Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
Hieman OT'nä, mutta tietääkö kukaan, onko kromfohrländereillä omaa yhdistystä, tai yhdistystä, joka ottaisi näitä koiria rekisteriinsä tms.? Itseäni nimittäin kiinnostaisi tämän rodun rotuyhdistystä ylläpitää, mutta jos se on jo olemassa, niin sitten toista tuskin tarvitaan ;D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Rotujärjestöt/yhdistykset siellä alempana.
-
- Syvällistä
donga wääää :0000 Ehottomasti rotuyhdistys näille! Mä mä mä mä vaikka teen mitä vaaaaa! Ranen kuvia saa käyttää heti kun saan loistokuvia tolla kameralla jajaja :DDD Joo, kuvat ei oo ajankohtaisin asia, mut kannatan kannatan!
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
-
- Floodari
Kyselen täällä taas ton shih tzu yhdistyksen perään, ei tunnu valmistuvat :( tietääkö joku tilanteesta paremmin?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Moip!Joana kirjoitti:Kyselen täällä taas ton shih tzu yhdistyksen perään, ei tunnu valmistuvat :( tietääkö joku tilanteesta paremmin?
Minäpäs tiedän :)
Elikkä, yhdistyksen sivut ovat rakentumassa, ja infoa lisäillään.
Ulkoasun teko on pitkistynyt, mutta tämän/ensiviikonaikana tulossa.
Anteeksi itseni ja koko yhdistyksen puolesta, sillä tosiaan tässä on
mennyt jo aika kauan..
Sivuthan ovat kaikille nämä:
http://www.freewebs.com/vsty
Sinne siis seurailemaan tilannetta : )
-Pawi
The life given to us by nature is short,
but the memory of a well lived life is eternal.
Aamupilven, Shih tzus with love
but the memory of a well lived life is eternal.
Aamupilven, Shih tzus with love
-
- Floodari
Joo sainkin sulta jo yksärillä tietoja :) Hyvä että on valmistumassa, meillä kaksi sipsua odottaakin jo omistajineen toimintaa :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Mietin, että onko järkeä tehdä rotuyhdistystä bedlingtoninterriereille? Riittäisikö sivuilla kävijöitä ja heidän kiinnostutusta rotuun, sillä ei olisi mukava vaivalla tehtä yhdistystä, jonka "palveluita" ei hyödynnetä. Mitä mieltä olette? Tällä hetkellä VMKL:n rekisterissä on ainoastaan yksi bedlingtoneja kasvattava kennel ja sekin on minun... Yhdistyksen avulla kyllä saisi varmaan rotua "julkisuuteen"....
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
En oikein tiedä....
Älä ota kyyneliä vastaan. Tiputa ne
-
- Floodari
Itse mietin aikoinani samaa irlanninterriereiden kanssa, mutta päädyin siihen että turha minun on yhdistystä tehdä vain itseäni varten.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Otetaanko harvinaisten rotujen yhdistykseen amerikankääpiöterrieriä ?
-
- Toistolla tehoa
Mahtaako appenzellinpaimenkoiria kasvattavia kenneleitä virtuaalikenneleiden parissa minun lisäkseni olla? Yksittäisiä koiria kyllä löytyy ainakin näyttelyistä muutamia. Taitaa niitä kuitenkin niin vähän olla ettei yhdistystä kannata pystyttää, jos ei sitten oteta mukaan kaikkia sveitsinpaimenkoiria vai onko berneillä jo oma?
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Puol ooteenä, mutta mahtaako jämteillekin olla yhdisty tai jtn? Jos ei, niin ylläpitäjäksi minusta ei oikein ole, mutta jos joku muu?
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Näitä kääpiökoiria on niin paljon niin kannattaisi (jos ei ole vielä) niin tehdä kaikille kääpiökoirille niin ettei sitten ns. "turhaa" töitä tehdä ja kaikki löytyy helpommin.lk kirjoitti:Otetaanko harvinaisten rotujen yhdistykseen amerikankääpiöterrieriä ?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Virtuaalisille kääpiökoirille on jo jonkin aikaa ollut suunnitteilla oma yhdistys. Lisää tietoa täällä topickissa.Viivi kirjoitti:Näitä kääpiökoiria on niin paljon niin kannattaisi (jos ei ole vielä) niin tehdä kaikille kääpiökoirille niin ettei sitten ns. "turhaa" töitä tehdä ja kaikki löytyy helpommin.lk kirjoitti:Otetaanko harvinaisten rotujen yhdistykseen amerikankääpiöterrieriä ?
Ja lk:lle vielä, mitään harvinaisen rotujen yhdistystähän siis ei olla tekemässä, jos siis käsitit aiheen otsikon niin. ;)
-
- Pohjasakan hämmentäjä
^ En ymmärtänyt väärin :D
// Sori luulin että lk tarkoittaa lyhytkarvaista ja jollakin kumman syystä ajattelin tota kääpiökoira juttua (: Olempa viisas!
// Sori luulin että lk tarkoittaa lyhytkarvaista ja jollakin kumman syystä ajattelin tota kääpiökoira juttua (: Olempa viisas!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri