 pm
Kirjoittaja Ellu
Mut siis kandee ehkä kysyy esdult (ku nää on sen kasvattei) et tuleeks liian yleiseks ja onks sille ok. Sit toisaalt vois lupaa VAAN Hasselle jalostusoikeuden eikä kukaan muu saisi edes pientä pentuetta teettää (näin jos ilkeiks aletaa). :P
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ke Tammi 21, 2009 6:26 pm
Kirjoittaja Netry
Ellu kirjoitti:Mut siis kandee ehkä kysyy esdult (ku nää on sen kasvattei) et tuleeks liian yleiseks ja onks sille ok. Sit toisaalt vois lupaa VAAN Hasselle jalostusoikeuden eikä kukaan muu saisi edes pientä pentuetta teettää (näin jos ilkeiks aletaa). :P
Jep :)
Mut eiks toi sun Kingi sitten oo Henjin kasvatti?
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ke Tammi 21, 2009 7:03 pm
Kirjoittaja Ellu
^juu on mut tarkotin jos toi Uljas on isänä, Ihastuin muuten tohon sun Leniin. jos ois vanhempi vois sekin olla ehdokkaana. :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ke Tammi 21, 2009 7:11 pm
Kirjoittaja Netry
Ellu kirjoitti:^juu on mut tarkotin jos toi Uljas on isänä, Ihastuin muuten tohon sun Leniin. jos ois vanhempi vois sekin olla ehdokkaana. :)
Joo ;D
ai, kiva :D Sehän on nyt siis 1.5 vuotta, enkä mä viitti sen ikää mennä silleen sörkkimään ennen kun saan siitä paimennusvalion : DD
onko sulla muuten tietoa onko vPKYllä osote vaihtunut tmv? Mä kun en pääse sivulle vaan geoticies alkaa sönköttää jotain :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ke Tammi 21, 2009 7:34 pm
Kirjoittaja Ellu
^Geol on taas jotai vikaa tai siis se on ruuhkautun.. Mie yritin kans päästä mut eiköhän huomeen tai sillee aikasemmin toimi ku ilta on melko ruuhkast aikaa..
// kyl mie nyt ainaki pääsin. :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 3:26 pm
Kirjoittaja Shiroi
Osaatko sanoa koska se pentue alkaisi olla ajankohtainen? Nepasta tuli nyt agi-valio, vahvistmaton kylläkin vielä.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 4:32 pm
Kirjoittaja Ellu
^helmi-maalis välil varmaa.. ku saat sen paimennusvalioks ;)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 8:53 pm
Kirjoittaja Shiroi
Juu taitaa olla turhaa odottaa sitä paimennus valioksi kun AI menee niin nopeesti aina täyteen ja Flake nappaa aina sen kumat ;)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ma Helmi 02, 2009 3:08 pm
Kirjoittaja Ellu
Noniin jos ihmiset sit vaikka alkais sivuja väsäämään.. syntyy 15.2
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ma Helmi 02, 2009 3:11 pm
Kirjoittaja Hasse
Miten noi nimet nyt sitte rakentuukaan, ku tossa on noi vuodenaika/hedelmä teema ja sitte se toinen? :)
Teen sivut heti.