Sivu 7/7

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 11:52 pm
Kirjoittaja Narya
Ookoo, mietiskele vain ihan rauhassa. (: Nämä taitavat olla kyllä aika lailla täyteen varattuja, mutta jos tehdään niin, että odottelet kun saan tuon C&D -töpön pystyyn niin pystyn vähän katsomaan sitä tilannetta, kellä oli alustavat varaukset noihin pentueisiin ja onko siellä ylipäätään tilaa (näistä on tullut aivan hitosti kyselyjä, pelottavaa), joten jos menee E -pentueelle niin oon jo aika kriisissä näiden kanssa. :mrgreen: Mutta joo, mieti vain, hyvä jos et oo heti suin päin pentua ottamassa.

Spiegel, ai sil on jo sivut. 8'D Kappas kehveliä, en huomannut. Kiitokset näistä, mitä jos syntyisivät vaikka alustavasti 1.1., Zephyrin ja Dreamin mielipiteet siis vielä hakusessa.

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 9:29 am
Kirjoittaja Hasse
Mähän nuita C-pentuja kyselin ja edelleen olisin erit. kiinnostunut! :)

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 12:06 pm
Kirjoittaja Narya
^
Selvä, pidän mielessä. (:

Huhuu, Zephyr ja Dream...

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 3:40 pm
Kirjoittaja Dream
DREAM KUULEE!!

Paikalla söör kasvattaja, vahvistan varauksen :D Anteeksi huolimattomuuteni, ja puusilmäisyyteni topicin seurannassa. 1.1 kuulostaa oikein hyvältä, jos saa hieman varoaikaa sivuja tehdessä (uusivuosi menee miten menee, ja lomalla on vähän kaikkea). Mutta kiinnostunut silti olen! :>

(Ja voin sanoa Zephyrin puolesta, että hän kyllä tulee vahvistamaan varauksensa kunhan koneelle joutaa, ettei ainakaan siitä johdu ettei ole vielä vahvistusta tehnyt ;>)

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 3:49 pm
Kirjoittaja Narya
Kasvattajatäti kiittää! Nää sit syntyy kunhan saadaan vaan toi Zephyr vahvistelemaan. 8)) Eli joko 1.1. tai 2.1., riippuu vähä. 8) Nii ja sivuja saa tehä!

Re: Haltiapolun B't - Vahvistakaa varaukset(ZEPHYR!) - Sivuja

Lähetetty: To Tammi 01, 2009 8:49 pm
Kirjoittaja Zephyr
Juuh, sorry kun ootte joutunu mua oottelemaan, mutta siis täällä ollaan taas (kiitusta Dream kun ilmoittelit musta;)). :lol:
Elikkäs vahvistan varauksen ja sivut olisi tässä. Vielä keskeneräiset nuo tosin on ja heti kun saan poissaolon jäljiltä vrl-hommat taas järjestykseen, niin kirjoittelen tuonne luonteen, sukuselvityksen ja sensemmoista. Kuvat kumminkin näkyy tuosta ja kutsumanimekseen tyttö sai siis Unia. Ihanaa kun meilläkin on viimein haltiapolkulainen<3

Re: Haltiapolun B't - Vahvistakaa varaukset(ZEPHYR!) - Sivuja

Lähetetty: To Tammi 01, 2009 8:58 pm
Kirjoittaja Dream
HEi pehko, nää voi mun mielestä syntyä vaikka heti! Mutta sivuja en hyvässä lykyssä saa vastaku ens viikolle (lupaan yrittää maanantaina). Sori sori, mut en pääse koneelle loppuviikosta :(

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) - VAHVISTAMAAN VARAUKSET

Lähetetty: To Tammi 01, 2009 9:06 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Haltiapolun B't - Vahvistakaa varaukset(ZEPHYR!) - Sivuja

Lähetetty: To Tammi 01, 2009 9:13 pm
Kirjoittaja Narya
Ooh, Zephyr, Unia on niin hieno tyttö! Kiitoksia sivuista!
Dream, okei, ei ole kova kiire niillä sivuilla (:
Janita, okei. (:

Elieli, synytymäpäivä on 3.1.2009, joka on siis lauantai. Sivut tehkää sillon ku onnistuu, mut tietty toivon et mahd. pian.

Re: Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Sivuja

Lähetetty: Pe Tammi 02, 2009 2:09 pm
Kirjoittaja Dream
Olen juonikas ja jäin kotiin kun muut lähtivät kauppaan >:) Sain siis sivut tehtyä jo tänään, joten tässä esiintyy Haltiapolun Boheemi Mieli "Yuki". Toivottavasti sivut kelpaavat ^^

Re: Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Sivuja

Lähetetty: Pe Tammi 02, 2009 3:29 pm
Kirjoittaja Narya
Oih, hieno on Yuki -poikakin! Tästä tuli kyllä todella mahtava pentue, hienoja koiria kaikilla. (:
Onnea ja menestystä tulevaisuuteen, kisaamaan saa alkaa siis huomenna (tai ilmoitella kisoihin joiden pvm on aikaisintaan 3.1.)!

Toivoisin, että kasvatit terveystarkastettaisiin ainakin lonkkien ja silmiensä osalta, sekä olen aina iloisena kuulemassa, mitä merkittävää on tapahtunut! (:

Tämän voipi jo laittaa sitten lukkoon.