M: monenlaista karvakasaa
- jasu
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: M: monenlaista karvakasaa
Onko Tican kaikki kisatulokset tuossa? Aattelin vaan sitä että pitääkö googlata loput tulokset..
- vaan varjon takana on valo
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Jenna, kiitos kovasti tiedosta (: Vastailinkin jo.
oona., käyttöpuolelta taitaa olla kaikki tulokset tuossa. Näyttelyistä on enemmän tuloksia joten kannattaa katsella näyttelyitä (vaikka googletella), koska on aika vähän näyttelyitä joissa ei omat koirat (+ Tica) ole ollut mukana.
oona., käyttöpuolelta taitaa olla kaikki tulokset tuossa. Näyttelyistä on enemmän tuloksia joten kannattaa katsella näyttelyitä (vaikka googletella), koska on aika vähän näyttelyitä joissa ei omat koirat (+ Tica) ole ollut mukana.
- jasu
Joo. Ilmoittelen nytten näyttelyihin Ticaa vielä Tican alkuperäisellä sivulla. :D
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Tica taitaa olla ilmoitettu aika moneen näyttelyyn jo nyt, joten kannattaa katsella, että et uudestaan ilmoita tyttöä mukaan (:
edit // Jacya, harmi :/
edit // Jacya, harmi :/
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Lasipisaran Kauhukartano olisi kyllä aika mahtava koira meijjän joukkoon >:)
EDIT/ Blläää, perun sanani :( turhan paljon samoja koiria tuossa suvussa kuin toisella labbiksellani.
EDIT/ Blläää, perun sanani :( turhan paljon samoja koiria tuossa suvussa kuin toisella labbiksellani.
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- jasu
Valitettavasti mä en voi nytten ottaakkaan Ticaa. Sillä mulla on jo nytten kaksi ilman mitään tuloksia olevaa koiraa ja mulla on kauheasti kouluhommia jne. Joten mulla ei ole nytten ainakaan aikaa. Otan sitten muullon jonkun kasvattisi. :) Olen oikeasti hyvin pahoillani tästä!
kirkas ja armoton
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Hyvä juttu oona., että ilmoittelit (: Eipä tuolle mahda mitään.
edit // Selevä Peppi. (: Odottelen.
edit // Selevä Peppi. (: Odottelen.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
novascotteja myyntiin.
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Voisin Ticaa miettiä Hellyydenkipeään. Näyttelyissä varmaan kävisin kaikista eniten. Kyseletkö lisää yskärillä, kun nyt on vähän kiireitä :)
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: M: monenlaista karvakasaa (tolloja)
uusia tolloja myyntiin
-
Riinu
- Alkupalat
- Viesti:
Minä olisin kiinnostunut Ternen Fièvre´stä, mukavan oloinen narttu tuntui olevan. Evil saisi hyvän kodin Kennel Miraclesista (linkki ak´ssa), kisoissa voisin narttua muutaman kerran käyttää. Ajattelin hänellä ainakin yhden pentueen teettää, mutta katsoo nyt.
Kuvat mukaan olisivat plussaa.
Kuvat mukaan olisivat plussaa.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Evil on uros. Sillä oleva kuva on nartusta ja valitettavasti mulla ei ole antaa sille mukaan kuin tuo kuva. Tuolla kuvalla on ollut kuitenkin kerran ROP & saanut ERI4 jonka lisäksi ainakin hyvän on saanut.
Evilin kodilta vaadin toksosa kisaamista. Sen sisko & veli ovat tokovalioita joten haluaisin tästäkin tokovalion. Oikeudet Evilillä on tokossa AVO-luokkaan (03.07.-09 & 12.08.-09) josta onkin tokon kannalta hyvä jatkaa.
Jalostuskäyttö harkiten, koska siskolla ja veljellä on molemmilla pentue. Passionate Swimmer alkaa olemaan uros joka löytyy useammasta suvusta.
Haluatko siis Evilin vai kiinnostaisiko esimerkiksi Riia joka on Evilin siskon pentu? Riia kohtaan ei ole mitään suuria vaatimuksia, mutta nome-kisaus olis enemmän kun tosi hyvä juttu! Se on suorittanut NOU-luokan hyväksytysti 10.08.10 ja on kuvattu terveeksi :) Kuvaa mulla ei ole kyllä antaa mukaan.
Evilin kodilta vaadin toksosa kisaamista. Sen sisko & veli ovat tokovalioita joten haluaisin tästäkin tokovalion. Oikeudet Evilillä on tokossa AVO-luokkaan (03.07.-09 & 12.08.-09) josta onkin tokon kannalta hyvä jatkaa.
Jalostuskäyttö harkiten, koska siskolla ja veljellä on molemmilla pentue. Passionate Swimmer alkaa olemaan uros joka löytyy useammasta suvusta.
Haluatko siis Evilin vai kiinnostaisiko esimerkiksi Riia joka on Evilin siskon pentu? Riia kohtaan ei ole mitään suuria vaatimuksia, mutta nome-kisaus olis enemmän kun tosi hyvä juttu! Se on suorittanut NOU-luokan hyväksytysti 10.08.10 ja on kuvattu terveeksi :) Kuvaa mulla ei ole kyllä antaa mukaan.
-
Riinu
- Alkupalat
- Viesti:
No joo, voisi tuo Riia vähän parempi vaihtoehto kuitenkin olla. NOMEa voisin hänen kanssaan toki harrastaa, mutta kyseisestä lajista itselläni ei kovinkaan paljoa kokemusta ole (ei edes IRL). Eli voisinko lisäillä sivuja?
Ja vielä noista kuvista, olisiko itselläsi mitään ehdotuksia mistä voisin hakea Riialle kuvia jne.?
Ja vielä noista kuvista, olisiko itselläsi mitään ehdotuksia mistä voisin hakea Riialle kuvia jne.?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Esimerkiksi tässä töpössä voit pyydellä kuvia. Virtuaalinomeen voit tutustua liiton sivuilta. Tiivistetysti: koira ilmoitetaan siihen luokkaan mihinkä sillä on oikeus eli Riia ilmoitetaan ALO-luokkaan, koska sillä on NOU1. Kun saatte 2x ALO1 siitä luokasta siirrytte AVO-luokkaan josta pitää kanssa saada kaksi ykköstulos (2x AVO1) jonka jälkeen pääsee VOI-luokkaan josta pitääkin sitten saada 3x VOI1 jonka jälkeen koirasta tulee valio :)
Eli voit lisäillä Riian sivuillesi. Ilmoittele sivut mulle kun ovat valmiit.
Eli voit lisäillä Riian sivuillesi. Ilmoittele sivut mulle kun ovat valmiit.
-
Riinu
- Alkupalat
- Viesti:
Riian sivut on nyt tehty, täältä voit katsella luomustani. Toivottavasti kelpaa, ja ilmoittele jos on jotain korjattavaa.