Helluvan talvipentueet // kaikki pentueet syntyneet!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Nath
Höpsö veitikka

Re: Helluvan talvipentueet // VIELÄ VARAAJIA?

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Saathan sinä :D Laitankin tuon pentue-sivun tuonne näkyviin, astutus tapahtuu huomenna.

Kaisu, kiitokset sivuista :D
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

On tullut pyydettyä vaikka kuinka monesta paikasta lupia, mutta vieläkään ei ole onnistunut. Täytyy nyt katsoa, josko vielä jostakin löytyisi, vai piirränkö itse (tietysti mahd. päästä kuvaamaan Hesan messarissa, mutta vaan hyvin pieni mahdollisuus) Katsotaan. Kyllä mä ne vielä ongin jostain ennen pentujen syntymää.
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
Nath
Höpsö veitikka

Unna kirjoitti:On tullut pyydettyä vaikka kuinka monesta paikasta lupia, mutta vieläkään ei ole onnistunut. Täytyy nyt katsoa, josko vielä jostakin löytyisi, vai piirränkö itse (tietysti mahd. päästä kuvaamaan Hesan messarissa, mutta vaan hyvin pieni mahdollisuus) Katsotaan. Kyllä mä ne vielä ongin jostain ennen pentujen syntymää.
Ihan rauhassa vain, menee noiden maailmaantulossa vielä se 2 kuukautta :D

Nyt on kaikki yhdistelmät astutettu, joten jäämme odottelemaan tuota alkukevättä :)
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Juulia ei ole laikojen pentuesivulla! Hälytys! :D
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Nath
Höpsö veitikka

^
Darn, unohtunu laittaa, anteeksi :'D Korjaankin sen saman tien!
donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

Arrrrr teen nyt sittenki ikävän päätöksen :< Tää on todella inhottavaa ja raivostuttavaa varmasti sinusta, mutta päätin nyt panostaa noihin belgeihin ja jämtteihin ja vaikka mua himottais ottaa laika, koska mulla on upeet kuvat urokselle niin äh :< Anteeksi ihan älyttömästi, mun on vaan.. Niin. Jotenkin näen paremmaksi, että keskityn nyt noihin sen verran mitä mulla on aikaa virtuaalikoirille ja muutenki. Mä toivon niin suuresti, että ymmärrät.

Mutta sen verran mä haluan olla "hyödyksi", että mikäli tarttee itälaikasta uroksen kuvia (ja voin taata, että kuvissa on _UPEA_ uros) niin mä annan ilomielin ne jollekin. Vaikkei näistä pelkkiä näyttelykavereita tulekaan, mutta silti. Joku urospennun varanneista taikka Nathille tulevaisuuden varalle tms..? :D

(Niin ja anteeks vielä >:)

//: seera ois halukas ottamaan nää kuvat vastaan, että seeran miehellä ois sitten kuvat valmiina ainaski.. ^^'' (Yritän etsiä kaikkia positiivisia puolia nyt!)
Nath
Höpsö veitikka

^
No worries, kyllä minä ymmärrän :)
seera
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja seera »

Jees, minä tulen tänne vielä hehkuttamaan (vaikka donga on sanonutkin), että nyt on mun miehelleni kuvat! :D No problem! Nathille kuvailen sitten maaliskuussa :)
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Unna
Alkupalat

Ilmottelen tässä nyt, että kuvia ei edelleenkään ole löytynyt, mutta pentu pääsee silti Hurttahakaan, jonka linkin saat piakkoin, Nath.
Ja mehän voidaan tietty aluksi puuhailla ihan kuvattomanakin, kun käyttöpuoleen tyttöstä ajattelin lähinnä. Jos hyvät kuvat löytyy, niin sitten näyttelykehiin, jossa pääsis sitten varmaan sisaruksiaan vastaan kilpailemaan (kun ei oo hääppösesti noita itäsiperianlaikoja virtuaalimaailmaan vielä siunaantunut.)

