vFCIn tuomarikoe

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: vFCIn tuomarikoe

Viesti Kirjoittaja Henji »

Mun mielestä parempi ettei jaeta (vara-sert). On omasta mielestäni paljon selkeämpää. :)

Ja hei hetki, eikä Marikaa oo kuulunu? Hassua jos ei, se on ollu kauheen aktiivinen tuomari. Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Kauanko muuten tuo teoriaosuuden suorittaneiden "väliaikainen tuomarointilupa" on voimassa? Tietää milloin ei enää ota tuomarointipyyntöjä vastaan. ;)
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Marikasta ei ole kuulunut mitään ja väliaikainen tuomarointi lupa on voimassa ainakin ensi vuoden tammikuuhun saakka, huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi. Nämä tuomarit olen päättänyt myös lisätä väliaika listalle, kun pulaa on vieläkin tuomareista. Ja pitäisi kanssa siivota tuo edellinen tuomarointi-lista. Jos tiedätte joitakin tuomareita, jotka eivät tuomarointipyyntöihin vastaa niin ilmoittakaa minulle, jotta voin poistaa ne listoilta.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Lähetin kokeen nyt uudestaan, katotaan tuleeko tällä(kään) kertaa
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Lania
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lania »

Eros kirjoitti:Marikasta ei ole kuulunut mitään ja väliaikainen tuomarointi lupa on voimassa ainakin ensi vuoden tammikuuhun saakka, huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi. Nämä tuomarit olen päättänyt myös lisätä väliaika listalle, kun pulaa on vieläkin tuomareista. Ja pitäisi kanssa siivota tuo edellinen tuomarointi-lista. Jos tiedätte joitakin tuomareita, jotka eivät tuomarointipyyntöihin vastaa niin ilmoittakaa minulle, jotta voin poistaa ne listoilta.
Minusta ainakin todella hienoa jos sinun puolelta teoriakokeesta läpi päässet lisätään tuomareiksi myös väliaikaiseksi, sillä tuomareista todella on pulaa ja tämä toisi apua varmasti valtavasti. Itse olen päässyt teoriakokeesta sinun puoleltasi läpi ja olisin kyllä innokas aloittamaan tuomaroimisen (: Infoviestiäsi siis odotellen.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Mimmu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Lania kirjoitti:
Eros kirjoitti:Marikasta ei ole kuulunut mitään ja väliaikainen tuomarointi lupa on voimassa ainakin ensi vuoden tammikuuhun saakka, huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi. Nämä tuomarit olen päättänyt myös lisätä väliaika listalle, kun pulaa on vieläkin tuomareista. Ja pitäisi kanssa siivota tuo edellinen tuomarointi-lista. Jos tiedätte joitakin tuomareita, jotka eivät tuomarointipyyntöihin vastaa niin ilmoittakaa minulle, jotta voin poistaa ne listoilta.
Minusta ainakin todella hienoa jos sinun puolelta teoriakokeesta läpi päässet lisätään tuomareiksi myös väliaikaiseksi, sillä tuomareista todella on pulaa ja tämä toisi apua varmasti valtavasti. Itse olen päässyt teoriakokeesta sinun puoleltasi läpi ja olisin kyllä innokas aloittamaan tuomaroimisen (: Infoviestiäsi siis odotellen.
Täälläkin olisi yksi innokas tuomari...Itse olen päässyt sinukin puoleltasi läpi.
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Eros kirjoitti:huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi.
Onko niille jotka eivät päässeet läpi, tulossa jonkinlaista infoa kanssa, vai lähetätkö pelkästään niille, jotka ovat päässeet läpi? Mielenkiinnolla vain odottelen vastausta omaan kokeeseeni, joten siksi tätä kysyn. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Lähetin info-viestin kuudelle tuomarille ja menen lisäämään heidät nyt saman tien listoille, sen jälkeen tarkastan uudet kokeet ja lähetän viestiä miten meni. :)
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mariza kirjoitti:Lähetin kokeen nyt uudestaan, katotaan tuleeko tällä(kään) kertaa
Eros?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

^ Eiköhän Eros vastaa sitten, kun on saanut sen tarkistettua.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
nalle
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nalle »

Noniinh, mäkin nyt sitten laitoin ton kokeen tulemaan.. Katotaan jos nyt onnistuis. (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Olen mietiskellyt nyt tämänhetkistä tilannetta kun ei Marikasta ole kuulunut pihaustakaan ja olen nyt vakavasti harkinnut sitä että aloittelisin pikkuhiljaa käytännönkokeiden jakamisen niille tuomareille, jotka ovat nyt tuolla "väliaikaisella" listalla. Kokonaan en voi homma stopata, kun meni niin kauan saada homma taas kasaan. Minusta tuomarien tilanne on tällä hetkellä hyvä, joten voisin ottaa sen urakan että aloittaisin käytännönkokeen arvostelun yksikseni.

Haluan myös kiittää kaikkia kärsivällisyydestään tämän asian suhteen ja hienoa että monet ovat yrittäneet koetta. :)
Satu
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Satu »

Olisiko mahdollista laajentaa omia arvosteltavia ryhmiään nykyisestä suurempaan määrään käytännönkokeessa? Mulla on itselläni tällä hetkellä tuomaroitavana vain yksi ryhmä ja olen alkanut miettiä, että haluaisin mahdollisesti tuomaroida kaikkia rotuja tai ainakin muutamaa muuta ryhmää ton ysin lisäksi.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Anteeks ku tänne heitän tämän, mutta oisko mahdollista korjata toi mun dara.pieni@luukku.com -sähköposti tuolta veks ja laittaa tilalle haltiapolun@luukku.com , sitä seuraan aktiivisemmin? <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Laittakaa noi tauolla vaikka vähän alemmas yhteen nippuun niin tajuan enemmän noista (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Vastaa Viestiin