Ah I see, thanks! :D Tosi kiva noi katit, en oo yhtään kissaihminen...Eros kirjoitti:^Keksit syötetään koiralle, niistä saa lisää statseja (agi, con, int, spd, stm, str). Kissoja kait kerätään jotenkin, vähän niin kuin maskotteja tai jotain.. En ole perehtynyt asiaan oikeastaan yhtään. :mrgreen:
Furry-Paws #2
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Furry-Paws #2
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
^ Jos et halua pitää sitä kissaa niin voit yrittää vaihtaa tai myydä sen pois :) Mä meinaan ainakin hankkiutua siitä eroon, tykkään kissoista mutta toi on vaan niin turha :D Mutta jotkut tuolla keräilee noita crittereitä, että siinä olis semmoselle kisu sitten.
-
- Höpsö veitikka
Mites menee muuten nuo jutut, et jos on vaikka kaksi koiraa joiden genotyyppi on värin osalta täysin sama, mut silti koirat on eri sävyiset? Mä oon tosi ihastunut mun yhteen koiraan joka on paljon vaaleasävyisempi kuin useimmat muut samanväriset mitä oon nähnyt, mut periytyykö tää sävy sen pennuille, jos yritän valkata isäksi mahdollisimman samansävyisen "fawn merle & white (irish) with blue sable"n?
(+ Ostakaa koiruja!)
// Tacks Juinttu!
(+ Ostakaa koiruja!)
// Tacks Juinttu!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Ostin siulta tuon keepin. :3
Mä oon taas kerran innostunut tätä pelaamaan (Aino (#1068239)). Yritän painottaa lappalaisiin, vaikka onhan mulla nyt tuo yksi keepis, kaksi borzoita (ja kohta tulee kolmas kun innostuin nuo kaksi pennuttamaan keskenään...
).
Mä oon taas kerran innostunut tätä pelaamaan (Aino (#1068239)). Yritän painottaa lappalaisiin, vaikka onhan mulla nyt tuo yksi keepis, kaksi borzoita (ja kohta tulee kolmas kun innostuin nuo kaksi pennuttamaan keskenään...

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Sumopainija
^^ Mä ostin sulta bortsun. :)
Mäkin innostuin tästä ihan äskettäin uudestaan (yhyy en muista tunnuksia, jotka mulla oli siinä beta-versioissa, joten en voinut siirtää eurasier&norfolkki-kasvatustani tähän uuteen furrypawsiin :< ) ja päätin etten ota nyt mitään kasvatusrotua, vaan pidän pienen määrän erilaisia rotuja. Tällä hetkellä koiria on neljä, eurasier, taiwaninkoira ja bortsu, jonka juuri ostin, sekä pitäähän sitä nyt yksi norfolkki löytyä. Näillä mennään nyt aluksi.
Mäkin innostuin tästä ihan äskettäin uudestaan (yhyy en muista tunnuksia, jotka mulla oli siinä beta-versioissa, joten en voinut siirtää eurasier&norfolkki-kasvatustani tähän uuteen furrypawsiin :< ) ja päätin etten ota nyt mitään kasvatusrotua, vaan pidän pienen määrän erilaisia rotuja. Tällä hetkellä koiria on neljä, eurasier, taiwaninkoira ja bortsu, jonka juuri ostin, sekä pitäähän sitä nyt yksi norfolkki löytyä. Näillä mennään nyt aluksi.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mulla olis kivan värisiä bortsupentuja varattavissa täällä. Lisääkin tulee joskus :3 Edit: eipä ole enää, näköjään vaan yhden pennun voi antaa varattavaksi ja se on sitten siinä. o_o
Mulla on tuolla kaks tunnusta (max. kolme tunnusta saa olla yhdellä ihmisellä), eka on pyhitetty lähinnä paimenroduille (sakko (#1059339)), vaikka siellä onkin aika sekatavaratunnelma just nyt.. Tarkotus olis vähän myydä muita rotuja pois, mutta kun en raaski luopua niistä.
Tonne toiseen, uuteen tunnukseen (soikka (#1078609)) aioin laittaa tanskandoggeja ja sakuja ja ja ja... Semmosia.
Mulla on tuolla kaks tunnusta (max. kolme tunnusta saa olla yhdellä ihmisellä), eka on pyhitetty lähinnä paimenroduille (sakko (#1059339)), vaikka siellä onkin aika sekatavaratunnelma just nyt.. Tarkotus olis vähän myydä muita rotuja pois, mutta kun en raaski luopua niistä.
Tonne toiseen, uuteen tunnukseen (soikka (#1078609)) aioin laittaa tanskandoggeja ja sakuja ja ja ja... Semmosia.
-
- Sumopainija
Kehuin, etten ala kasvattaa mitään rotua, enkä varsinaisesti alakaan, mutta nyt olis yks näppärä eurasiernarttupentu varattavissa, jos jotakuta kiinnostaa!
-
- Ammattimouhoaja
-
- Höpsö veitikka
Minäminäminä ton B&T-nartun! <3_<3 Millaista hintaa haet, en oo oikein selvillä näistä kun en oo kovin kauaa pelannut?Coma kirjoitti:Kelpaisko kenellekkään shetlantilainen? Hinnasta voidaan keskustella.
+ Pentueesta saisi varattua.

-
- Ammattimouhoaja
Käviskö joku 50k? :DErika kirjoitti:Minäminäminä ton B&T-nartun! <3_<3 Millaista hintaa haet, en oo oikein selvillä näistä kun en oo kovin kauaa pelannut? :mrgreen:Coma kirjoitti:Kelpaisko kenellekkään shetlantilainen? Hinnasta voidaan keskustella.
-
- Höpsö veitikka
Jeps kyllä käy :)Coma kirjoitti:Käviskö joku 50k? :DErika kirjoitti:Minäminäminä ton B&T-nartun! <3_<3 Millaista hintaa haet, en oo oikein selvillä näistä kun en oo kovin kauaa pelannut? :mrgreen:Coma kirjoitti:Kelpaisko kenellekkään shetlantilainen? Hinnasta voidaan keskustella.
// Tarjottu 8)
-
- Ammattimouhoaja
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla olis oma kavatti, 14 päivää vanha aussie narttu myynnissä, nyt levelillä 4. Hinta 4500 FPD.
// http://www.furry-paws.com/dog/index/218032
// http://www.furry-paws.com/dog/index/218032
-
- Kanada
Minulla olisi tarjolla 22HH saksanpaimenkoirauros omasta pentueesta. En ota mitään riistohintaa, joku nappaa ihmeessä siitä itselleen sakupojan!
feel love before it's gone
-
- Sumopainija
^ O.O Millasta hintaa suunnilleen olit ajatellut? Haluan tarjota, mutta en osaa kyllä yhtään kuvitella, mikä olis sopiva hinta :D