Ulkomainen virtuaalikoirailu
-
- Höpsö veitikka
Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu
^Mä pistin oman hakemukseni mallilla "Olen Mariza ja asun suomessa. Pahoittelen englantiani. Omistan kennelin nimeltä sejase ja kasvatan kapulannoutajia. Olisiko teille tulossa pentuja rodussa x? Haluaisin mielelläni urospennun". Googlekääntäjällä olen saanut jonkun verran apua ;)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Nakkisotilas
Tässähän olisi jollekin kielitaitoiselle mielenkiintoinen työ: ns. oikeat tuontikoirat. Moni olisi varmasti kiinnostunut tuontikoirasta, eikä kaikilla riitä oma kielten osaaminen, joten jos joku olisi kiinnostunut tuontikoirista ja suhteiden luomisesta ulkomaisiin kenneleihin, voisi moni antaa jonkinmoista vastapalvelusta koiran tuomisesta :) Itse ainakin olisin asiakkaana kiinnostunut oikeita tuonteja kauppaavasta myyntikennelistä tai -tallista.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mua harmittaa kun mistään en oikein oo löytäny aktiivista foorumia tmv. paikkaa missä pidettäis koirille kisoja :l Monilla noilla heppafoorumeilla on kyllä koiraosiot mutta ne osastot ihan kuolleita.
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
Kiinnostais tosi paljon, mutta kielitaito ei todellakaan riitä... Pitää eka vähän opiskella englantia ja yrittää sitten uudestaan ;)
-
- Höpsö veitikka
^Mä pistin oman sähköpostiviestini Kismit's kennelin omistajalle käyttäen google kääntäjää. :D Ja pentu tuli!
-
- Vuohenruokaa
Teinkö jotain väärin vai miiii-iiksi Kismitsistä ei vieläkään ole vastattu vaikka siitäkin on jo aikaa kun sähkäriä sinne laitoin? )8
// aah kiitos, ois varmaan ite pitäny tajuta tsekata päivitykset (;;
// aah kiitos, ois varmaan ite pitäny tajuta tsekata päivitykset (;;
- oh deer.
- Silja
- Epätoivoinen katse
^ Kismit'sin sivuja ei ole päivitetty sitten elokuun, joten tuskin olet mitään väärää tehnyt. Omistajalta on varmaan vain into/aika virtuaalitouhuiluun kortilla. :)
- Josefina
- Josefina
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Täältä voitte ettiä itsellenne sopivan kasvattajan :)
-
- Höpsö veitikka
Mulle tulee tuontinarttu Banglesilta! Pistin vain pikaviestillä gmailissa et onko sakupentuja tulossa, haluisin nartun. Mainitsin myös et mulla on yksi aikaisempikin koira siltä ja hän pisti takaisin: "minkä värin haluat? Pistän sinulle huomenna viestiä, että saat valita minkä pennun haluat". Aika jännä, et kun kysäisee niin heti on pentuja tarjolla :D.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Mun tekis mieli ottaa ulkomailta ns. oikea tuontikoira. Mulla vaan iskee ongelmaksi se sähköpostiviestittely tuonne ja selittäminen suomalaisista virtuaalikoirasta = en osaa ilmasta kaikkea niiinkuin haluaisin. Täytyy vielä kypsytellä, jos tuolta nyt joku kiva kasvattaja löytyy :D
Mietin vaan, että kuinka noi suhtautuu siihen, että koiralle tulee valokuvat?
// Haa löysin sen mitä etinkin, mutta siellä ei oo vielä sellasia pentuja ku haluan ja nyt iski ongelma mitä kirjotan sähköpostiin :D
Mietin vaan, että kuinka noi suhtautuu siihen, että koiralle tulee valokuvat?
// Haa löysin sen mitä etinkin, mutta siellä ei oo vielä sellasia pentuja ku haluan ja nyt iski ongelma mitä kirjotan sähköpostiin :D
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Vuohenruokaa
Laitoin pari päivää sitten tuonne Kismit's kenneliin kyselyä terriereistä, toivottavasti tulisi jotain vastausta niin saisin vihdoin sen oikean tuonnin. :)
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Täähän on kiva juttu! ;o Löysin jostain linkkien takaa tällaisen kennelin, jonne ajattelin jossain vaiheessa viestiä laittaa.
Oisko kellään mitään sellasta perus pohjaa viestille, että saa ne perus asiat selvitettyä kasvattajalle? Kun kaikilla ei tosiaan välttämättä se kielitaito ole mikään paras tai ei vaan osaa pukea sitä asiaansa sanoiksi, niin helpottaisi sitten sitä hommaa huomattavasti! (:
Oisko kellään mitään sellasta perus pohjaa viestille, että saa ne perus asiat selvitettyä kasvattajalle? Kun kaikilla ei tosiaan välttämättä se kielitaito ole mikään paras tai ei vaan osaa pukea sitä asiaansa sanoiksi, niin helpottaisi sitten sitä hommaa huomattavasti! (:
.
.
.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Sinne minäki :DAveline kirjoitti:Täähän on kiva juttu! ;o Löysin jostain linkkien takaa tällaisen kennelin, jonne ajattelin jossain vaiheessa viestiä laittaa.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
^ Ulkoasu vakuutti, ehkä ei ihan oikea peruste mutta kun näillä vähän erilainen tää systeemi kun meillä täälä Suomessa. Mä kyselin, että koska olis niitä saksanpaimenkoira pentuja tulossa ja että voisinko uroksen itselleni saada, sitten kun niitä tulee. Ihan hyvin voi varmasti joitain osia tekstistä kääntää sitten sillä Googlen kääntäjällä, uskoisin kyllä että ne tajuaa ainakin suunnilleen mitä tarkoitetaan. Saa nähdä kuinka nopeesti vastaavat sähköpostiin (:
Kannattaa vaan kääntäjän kanssa tehdä silleen, että tarkistaa sanan muutaman kerran: Suomi - Englanti - Suomi <--- ainakin, kun sellaistakin on ollut että muutamat ihmiset on laittanut sinne ihan mitä sattuu sanoja, jotka tarkoittaa oikeasti jotain aivan muuta.
Kannattaa vaan kääntäjän kanssa tehdä silleen, että tarkistaa sanan muutaman kerran: Suomi - Englanti - Suomi <--- ainakin, kun sellaistakin on ollut että muutamat ihmiset on laittanut sinne ihan mitä sattuu sanoja, jotka tarkoittaa oikeasti jotain aivan muuta.
.
.
.
-
- Höpsö veitikka
Kendra: Ite ilmoitin Royalin kohdalla Banglesille (Kismit's kennel) että koira saa valokuvat. Sanoi että on ok, mut laitto silti sillekkin piirretyn kuvan. En tiedä mikä taika tossa on, mut kuitenkin. :D Ja vaikka pistin sähköpostissa Banglesille Royalin sivujen osoitteen, ei se sitä sivuilleen linkittänyt. :D