Sivu 6/7
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: La Touko 09, 2009 3:00 pm
Kirjoittaja Henji
Äpl, en tiiä pystynkö niin paljon kisauttaan että se olis riittävästi. ^_^`
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: La Touko 09, 2009 3:31 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Etköhän sä pysty, ei sillä mitään kilometrin mittaista kisakalenteria tartte olla :D
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 9:50 am
Kirjoittaja Henji
Joo ei perkule, nyt on kyllä pakko perua tää varaus.
Lupia olen kysellyt YLI KYMMENELTÄ kenneliltä, ja vain yhdeltä on tullut vastaus. Ogelma on, että kyseessä on keskikokoinen.

Että valitettavasti tämä nyt jää väliin, haluan aina koirille kuvat. :( :)
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 2:55 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo, mäkin olen todennut, että villakenneleitä saa surkeasti minkäänlaisia lupia. Multa kyllä löytyis ainakin jonkinlaiset kuvat, täältä voi katsoa jos se niistä kuvista on kiinni:
http://picasaweb.google.co.uk/misuno93/ ... 08Lauantai#
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 7:35 pm
Kirjoittaja Henji
Vielä kahdelle kennelillä aijon nyt laittaa pienempikokoisista villiksista lupakysymyksiä, mutta ellen saa,
tämä iski itseeni eniten, jos noita voisi saada (eikös tuo ole kääpiö? :-D)?
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 7:39 pm
Kirjoittaja Satu
/ot Henji, tuo koira on juu kääpiö. : D
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 8:24 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
^ Aika mielenkiinoista että se oli kuitenkin toyvillakoirien kehässä (vaihtanut kokoluokkaa tuon näyttelyn jälkeen varmaan) :'D Mutta joo, kääpiö se on KoiraNetinkin mukaan. Kyllä mulle sopii sekin, että pentu kasvaa kääpiökokoiseksi, ihan mahdollistahan se on. Voit käyttää noita kuvia jos haluat.
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 8:48 pm
Kirjoittaja Satu
Joo kävin katsomassa Koiranetistä, mutta on jo ihan tuon kuvan perusteella vähän turhan ronskin oloinen toyksi.
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 9:09 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo, toi oli silloin junnuluokassa, joten mitä luultavammin kasvanut sitten vielä muutaman sentin lisää.
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 11:57 am
Kirjoittaja Henji
Oi kun kiva (siis saada noi kuvat, ei se että koira on muuttanut kokoaan tms. xD)! :)
Noista kahdesta viimosesta joille lähetin lupapyynnön, vastasi toinen ei ja toiselle ei mennyt perille, on osoitteessa jtn häikkää. o_O Elikkäs nuo Geppetto's koiran kuvat sille sitten tuleepi. Ja näin ollen varaus vahvistettu urokseksi. :D
Tuosta sijoituksesta.. Koska kyseessä on uros, niin jos vaikka pidätettäisiin sulla yksi jalostuskäyttöoikeus jos/kun koiran tuloksiin olisit tyytyväinen, mutta jos et olisi, ei sun tarttis sitä käyttää. Näin mullakaan ei olis kovia paineita jos ei menestystä tule. >:)
Mitäs muuten kuvien copyreitteihin? :-)
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 8:12 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Copyiksi vaikka Kuunsirppi, ja linkki mailiini misuno[at]mbnet.fi . Mä kyllä olisin sijoittanut mielummin nartun, joten taidan jättää kuitenkin itselleni sitten yhden tytön kotiin, ellei joku halua sijoitusnarttua. Ei tule sullekaan kisautuspaineita : D
Mutta siis, muita kiinnostuneita? Pohjanmeren, vielä kiinnostunut?
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: To Touko 14, 2009 3:00 pm
Kirjoittaja Henji
Voihan pahus.. Nyt oon ruvennu kans ihastelemaan
tätä ja sain tänään yhdet kuvaluvat kenneliin, mistä löytyy toynarttu! :O
Tällanen kapistus olisi
kyseessä.
Hiiskatti, mitä mä teen!? :D
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: To Touko 14, 2009 8:09 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Voin helpottaa valinnantuskaasi, nimittäin mulla on itselläni käytössä nuo kuvat yhdellä toynartulla :D Noissa kahdessa kuvassa oleva narttu on omasta mielestäni ihan nätti tapaus, turkin viimeistely vain voisi olla huomattavasti parempi.
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 12:01 pm
Kirjoittaja Henji
Ääh no voihan perhana. Tuntuikin tutuilta kuvilta osa, mutta en onnistunu löytämään niitä näyttelyistä. :D
No olkoon se sitten se uros, pääsen vaan helpolla enkä enää rupee jankkaamaan.
Oletko muuten miten mainannut käyttää noita isovillisten kuvia? Etenkin harmaa Nice and Noble Vom Strahlenden Sternchen kiehtoisi itseä, muttaah sulla nyt oli luvat sieltä eka niin etuajo-oikeus.

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 3:35 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Okei. Minkä kennelin luvista puhut, mä tipuin jossain vaiheessa
