Sivu 6/6

Re: Bordercolliepupseja, SIVUJA

Lähetetty: Ti Touko 05, 2009 8:49 pm
Kirjoittaja Hobu
Juu ei haittaa. Hyvä ku kerroit et kestää. :)

Re: Bordercolliepupseja, Viki

Lähetetty: Ti Touko 05, 2009 10:07 pm
Kirjoittaja Twiggy
JOS Vikiä ei ilmaannu, niin minä olisin mahdollisesti yhdestä bortsusta kiinnostunut. Tällä hetkellä voisin bortsun ottaa, kun tämä rotu otettiin Nonan kanssa mukaan Yadawayhin. Meillä on siellä jo Retu, Riley, Neela ja Gilda. Kaksi ensimmäistä ovat siis minun, Neela ja Gilda ovat Nonan. Riley on tosi nuori, joten sen kanssa ei olla kauheasti ehditty kisailemaan. Mun koiramäärä on tällä hetkellä melko suuri, mutta pappojen ja mummojen kuoppaaminen alkaa olla jo muutenkin lähellä :D

Nyt voisin jopa oikeastaan luvata, että Borderskyläinen pysyy minulla xD Tosi nätskän junnunartun kuvat löytyy.

Re: Bordercolliepupseja, Viki

Lähetetty: Ke Touko 06, 2009 1:30 pm
Kirjoittaja Hobu
Jos Vikiä ei kuulu mitään perjantaihin mennessä niin pentu on sun. :)

Re: Bordercolliepupseja, Jerry

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 4:41 pm
Kirjoittaja Janina

Re: Bordercolliepupseja, Jerry

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 5:03 pm
Kirjoittaja Hobu
Kiitos sivuista, ihanat kuvat sai Inga. (:

Re: Bordercolliepupseja, Jerry

Lähetetty: To Touko 21, 2009 10:59 pm
Kirjoittaja Twiggy

Re: Bordercolliepupseja, Jerry

Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 1:22 pm
Kirjoittaja Hobu
Kiitos sivuista. :)