//Ja kukaan ei arvannutkaan, että tämä oli upitusyritys sivulta 2.
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Kuva
Nath
Höpsö veitikka

^
Hih, kärsivällisyyttä vain, eiköhän sieltä jotkut löydy :D Voithan yrittää kysyä vielä vaikka yksityisiltä koirien omistajilta (en tiedä, antaisivatko suomalaiset lupia kuviin, kun en ole kokeillut). Toivottavasti tärppää ;)

Itälaikoja ei tosiaan taida olla kuin 4-5 näyttelykehiä kiertämässä, ja koirien määränkin näkee jo tuosta. Täytyy vain pitää peukkuja sille, että laikojenkin määrä alkaa nousta :D
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Hoi Nathhh. Joudun valitettavasti perumaan tuon bouvierpennun. Valitettavasti siksi, että jollain tasolla sen kuitenkin haluaisin, mutta enpä aio silti ottaa. Minulta nimittäin hajosi kone, ja se vajaa viikko jonka olin "koneettomana" oli itse asiassa aika kiva :D. Ajattelin vähentää datailua, eikä kuudes koira oikein innosta. Pahoittelut ;<
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Unna
Alkupalat

Pientä nostoa (:

KuvaKuvaKuvaKuva

Kuva
Jusku
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jusku »

Vielä pentuja varattavissa? <: Isonahkainen Basset hound kiinnostaisi paljonkin.

Olen jo pitkään mutissut ettei enää lisää koiria (kuten jo koirien luonteista huomaa: "ei pitänyt, mutta otimpa silti tämän ihanuuden"), mutta mutta... Olen aina rakastanut Bassetteja, jokin niissä kiinnostaa paljon. Basseteista on jonkin verran kokemusta irl ja url, sillä Piviko Bretagnenbassettini Suukko on ollut kennelissäni Shadow'sissa jo lähes alusta lähtien ja ystäväni omistaa Bretagnenbassetin irl joka on valloittanut minut täysin (: Olen näyttelyissä aina jahdannut Basset houndeja, ja olen saanutkin aivan ihania kuvia otettua niin koristeiksi kuin rakennekuviakin.

Eli Shadow'sissa olisi aina tilaa yhdelle bassetille, vaikka olenkin pelastanut hoiviini suopin ja pari pentua on vielä aloittelemassa kisaamista, mutta innostusta on kisata, ja järkätäkin kisoja. Myöskin lajit on aivan erilaiset kaikilla ja kisapaikkoja aukesi juuri sopivasti mejään, pelastukseen ja miksei basset voisi harrastaa vaikka koiratanssiakin, mutta ainakin näyttelyihin ja mejään pentu pääsisi. Sivu&kisanäyttöä vaikkapa näiltä koiruuksilta: Varjon Kiero Kelmi (oma kasvatti joka palautui kisaamattomana, aloitettiin kisaamaan huhtikuussa) sekä Varjon Kelmin Kuiskaus (kasvatti myös), molempia olen kisannut aivan itse (: Pitkäikäinen koti olisi siis tiedossa <:

Minulla olisi kolmen potentiaalisen Bassetin kuvat: keltavalkoinen(?) uros, kolmivärinen narttu (pääkuva) sekä toinen kolmivärinen narttu (pääkuva)
itse pidän viimeisestä koirasta jostain syystä eniten, mutta uros oli ROP ja ensimmäinen narttu oli VSP, joten kyllä nekin kiinnostaa. Mielipidettä kuvista? (:
Kuva

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
Nath
Höpsö veitikka

Hoo joo, olen unohtanut vastailla 8D

Mona, harmin paikka, mutta ymmärrän kyllä :/

Jusku, bassupentueeseen sopii vielä yksi jos toinenkin varaaja :) Esittelysi kuulosti niin lupaavalta, että kyllähän sinulle pentu lähtee!
Pidin itse sekä ensimmäisestä että viimeisestä koirasta, vaikuttivat rakenteeltaan tasapainoisimmilta kuin keskimmäisessä kuvassa oleva koira. Mietiskeleppä noiden kuvien välillä, ja kerro sitten haluatko uroksen vai nartun :)
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Nath muuten, kun tuo laikapentue on astutettu 20.11, ja kantoaika on 2kk, eikös pentujen pitäisi jo tässä kuussa syntyä? Niin ja, kun arvoit/arvot sen määrän, kuinka paljon pentuja tulee, niin jos olet arponut: paljonkos oli? Tuleeko kaikille halukkaille? =)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Vastaa Viestiin