Voittajanäyttelyt 2013 VAPAITA VOITTAJIA

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Shady
Taikuri

Re: Voittajanäyttelyt 2013 VAPAITA VOITTAJIA

Viesti Kirjoittaja Shady »

Mä voin hoitaa suomen voittajan vaikka heti kun CR'n ryhmikseen saadaan BIS tulokset.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Ah ihanaa, homma on sinun :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Shady
Taikuri

Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Excellent
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Shady
Taikuri

Toivottavasti joku YVNL'ssä ehtis tuon myös hyväksymään pikapuoliin, kun aika pikaisen vipin siihen laitoin. Enää 13päivää aikaa vippiin.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Shady kirjoitti:Toivottavasti joku YVNL'ssä ehtis tuon myös hyväksymään pikapuoliin, kun aika pikaisen vipin siihen laitoin. Enää 13päivää aikaa vippiin.
Mistä tulikin mieleen, että käykö tuolla päivittämässä mun lisäksi ketkä? Kyllä, olen taukoillut ja kalenterin päivittäminen on minultakin jäänyt, vaikka yhdessä vaiheessa tarkistin sen joka toinen päivä, mutta luulin että siellä kävisi joku muukin niitä tsekkaamassa.

Hyväksytty siis.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Mä oon sitä myös päivitellyt, mut oon iteki ollu tauolla tässä muuton, koulun ja töiden vuoksi. Mutta hyvä kun mainitsit Kendra, voisi olla aika tarkistaa kuka tuolla oikeasti heiluu.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Pidetäänkö tänä vuonna maailmanvoittajaa ollenkaan? Vai oliko viime vuosi niin floppi kun ketään ei kiinnostanut arvostella, että jätetään välistä? D:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Voihan sen maailmanvoittajan pitää mutta onko niitä sanallisia pakko antaa?
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Sehän on Jennan päätettävissä, koska on vMKL vastuuhenkilö mun käsittääkseni. Tosin vmkl:n mailissa on 61 lukematonta sähköpostia, joita ei näytä olevan käsitelty 1.12.2012 jälkeen. Ainut mitä oon ottanut niin välistä maailmanvoittajaa koskevat mailit. Jennanhan tuo piti hoitaa ja lupauduin vain auttaan, mutta mun käsiinhän se kaatui.

Musta maailmanvoittajaan / euroopanvoittajaan kuuluu sanalliset. Olis kiva, jos vuodessa olis ees yks näyttely, jossa olis perusteltu miks tää koira saa tälläsen arvostelun. Ite luen ainakin ne kaikki sanalliset, joita on omissa roduissa annettu.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Jos yleisesti vmkl:n aktiivisuustilanne on noin huono niin sillekin pitäis tehdä jotain.

Ehdottomasti maailmanvoittaja myös tälle vuodelle, ja mä ymmärrän kyllä Susitytön kannan siitä että yksi näyttely vuodessa sanallisilla olisi perusteltua, mut se on aivan järjetön urakka siinä vaiheessa kun aktiiviset tuomarit voi laskea kahden käden sormilla. Mä olen liki yllättynyt että viime vuoden maailmanvoittaja on oikeasti ollut loppusuoralla niin ettei missään vaiheessa ole annettu periksi sanallisten suhteen.
Susityttö
Höpsö veitikka

Joo no tosta voi kyllä kiittää Juinttua, Erosta, Charcoa ja Santtua, että kaikille on saatu sanalliset. Tottakai on muitakin aktiivisia tuomareita ollut ja kaunis kiitos myös heille, mutta noi neljä ihmistä on tehnyt tosi ison työn maailmanvoittajan suhteen. Erityisesti Juinttu on ollut tässä lopussa ihan korvaamaton apu, kun tuntuu, että tuomareita ei saa mistään. Ihan sama pistätkö sähköpostia vai huuteletko täällä niin aika heikossa on tuomarit.

Mustakin tolle vMKL:n tilanteelle pitäs tehä jotain. Uus ylläpitäjä.

P.S. Oon niin kauhea natsi, että kaikille roduille on pitänyt olla sanalliset :D Yks juttu mikä harmittaa niin se, että FCI4 rypillä ei oo sanallista! Eihän tässä oo kohta mennyt kun vuosi, että toi on ohi. Tai toivottavasti on kohta ohi. Ei enää ikinä yhtäkään näyttelyä. Ton takia virtuaalitollot ei oo saanut ees erkkaria vNNY:n puolelta, kun en ota yhtäkään näyttelyä hoidettavaks ennenkun toi on ohi.
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Susityttö kirjoitti:Joo no tosta voi kyllä kiittää Juinttua, Erosta, Charcoa ja Santtua, että kaikille on saatu sanalliset. Tottakai on muitakin aktiivisia tuomareita ollut ja kaunis kiitos myös heille, mutta noi neljä ihmistä on tehnyt tosi ison työn maailmanvoittajan suhteen. Erityisesti Juinttu on ollut tässä lopussa ihan korvaamaton apu, kun tuntuu, että tuomareita ei saa mistään. Ihan sama pistätkö sähköpostia vai huuteletko täällä niin aika heikossa on tuomarit.

Mustakin tolle vMKL:n tilanteelle pitäs tehä jotain. Uus ylläpitäjä.

P.S. Oon niin kauhea natsi, että kaikille roduille on pitänyt olla sanalliset :D Yks juttu mikä harmittaa niin se, että FCI4 rypillä ei oo sanallista! Eihän tässä oo kohta mennyt kun vuosi, että toi on ohi. Tai toivottavasti on kohta ohi. Ei enää ikinä yhtäkään näyttelyä. Ton takia virtuaalitollot ei oo saanut ees erkkaria vNNY:n puolelta, kun en ota yhtäkään näyttelyä hoidettavaks ennenkun toi on ohi.
Kyllä vMKL tarvitsisi uuden ylläpitäjän. Jos ite osaisin esim. ihan kunnollisia sivuja tehdä voisin ottaa liiton kontolleni mutta en ainakaan yksin uskaltaisi alkaa ylläpitään...
Taukoilen
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Joku lähtee viemään eteenpäin vMKL:n asiaa? Saako kukaan Jennaan yhteyttä järkevässä ajassa?

Mutta sitä mun piti sanoa, että anoin juuri vBELW-13-näyttelyn.
Siinä on päivämäärät joulukuun puoleenväliin eli suht nopeasti, joten toivottavasti se hyväksytään ajoissa ja siinä on kaikki ok. Mä en ole järjestänyt parin rodun ryhmänäyttelyä isompaa aikaisemmin ja sekin muutama vuosi sitten. :D

Täähän tosiaan piti pitää jo aikoja sitten mut se vähän jäi kun cantarel on niin kiireinen ja taukoillut pitkään virtuaalikoirista, niin päätin sit ottaa itseäni niskasta kiinni ja lähteä hommaan käytännössä yksin vielä kun tätä vuotta on jäljellä.
Susityttö
Höpsö veitikka

Minä pistin Jennalle viestiä facessa, että ei varmaan haittaa, jos vMKL pistetään eteenpäin. vMKL ei varmaan toimi enää missään osoitteessa? On ollut Kirsin domainilla ja nyt en ainakaan löytänyt osoitetta sinne. Se joka haluaa alkaa kokoon tota niin multa saa kyllä gmailin sähköpostiin salasanat ja tunnukset.

Jenna sanoi, että antaa vaan eteenpäin ja et on ollut tuolla sateisessa.
Vastaa Viestiin