Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Henji »

Äpl, en tiiä pystynkö niin paljon kisauttaan että se olis riittävästi. ^_^`
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Etköhän sä pysty, ei sillä mitään kilometrin mittaista kisakalenteria tartte olla :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Henji »

Joo ei perkule, nyt on kyllä pakko perua tää varaus.

Lupia olen kysellyt YLI KYMMENELTÄ kenneliltä, ja vain yhdeltä on tullut vastaus. Ogelma on, että kyseessä on keskikokoinen. :lol: Että valitettavasti tämä nyt jää väliin, haluan aina koirille kuvat. :( :)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Joo, mäkin olen todennut, että villakenneleitä saa surkeasti minkäänlaisia lupia. Multa kyllä löytyis ainakin jonkinlaiset kuvat, täältä voi katsoa jos se niistä kuvista on kiinni: http://picasaweb.google.co.uk/misuno93/ ... 08Lauantai#
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Henji »

Vielä kahdelle kennelillä aijon nyt laittaa pienempikokoisista villiksista lupakysymyksiä, mutta ellen saa, tämä iski itseeni eniten, jos noita voisi saada (eikös tuo ole kääpiö? :-D)?
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Satu »

/ot Henji, tuo koira on juu kääpiö. : D
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^ Aika mielenkiinoista että se oli kuitenkin toyvillakoirien kehässä (vaihtanut kokoluokkaa tuon näyttelyn jälkeen varmaan) :'D Mutta joo, kääpiö se on KoiraNetinkin mukaan. Kyllä mulle sopii sekin, että pentu kasvaa kääpiökokoiseksi, ihan mahdollistahan se on. Voit käyttää noita kuvia jos haluat.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Satu »

Joo kävin katsomassa Koiranetistä, mutta on jo ihan tuon kuvan perusteella vähän turhan ronskin oloinen toyksi.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Joo, toi oli silloin junnuluokassa, joten mitä luultavammin kasvanut sitten vielä muutaman sentin lisää.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Henji »

Oi kun kiva (siis saada noi kuvat, ei se että koira on muuttanut kokoaan tms. xD)! :)
Noista kahdesta viimosesta joille lähetin lupapyynnön, vastasi toinen ei ja toiselle ei mennyt perille, on osoitteessa jtn häikkää. o_O Elikkäs nuo Geppetto's koiran kuvat sille sitten tuleepi. Ja näin ollen varaus vahvistettu urokseksi. :D

Tuosta sijoituksesta.. Koska kyseessä on uros, niin jos vaikka pidätettäisiin sulla yksi jalostuskäyttöoikeus jos/kun koiran tuloksiin olisit tyytyväinen, mutta jos et olisi, ei sun tarttis sitä käyttää. Näin mullakaan ei olis kovia paineita jos ei menestystä tule. >:)

Mitäs muuten kuvien copyreitteihin? :-)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Copyiksi vaikka Kuunsirppi, ja linkki mailiini misuno[at]mbnet.fi . Mä kyllä olisin sijoittanut mielummin nartun, joten taidan jättää kuitenkin itselleni sitten yhden tytön kotiin, ellei joku halua sijoitusnarttua. Ei tule sullekaan kisautuspaineita : D

Mutta siis, muita kiinnostuneita? Pohjanmeren, vielä kiinnostunut?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Viesti Kirjoittaja Henji »

Voihan pahus.. Nyt oon ruvennu kans ihastelemaan tätä ja sain tänään yhdet kuvaluvat kenneliin, mistä löytyy toynarttu! :O Tällanen kapistus olisi kyseessä.

Hiiskatti, mitä mä teen!? :D
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Voin helpottaa valinnantuskaasi, nimittäin mulla on itselläni käytössä nuo kuvat yhdellä toynartulla :D Noissa kahdessa kuvassa oleva narttu on omasta mielestäni ihan nätti tapaus, turkin viimeistely vain voisi olla huomattavasti parempi.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Viesti Kirjoittaja Henji »

Ääh no voihan perhana. Tuntuikin tutuilta kuvilta osa, mutta en onnistunu löytämään niitä näyttelyistä. :D
No olkoon se sitten se uros, pääsen vaan helpolla enkä enää rupee jankkaamaan. :lol:

Oletko muuten miten mainannut käyttää noita isovillisten kuvia? Etenkin harmaa Nice and Noble Vom Strahlenden Sternchen kiehtoisi itseä, muttaah sulla nyt oli luvat sieltä eka niin etuajo-oikeus. :lol:
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Okei. Minkä kennelin luvista puhut, mä tipuin jossain vaiheessa :lol:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vastaa Viestiin