Sivu 7/11
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ma Helmi 02, 2009 4:44 pm
Kirjoittaja Netry
Niinpä, kummat nimet tulee käyttöön? :)
Mä yritän tehdä sivut tässä viikon sisään, on vaan paljon kaikenlaista puuhaa, kuten mätsäri, ja apassionata tms. :)
Eli onko toi Uljas nyt siis isänä? :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 3:02 pm
Kirjoittaja Ellu
Mä kyselen Marjapuurolta tänään Uljaksesta ja sitten toi käsi-teema tulee nimiks..
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 3:16 pm
Kirjoittaja Hasse
^Voinkos vaihtaa nimen sittenkin tuohon Ur hand i hand? :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 4:23 pm
Kirjoittaja Netry
Mä alan väsäilemään sivuja :)
Onnea sulle ellu muuten Kingin valioitumisesta :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 6:04 pm
Kirjoittaja Ellu
^^ Vaihdan.
^Kiitos muut ihmiset tuppaa tietävän enemmän mun asioista kun mä ite tänään.. ;)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 6:35 pm
Kirjoittaja Netry
Ellu kirjoitti:
^Kiitos muut ihmiset tuppaa tietävän enemmän mun asioista kun mä ite tänään.. ;)
Satuin vaan kattelemaan paimennuksen tuloksia, et miten omat koirat on pärjännyt, ja Kingi oli saanut AIII KUPIn. :D
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 6:53 pm
Kirjoittaja Ellu
^Juu huomasin äsken kun tiirailin noita liittoja. Siirtyis nyt Wanni ja Nelli sieltä AI-luokasta..
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: To Helmi 05, 2009 4:39 pm
Kirjoittaja Viuki
Vaihdan nimen Till Handsiksi, ja sivut teen heti kun kerkeän.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: To Helmi 05, 2009 5:05 pm
Kirjoittaja Shiroi
Ellu kirjoitti:Siirtyis nyt Wanni ja Nelli sieltä AI-luokasta..
Niimpäniin olisi huomattavasti helpompaa noihin kisoihinkin osallistua, mutta ehkä äipänkin kanssa nyt joskus lähitulevaisuudessa jotain paimennus tuloksia saadaan.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ke Helmi 11, 2009 7:40 pm
Kirjoittaja Netry
Sivut melkein valmiit, mutta siis niinku tuleeko tohon Hand I Handin eteen tai taakse joku kasvattajaliite tms?
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: To Helmi 12, 2009 5:42 pm
Kirjoittaja Ellu
Koheltajan Hand I Hand on niinku virallinen nimi elikkäs eteen..
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 11:53 am
Kirjoittaja Netry
Ina esittäytyy :) Lisään tohon nimen eteen vielä sen Koheltajan liitteen, mutta nyt oon vaan iskällä, ni ei pääse koneelle, nytkin oon äidillä ruokkimassa elukoita ;> Mutta joo perjantaina laittelen sen nimen oikeeseen muotoon ja näin :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 3:01 pm
Kirjoittaja Ellu
^kiitokset sivuista! Muutkin voisi alkaa tekemään niin pääsen rekisteröimään koirat!
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 1:04 pm
Kirjoittaja Hasse
Sori en voi vielä tehä sivuja, ku meiän oma kone ei toimi, siinä virus :/ Teen heti kun voin!
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 3:35 pm
Kirjoittaja Ellu
^okk.. mun tarvii viel kysellä tost Uljaksest arvaa kuka on muistanu?