Sivu 6/6

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye'sC PÖPÖ SIVUT!

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 4:00 pm
Kirjoittaja Juinttu
Voihan shit. tottakai minä menin tämän kokonaan unohtamaan, noh, teen mahd pian Nemolle sivut.

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye'sC PÖPÖ SIVUT!

Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 1:06 pm
Kirjoittaja Juinttu
Nemon sivu, vihdoinkin.

Ja alamme kisaamaan Nemskulan kanssa agilityssä, tokossa ja paimennuksessa, sekä ehkä flyballissa kun hyviä kuvia en löydä pojalle : <

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye'sC PÖPÖ SIVUT!

Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 3:14 pm
Kirjoittaja Wolfie
Jeps, sivut näyttävät hyviltä nähtävästi Joikhasin leiska taas muuttui tosi upea. Onnea teille ;)