Sivu 7/7
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 3:39 pm
Kirjoittaja Henji
Tuo Art Attack. :)
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Ahaa, nyt on mennyt jokin juttu ristiin, sinne mulla ei oo nimittäin lupia :P Mä tarkotin, että noi mun ottamat kuvat, joita esittelit, ovat jo mulla käytössä.
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 4:44 pm
Kirjoittaja Henji
Aah, mä kun mainitsin että sen kennelin koira on toy, ja luulin tota sun ottamaa kääpiöks. :D No mutta sitten ei mitään. ^_^`
Olkoon nyt kumminkin uros, otan sitten vaikka evm. nartun noilla kuvilla tuolta kennelistä (pitääpäs uudelleen tarkistaa kuitenkin ettei jollain ole niitä käytössä). :)
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 9:58 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
:D Mut hei ihmiset, mä otan nyt viel jonkin aikaa varauksia tähän pentueeseen ja POHJANMEREN jos et viimestään 22. päivä ilmoita, oletko vielä kiinnostunut pennusta, peruutan varauksesi. Voin sitten kertoa, että seuraavaa toyvillakoirapentuetta saattekin sitten odottaa hyvä tovin, joten nyt olisi hyvä aika hankkia se pieni puudeli remmin jatkoksi ^^
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 12:34 pm
Kirjoittaja Wolfie
Noh niin, mie sain tyttöselle kuvatkin. Sivuja rupeen kohtapuoliin väsertää. Onko vielä pentueen ajankohtaa päätetty?
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 6:34 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Kesäkuun alkuun mä olen tässä tähtäämässä. Nimiä on tulossa tässä lähiaikoina.
Pohjanmeren! Mä nyt peruutin varauksesi, koska et ole osoittanut mitään kiinnostusta tätä pentuetta kohtaan.
Jos joku haluaa vielä varata pennun, niin tässä nyt nyt vielä reilu viikko aikaa :3
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Lähetetty: La Touko 30, 2009 2:52 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
NIMET
No niin, mä en valitettavasti ole onnistunut keksimään teille mitään loistavia nimiä, joten saatte käyttää mielikuvitustanne, ja keksiä ne aivan itse :D Kielellä ei ole väliä, alkukirjaimen pitää olla T, muuten saatte vapaat kädet. Pentue syntyisi näillä näkymin 03.06., onko se ok teille?
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: La Touko 30, 2009 3:10 pm
Kirjoittaja Wolfie
Ööh joo on se ihan ok. Mutta mä en heti kisaamista voi aloittaa koska mulla on just toi kesäkuun eka viikko täynnä pelejä, jolloin ei hirveesti ehdi. Nimeä kehittelin ja ajattelin omalle pupsille tätä Gendarme's Type B Only.
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: La Touko 30, 2009 3:19 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Eipä se mitään, mäkin oon poissa koneelta puolet kesäkuusta ^^
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: La Touko 30, 2009 5:54 pm
Kirjoittaja Wolfie
Joo hei hieno juttu että tää ei oo sulle mikään ongelma. Kyllä mä silti yritän sillä kisata, vaikken heti niin aktiivisesti.
Gerdarme's Type B Only "Tiki" esiintyy kasvattajalleen. Mä innoistuin sivuja tekemään jo nyt, toivottavasti ei oo mikään ongelma.
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: La Touko 30, 2009 6:59 pm
Kirjoittaja Henji
Gendarme's T...
Onko Time For Dragons oikein lausuttu, tai siis järkevä lause..? Tai Time Of Dragons? Heh, kun kennel on Free Dragon niin pukkaan kaikkeen mahdolliseen lohiksia. xD Mutta voi se olla myös Tanjiro Talmai. En osaa päättää mikä olisi paras. :D
Olkoon. Koira saa luvan olla Gendarme's Tanjiro Talmai! Sivuja en varmaan pysty tehdä nyt kun kone alkoi temppuilemaan, tässä istuminen on vaikeaa (etenkin hiirellä outoja vaikeuksia). Mikäs se syntymäpäivä muuten olikaan? :D
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: La Touko 30, 2009 7:02 pm
Kirjoittaja Wolfie
Tossa ihan aavistuksen ylempänä lukee että 03.06

Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: Su Touko 31, 2009 4:01 pm
Kirjoittaja Henji
Oho. :oops: Ohitin sen kohdan jotenkin kokonaan..
Mut hei,
Gendarme's Tanjiro Talmai "Kanji". :)
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: Su Touko 31, 2009 4:48 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Hienoa, teiltä tuli tosi nopeasti hienot sivut molemmille! Paitsi, että Henji: Gendarme's Elijah ei oo portugalintuonti, vaan sen isä on :D Nyt sitten odotellaan vielä muutama päivä, että pentue virallisesti syntyy. Mä laitan rekisterijutut menemään, ilmoittelen teille sitten niitä numeroita, kunhan tulevat. Onnea vain molemmille kisakentille sitten jatkossa!
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Lähetetty: Su Touko 31, 2009 6:15 pm
Kirjoittaja Henji
Oho, olimpa tyhmä. xD Korjataan!