Oon vähän aikaa jo miettinyt että lienen haukannut liian isoja paloja sieltä sun täältä. Alunperinhän aloitin yhdellä kennelillä, Anernerkillä, joka kasvattaisi vain alaskanmalamuutteja ja samojedinkoiria. Hetken päästä sinne majoittui muutama siperianhusky, sitten sen ohelle pystytin Gaissavaaran jossa asustaa myös kolmea eri rotua. Näiden lisäksi perustin Gallethin, jonka koirista (spk & bpm) oon lähinnä nyt hankkiutumassa eroon (kisautus -> pennutus -> kuoppaan, en jätä itselle pentua). Sinne oon nyt majoittanut vaan kaikkia eri rotuisia koiria, jotka oon halunnut ihan vaan siks koska ne on kivoja rodultaan, nimeltään ja ulkonäöltään. Ei mitään suurempia kasvatushaaveita Gallethin näillä koirilla, enkä siksi ota niistä paineita ja niitä on kivaa kisailla monipuolisesti.
Odinnen's kennelin tollereista haluun päästä aika piakkoin eroon, koska mua ei enää inspiroi kisata niillä (vielä kyllä kisaan), mut onneks molemmat koirat on sijoituksia niin ei tarvii pentujuttuja miettiä. Bassetit on sellainen rauhallinen projekti, joilla kisaan vaan mejässä ja ajokokeissa ja näyttelyissäkin sit kun muistan. Ne on kivoimpia lajeja koska ei tarvii 247 kytätä kisakalentereita ja niitä kisoja tulee tarpeeks harvoin muutenkin. Mopsi on tuonne päätynyt vähän vahingossa, sijoituskoira sekin, mut oon turhan laiska siirtämään sitä Gallethiin, menkööt tuolla.
Välillä nykyään mietin et mikä ihmeen aivopieru oli Dhajim Fa. Joo se rotu on kivan eksoottinen, mut nyt mietin et miks valitsin just sen. Koska en jaksa piirtää niille kaikille kuvia vaikka tiiän että pitäis ja se ois kiva. No mutta niitä on ihanan helppo kisaa vinttikoirakisoissa, mut koiraurheilu on ihan perseestä. En ikinä muista enkä jaksais katsoa että kuka kisaa missäkin ja paljonko on pisteitä sun muuta. :D ONNEKS ne kaikki on evm-sukuisia niin en pode niin paljoo huonoo omatuntoo jos heivaan ne menee.
Mä kovasti toivoisin, että mulla olis pystyssä vaan Anernerk alaskanmalamuutteineen, Odinnen'sissa nuo muutamat bassetit ja sit mulla olis Gallethissa vain nuo muun rotuset. Pois sammarit, huskyt, poliisikoirat, sloughit, laumanvartijat, porokoirat. Koska tosi asiassa virtuaalikoirat vie mun päivistä ihan liikaa aikaa silloin kun kisoja järjestetään, niin mul menee helposti pari tuntia illasta siihen, että ilmoitan kisoihin ja päivitän kisakalentereita. Koska oon yleensä über tarkka siitä et koodit menee oikein ja koirat menee oikeisiin luokkiin, + weebly on ihan harkkosakset hidas rampata niillä eri sivustoilla HUOH. En halua harrastusta kokonaan lopettaa, koska tämä on erinomaista ajantappoo sillon kun on tylsää. Enkä haluais myydä mitään koiria pois, koska en tykkää luovuttaa. Mä kyl uskoisin että menisivät hyvin kaupaksi koska oon kisannut kaikkia hyvin, mut sit on se pelko että jos menisin myymään niin ne koirat menee huonoille välinpitämättömille omistajille jotka teettää niillä pentuja ihan perseelleen epätasasilla suvuilla ja vielä mitä. Ja vaikkei oliskaan välinpitämätön ja kisaisi, niin sitten juuri tuo pennutus voi olla jotain ihan kummallista. Tai sit omistaja kuoppaa koiran hyödyntämättä sitä mitenkään vaikka suvun pitäis säilyä tms. Vaikka eipä se enää olisi minun murhe :D
Ai niin ja sitten noi liitot. Tällä hetkellä vARKY ei inspiroi yhtään, oon ihan jumissa ton tietokannan kanssa, en jaksa tehdä sitä ja siihen olis kyl kiva saada apua mut on kyl harkkosakset kivat kokemukset siitäki et joku haluaa osallistua ja sit jättää oman osansa hoitamatta/ei tee mitään ja sit vaa lähtee menee.

Nih. Ja sit oon aistinut muualtakin suunnalta, että eräällä henkilöllä olis jotain mua vastaan, vaikka oon kohdellu häntä tasan samoin kun hän on kohdellut minua mut jotenkin aina se tuntuu vaan haluavan kostaa jollakin tapaa vaikka pilkka vaan sattu omaan nilkkaan :D Ehkä se koston kierre on sit mun vika ku vastaan samalla tavalla, mutta ei mulla oo mitään halua mielistellä toisia jotka vaikuttaa ylenkatsovilta minua kohtaan.
Siinä tais olla kaikki tältä erää..