Marikasta ei ole kuulunut mitään ja väliaikainen tuomarointi lupa on voimassa ainakin ensi vuoden tammikuuhun saakka, huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi. Nämä tuomarit olen päättänyt myös lisätä väliaika listalle, kun pulaa on vieläkin tuomareista. Ja pitäisi kanssa siivota tuo edellinen tuomarointi-lista. Jos tiedätte joitakin tuomareita, jotka eivät tuomarointipyyntöihin vastaa niin ilmoittakaa minulle, jotta voin poistaa ne listoilta.
Eros kirjoitti:Marikasta ei ole kuulunut mitään ja väliaikainen tuomarointi lupa on voimassa ainakin ensi vuoden tammikuuhun saakka, huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi. Nämä tuomarit olen päättänyt myös lisätä väliaika listalle, kun pulaa on vieläkin tuomareista. Ja pitäisi kanssa siivota tuo edellinen tuomarointi-lista. Jos tiedätte joitakin tuomareita, jotka eivät tuomarointipyyntöihin vastaa niin ilmoittakaa minulle, jotta voin poistaa ne listoilta.
Minusta ainakin todella hienoa jos sinun puolelta teoriakokeesta läpi päässet lisätään tuomareiksi myös väliaikaiseksi, sillä tuomareista todella on pulaa ja tämä toisi apua varmasti valtavasti. Itse olen päässyt teoriakokeesta sinun puoleltasi läpi ja olisin kyllä innokas aloittamaan tuomaroimisen (: Infoviestiäsi siis odotellen.
your my lucky ace
.............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Eros kirjoitti:Marikasta ei ole kuulunut mitään ja väliaikainen tuomarointi lupa on voimassa ainakin ensi vuoden tammikuuhun saakka, huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi. Nämä tuomarit olen päättänyt myös lisätä väliaika listalle, kun pulaa on vieläkin tuomareista. Ja pitäisi kanssa siivota tuo edellinen tuomarointi-lista. Jos tiedätte joitakin tuomareita, jotka eivät tuomarointipyyntöihin vastaa niin ilmoittakaa minulle, jotta voin poistaa ne listoilta.
Minusta ainakin todella hienoa jos sinun puolelta teoriakokeesta läpi päässet lisätään tuomareiksi myös väliaikaiseksi, sillä tuomareista todella on pulaa ja tämä toisi apua varmasti valtavasti. Itse olen päässyt teoriakokeesta sinun puoleltasi läpi ja olisin kyllä innokas aloittamaan tuomaroimisen (: Infoviestiäsi siis odotellen.
Täälläkin olisi yksi innokas tuomari...Itse olen päässyt sinukin puoleltasi läpi.
Eros kirjoitti:huomenissa lähetän lisää infoa niille tuomareille, jotka ovat päässeet minun puolelta hyväksytysti teoriakokeesta läpi.
Onko niille jotka eivät päässeet läpi, tulossa jonkinlaista infoa kanssa, vai lähetätkö pelkästään niille, jotka ovat päässeet läpi? Mielenkiinnolla vain odottelen vastausta omaan kokeeseeni, joten siksi tätä kysyn. (:
And you thought the world might end if you just looked the other way
Lähetin info-viestin kuudelle tuomarille ja menen lisäämään heidät nyt saman tien listoille, sen jälkeen tarkastan uudet kokeet ja lähetän viestiä miten meni. :)
Olen mietiskellyt nyt tämänhetkistä tilannetta kun ei Marikasta ole kuulunut pihaustakaan ja olen nyt vakavasti harkinnut sitä että aloittelisin pikkuhiljaa käytännönkokeiden jakamisen niille tuomareille, jotka ovat nyt tuolla "väliaikaisella" listalla. Kokonaan en voi homma stopata, kun meni niin kauan saada homma taas kasaan. Minusta tuomarien tilanne on tällä hetkellä hyvä, joten voisin ottaa sen urakan että aloittaisin käytännönkokeen arvostelun yksikseni.
Haluan myös kiittää kaikkia kärsivällisyydestään tämän asian suhteen ja hienoa että monet ovat yrittäneet koetta. :)
Olisiko mahdollista laajentaa omia arvosteltavia ryhmiään nykyisestä suurempaan määrään käytännönkokeessa? Mulla on itselläni tällä hetkellä tuomaroitavana vain yksi ryhmä ja olen alkanut miettiä, että haluaisin mahdollisesti tuomaroida kaikkia rotuja tai ainakin muutamaa muuta ryhmää ton ysin lisäksi.
Anteeks ku tänne heitän tämän, mutta oisko mahdollista korjata toi mun dara.pieni@luukku.com -sähköposti tuolta veks ja laittaa tilalle haltiapolun@luukku.com , sitä seuraan aktiivisemmin? <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER --------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &