Sivu 7/9
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 8:27 pm
Kirjoittaja Shagan
ÄÄÄÄÄ
Ensin olin niin innoissani tästä pentueesta, mutta nyt minulla on ihan pakko tulla sanomaan, että minun alustavan varauksen voi perua. Tiedän että muutaman kuukauden päästä kadun tätä peruutustani, mutta aika ei varmastikaan riitä enää sille pennulle, kun minulla on vielä suunniteilla molossityyppisille koirille kennel. Joten minun osalta tämä sitten peruuntuukin, täältä varmasti löytyy kuitenkin joku innokas ottamaan pennun! :)
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 8:56 pm
Kirjoittaja sasu.
Melkein tuplapostaus, mutta multa sivut viim. viikonloppuna. Sen verran voin paljastaa että pojan nimeksi tulee Ruudi. :)
// Ja tässä ylpeänä kasvattajatädille esittäytyy Haltiapolun Coctailsitruuna eli tutummin
Ruuti!
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 10:21 pm
Kirjoittaja Narya
Lähinnä tarkotin kyl et häiritseekö sasu.a ja Jacyaa heidän nimiensä samankaltaisuus? 8'D
Shagan, okei. (: Ehkä kiinnostut huskyista tulevaisuudessa!
sasu., oikein kiva nimi. (;
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 11:27 am
Kirjoittaja Hassu
Muuten, tuli tässä mieleen, että voin sitten ottaa tosta syksyn pentueesta jalostusnartun (: Et ei tässä muuta, odottelen ja odottelen :)
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 12:10 pm
Kirjoittaja Narya
sasu.lle kiitoksia sivuista!
Hassu, en vielä varmasti uskalla luvata sijoitusnarttua syksyn pentueesta, koska pentue ei vielä ole kovin ajankohtainen. Katselen vielä muita halukkaita, kyllä mie sulle sijoituksen voisin luovuttaakin, mutta en vielä uskalla luvata varmasti. (:
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 12:13 pm
Kirjoittaja Hassu
^ Juu, ei mitään, kunhan vaan tokaisin jos oot ottamassa sijoitusnarttua (:
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 5:24 pm
Kirjoittaja Hasse
Haltiapolun Coctailrypäle "
Uljas" esittäytyy kasvattajatädille. :)
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja Narya
Kiitokset Hasselle sivuista, Uljas onkin hieno poika. (----:
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 3:16 pm
Kirjoittaja Jacya
Voi skäpölskpöö! Oon ihan pihalla :o Nojoo, löysin jotkut ei niin täydelliset kuvat, ja ne saa nyt tälle meijjän poijjalle kelpailla : D Eli tässä esittäytyy
Suri!
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 4:15 pm
Kirjoittaja Mineas
Haltiapolun Coctailkiwi "
Häkä" esittäytyy (:
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 6:33 pm
Kirjoittaja Narya
Oi onpas mun uudet kasvatit hienoja! 8D &.& Peräti kaikki on tainneet tehdä jo sivut (paitsi peace sells.iä vielä odotellaan), onpas aktiivista porukkaa.

Pitäs varmaan kohta ruveta miettimään tätä syntymäpäivää, mutta Yorun MEVA ja VFIN JVA -tavoitteet on jo niin lähellä, että maltetaan ainakin niihin asti vielä. (: Ehkä järjestän vielä jonkin käyttökookeenkin ennen pentuetta!
Milloin teille olisi sopiva paikka alkaa kisaamaan uudella kasvatilla?
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: To Maalis 05, 2009 2:30 pm
Kirjoittaja sasu.
^ Mulle ihan sama 8D Innostusta on nyt joten kisaltua tulee aktiivisesti.
Re: Haltiapolulta vm-09
Lähetetty: To Maalis 05, 2009 3:03 pm
Kirjoittaja Narya
^
Hienoa! Mä kuuluttelenkin sitten muutkin paikalle. >P)
C -PENTUEEN VARAAJAT, MIKÄ OLISI PARAS SYNTYMÄAJANKOHTA PENNUILLE TEIDÄN PUOLESTA?
Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE
Lähetetty: To Maalis 05, 2009 3:19 pm
Kirjoittaja Hasse
Mulle sopii millon vaan 8)
Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE
Lähetetty: To Maalis 05, 2009 3:30 pm
Kirjoittaja peace sells
Ai perkule, teen ne sivut nyt tänää, jahka tuun reeneistä bäcckiii : / (ollaa taas vikoja.. xD) ja mullekin käy millo vaa, oikeastaa mahd. aikasi et esim. sprint dogii ehdittäis osallistuu ; )