Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Niinpä, kummat nimet tulee käyttöön? :)
Mä yritän tehdä sivut tässä viikon sisään, on vaan paljon kaikenlaista puuhaa, kuten mätsäri, ja apassionata tms. :)
Eli onko toi Uljas nyt siis isänä? :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Mä kyselen Marjapuurolta tänään Uljaksesta ja sitten toi käsi-teema tulee nimiks..
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

^Voinkos vaihtaa nimen sittenkin tuohon Ur hand i hand? :)
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mä alan väsäilemään sivuja :)

Onnea sulle ellu muuten Kingin valioitumisesta :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^^ Vaihdan.
^Kiitos muut ihmiset tuppaa tietävän enemmän mun asioista kun mä ite tänään.. ;)
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ellu kirjoitti: ^Kiitos muut ihmiset tuppaa tietävän enemmän mun asioista kun mä ite tänään.. ;)
Satuin vaan kattelemaan paimennuksen tuloksia, et miten omat koirat on pärjännyt, ja Kingi oli saanut AIII KUPIn. :D
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Juu huomasin äsken kun tiirailin noita liittoja. Siirtyis nyt Wanni ja Nelli sieltä AI-luokasta..
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Vaihdan nimen Till Handsiksi, ja sivut teen heti kun kerkeän.
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Ellu kirjoitti:Siirtyis nyt Wanni ja Nelli sieltä AI-luokasta..
Niimpäniin olisi huomattavasti helpompaa noihin kisoihinkin osallistua, mutta ehkä äipänkin kanssa nyt joskus lähitulevaisuudessa jotain paimennus tuloksia saadaan.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Sivut melkein valmiit, mutta siis niinku tuleeko tohon Hand I Handin eteen tai taakse joku kasvattajaliite tms?
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Koheltajan Hand I Hand on niinku virallinen nimi elikkäs eteen..
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ina esittäytyy :) Lisään tohon nimen eteen vielä sen Koheltajan liitteen, mutta nyt oon vaan iskällä, ni ei pääse koneelle, nytkin oon äidillä ruokkimassa elukoita ;> Mutta joo perjantaina laittelen sen nimen oikeeseen muotoon ja näin :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^kiitokset sivuista! Muutkin voisi alkaa tekemään niin pääsen rekisteröimään koirat!
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Sori en voi vielä tehä sivuja, ku meiän oma kone ei toimi, siinä virus :/ Teen heti kun voin!
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^okk.. mun tarvii viel kysellä tost Uljaksest arvaa kuka on muistanu?
Vastaa Viestiin