Sivu 6/6
Re: Bordercolliepupseja, SIVUJA
Lähetetty: Ti Touko 05, 2009 8:49 pm
Kirjoittaja Hobu
Juu ei haittaa. Hyvä ku kerroit et kestää. :)
Re: Bordercolliepupseja, Viki
Lähetetty: Ti Touko 05, 2009 10:07 pm
Kirjoittaja Twiggy
JOS Vikiä ei ilmaannu, niin minä olisin mahdollisesti yhdestä bortsusta kiinnostunut. Tällä hetkellä voisin bortsun ottaa, kun tämä rotu otettiin Nonan kanssa mukaan
Yadawayhin. Meillä on siellä jo
Retu,
Riley,
Neela ja
Gilda. Kaksi ensimmäistä ovat siis minun, Neela ja Gilda ovat Nonan. Riley on tosi nuori, joten sen kanssa ei olla kauheasti ehditty kisailemaan. Mun koiramäärä on tällä hetkellä melko suuri, mutta pappojen ja mummojen kuoppaaminen alkaa olla jo muutenkin lähellä :D
Nyt voisin jopa oikeastaan luvata, että Borderskyläinen pysyy minulla xD Tosi nätskän junnunartun kuvat löytyy.
Re: Bordercolliepupseja, Viki
Lähetetty: Ke Touko 06, 2009 1:30 pm
Kirjoittaja Hobu
Jos Vikiä ei kuulu mitään perjantaihin mennessä niin pentu on sun. :)
Re: Bordercolliepupseja, Jerry
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 4:41 pm
Kirjoittaja Janina
Re: Bordercolliepupseja, Jerry
Lähetetty: Su Touko 10, 2009 5:03 pm
Kirjoittaja Hobu
Kiitos sivuista, ihanat kuvat sai Inga. (:
Re: Bordercolliepupseja, Jerry
Lähetetty: To Touko 21, 2009 10:59 pm
Kirjoittaja Twiggy
Re: Bordercolliepupseja, Jerry
Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 1:22 pm
Kirjoittaja Hobu
Kiitos sivuista. :)