Sivu 6/7

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: La Touko 09, 2009 3:00 pm
Kirjoittaja Henji
Äpl, en tiiä pystynkö niin paljon kisauttaan että se olis riittävästi. ^_^`

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: La Touko 09, 2009 3:31 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Etköhän sä pysty, ei sillä mitään kilometrin mittaista kisakalenteria tartte olla :D

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 9:50 am
Kirjoittaja Henji
Joo ei perkule, nyt on kyllä pakko perua tää varaus.

Lupia olen kysellyt YLI KYMMENELTÄ kenneliltä, ja vain yhdeltä on tullut vastaus. Ogelma on, että kyseessä on keskikokoinen. :lol: Että valitettavasti tämä nyt jää väliin, haluan aina koirille kuvat. :( :)

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 2:55 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo, mäkin olen todennut, että villakenneleitä saa surkeasti minkäänlaisia lupia. Multa kyllä löytyis ainakin jonkinlaiset kuvat, täältä voi katsoa jos se niistä kuvista on kiinni: http://picasaweb.google.co.uk/misuno93/ ... 08Lauantai#

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 7:35 pm
Kirjoittaja Henji
Vielä kahdelle kennelillä aijon nyt laittaa pienempikokoisista villiksista lupakysymyksiä, mutta ellen saa, tämä iski itseeni eniten, jos noita voisi saada (eikös tuo ole kääpiö? :-D)?

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 7:39 pm
Kirjoittaja Satu
/ot Henji, tuo koira on juu kääpiö. : D

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 8:24 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
^ Aika mielenkiinoista että se oli kuitenkin toyvillakoirien kehässä (vaihtanut kokoluokkaa tuon näyttelyn jälkeen varmaan) :'D Mutta joo, kääpiö se on KoiraNetinkin mukaan. Kyllä mulle sopii sekin, että pentu kasvaa kääpiökokoiseksi, ihan mahdollistahan se on. Voit käyttää noita kuvia jos haluat.

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 8:48 pm
Kirjoittaja Satu
Joo kävin katsomassa Koiranetistä, mutta on jo ihan tuon kuvan perusteella vähän turhan ronskin oloinen toyksi.

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 9:09 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo, toi oli silloin junnuluokassa, joten mitä luultavammin kasvanut sitten vielä muutaman sentin lisää.

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 11:57 am
Kirjoittaja Henji
Oi kun kiva (siis saada noi kuvat, ei se että koira on muuttanut kokoaan tms. xD)! :)
Noista kahdesta viimosesta joille lähetin lupapyynnön, vastasi toinen ei ja toiselle ei mennyt perille, on osoitteessa jtn häikkää. o_O Elikkäs nuo Geppetto's koiran kuvat sille sitten tuleepi. Ja näin ollen varaus vahvistettu urokseksi. :D

Tuosta sijoituksesta.. Koska kyseessä on uros, niin jos vaikka pidätettäisiin sulla yksi jalostuskäyttöoikeus jos/kun koiran tuloksiin olisit tyytyväinen, mutta jos et olisi, ei sun tarttis sitä käyttää. Näin mullakaan ei olis kovia paineita jos ei menestystä tule. >:)

Mitäs muuten kuvien copyreitteihin? :-)

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 8:12 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Copyiksi vaikka Kuunsirppi, ja linkki mailiini misuno[at]mbnet.fi . Mä kyllä olisin sijoittanut mielummin nartun, joten taidan jättää kuitenkin itselleni sitten yhden tytön kotiin, ellei joku halua sijoitusnarttua. Ei tule sullekaan kisautuspaineita : D

Mutta siis, muita kiinnostuneita? Pohjanmeren, vielä kiinnostunut?

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Lähetetty: To Touko 14, 2009 3:00 pm
Kirjoittaja Henji
Voihan pahus.. Nyt oon ruvennu kans ihastelemaan tätä ja sain tänään yhdet kuvaluvat kenneliin, mistä löytyy toynarttu! :O Tällanen kapistus olisi kyseessä.

Hiiskatti, mitä mä teen!? :D

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Lähetetty: To Touko 14, 2009 8:09 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Voin helpottaa valinnantuskaasi, nimittäin mulla on itselläni käytössä nuo kuvat yhdellä toynartulla :D Noissa kahdessa kuvassa oleva narttu on omasta mielestäni ihan nätti tapaus, turkin viimeistely vain voisi olla huomattavasti parempi.

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 12:01 pm
Kirjoittaja Henji
Ääh no voihan perhana. Tuntuikin tutuilta kuvilta osa, mutta en onnistunu löytämään niitä näyttelyistä. :D
No olkoon se sitten se uros, pääsen vaan helpolla enkä enää rupee jankkaamaan. :lol:

Oletko muuten miten mainannut käyttää noita isovillisten kuvia? Etenkin harmaa Nice and Noble Vom Strahlenden Sternchen kiehtoisi itseä, muttaah sulla nyt oli luvat sieltä eka niin etuajo-oikeus. :lol:

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!

Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 3:35 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Okei. Minkä kennelin luvista puhut, mä tipuin jossain vaiheessa :lol: