Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Mä oon ihan liekeissä nyt Virnistyksen ja White Trash Circuksen suhteen, varsinkin kun viimesimpänä mainittu on miellyttänyt monia kävijöitä. Tykkään ihan Taalasmaana päivitellä sivuja(kirjoitella vähän missä kenneli sijaitsee jne) mutta kisakalenterin päivitys on tuskaa, samoin toi kisautus. Mä vaan en jaksa metsästää kisoja ja sitten tuli persuuksissa ilmoittautua ettei paikat mene, ja vaikka kuinka kiirettä pitää, niin usein luokat onkin jo täpötäynnä. Näyttelyihin ilmoittelen siksi pää-asiassa koska niihin ei mene koskaan luokat täyteen, mutta alkaa olla yksitoikkoista kun mulla ei oo mitään koiraa joka olis just eikä ihan tuomarien mieleen. En mä mitään miljoonan maan muotovaliota haluakkaan mutta olis kiva saada tunnustusta omista koirista näin näyttöpuolelta, toistaiseksi vain Bette(Balanced Better Be Best) on alkanut näyttää todellisen puolensa ja New Tattoo of WTC avasi näyttelyuransa upeasti, eri asia on sitten et pysyykö se siellä ylhäällä.

Eli sivujen päivitys on kivaa ja hauskaa, kisakalenterien täyttely tuskaa ja kisautus turhauttavaa.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mulla on alkanu taas hyvin maittaan tää kisautus puoli, kyllähän mä aika pitkää taukoo siitä pidinkin.. Nyt kuitenkin oon aika moniin kisoihin ilmottautunu, saa nähdä taas kuinka kauan tää into kestää. :D Tällä hetkellä kun kisautus menee samanlailla kun sivujen päivittely yms., jossain kohtaa tulee kuitenkin aina se raja vastaan (luokatkin kun täyttyy niin pirun nopeesti!). Nyt en oo joutunu ns. tuli perseen alla ilmottautuun kisoihin, ihan rauhallisesti on menny, oikeestaan mun ilmottautumisten jälkeen on vasta luokat lähteny kunnolla täyttyyn. Sivuja tykkään päivitellä ja blogiin kirjottaa. Nyt mulla on vaan ongelmana toi ulkoasu. PSP9 kun hävis tältä koneelta niin oon nyt vähän pulassa. Muutenkin oon aivan ideaköyhä.. Ennen mulla oli aina intoo puurtaa just niitä ulkoasuja, nyt on kyllä kääntyny aivan päittensä. Pakko kyllä sanoo, että virtuaalitouhut jaksaa kiinnostaa paljon enemmän, kun ns. kausikisaa. :) Ittellä ainakin aina parempi mieli, eikä tartte kauheella kiirellä ilmottaa koiria kisoihin ja stressata turhista asioista!
conja
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja conja »

Oli työn ja tuskan takana jaksaa vaihtaa ulkoasua Somniaan, tosin eihän se pakollista olekkaan mutta rupesi turhauttamaan se vanha ulkoasu.. Ja kuinka ollakkaan kun olin koodannut sivut valmiiksi koneen tiedostoihin, ja vaan liitin sitten koirien sivuihin, niin juuri koirien sivuille päivittämät kilpailut lähtivät. No jaa ompahan yöksi tekemistä kun ei uni meinaa tulla (:

Koiramäärä, paisunut. Ensin oli yksi, sitten kaksi, nyt 7? Seitsemän kuulostaa vähältä, mutta kilpailujen suhteen se on mielestäni paljon. Mietinkin miten jotkut pärjää 20-40 koiralauman kanssa kun minulle teettää ongelmia jo 7..:-D
Nyt olen päättänyt pitää koiralauman kurissa, ja tällä seitsemän joukolla mennään pidemmän aikaa, eiköhän ne riitä.

Kasvatusrotuna mäyräkoira on todella haastava, ja toisinaan maistuu puulle koko touhu kun huomaa että pentuja on mahdotonta saada menemään ja kun mäyräkoiria muutenkin on niin vähän virtuaalimaailmassa. Mutta täytyy pitää lippu korkealla ja taistella, kyllä täältä pohjamudista vielä noustaan! (:
Early
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Early »

Yli puoli vuotta ilman virtuaalitouhuja ja kun innostusta taas on, se todellakin on huipussaan ! Viisi koiraa tällä hetkellä ja se kuulostaa juuri sopivalta, tosin jos vielä parista tietystä rodusta sais koiran niin perfecto :)
i got your picture, i'm coming with you, dear maria, count me in
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Olis paljon ideoita, mutta kun ei ole aikaa ja jaksamista toteuttaa niitä. Haluaisin Meripelastajaan jotain uutta, mutta kun en edes tarkalleen tiedä mitä. Tiedän millaista sen haluaisin olla, mutten tiedä mikä olisi sellaista. Monimutkaista, voi kyllä. :D

En haluaisi kahlita Meripelastajaa tämän hetken virtuaalikenneleitä koskeviin muoti-ilmiöihin vaan tahdon sen erottuvan jotenkin joukosta. Tällä en tarkoita ulkoasullisia kikkailuja vaan sisältöä. Haaveilen pitkistä ja omaperäisistä teksteistä, erityisesti koirilla saisi olla paljon luonnetta. En osaa selittää, mutta kaipaan sisältöön yhtä aikaa sekä epävirallisuutta että muodollisuutta. Kovin montaa haikailemani tyylistä virtuaalikenneliä en ole tavannut, mutta tallipuolelta olen vallan ihastunut Holdgateen, Kärmekumpuun ja Heijastukseen, myös Black Bootses Team on erilaisella tavalla kiinnostava talli. Jotakin tuollaista haluaisin Meripelastajastakin, mutta arvoitus on edelleen miten sen teen mahdollistaen samalla kaikki muutkin suunnitelmani.

Ilmapiirinsä osalta haluaisin virtuaalimaisen, mutta tiettyyn rajaan asti virallisen ja asiallisen kennelin. Toiminnan pitäisi olla rentoa ja kevyttä (ei liikaa aikaa vievää), mutta yhtä aikaa monipuolista. Yleinen jaottelu kisa-, kasvatus- ja hoitajatoimintaan tuntuu... liian tavalliselta. :D Kisatoiminta saisi olla jotain muutakin kuin pelkkää kisojen kiertämistä ja järjestämistä, siinä ohella voisi olla jotain muutakin. Kasvatustyötä saisi puolestaan supistaa vielä nykyisestäänkin.

Kaipaamani voisi itseasiassa tiivistää yhteen sanaan: nostalgisuus. Ehkä vielä joskus onnistun tavoitteessani. Kun vaan tietäisi edes mistä aloittaa... Mulla ja Meripelastajalla on tällä hetkellä menossa vissiin jonkin sortin identiteettikriisi. :mrgreen:
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Elina
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Miten ihmeessä voi saada kiinnostuksen takaisin, tai siis kiinnostusta olis, mutta intoa ei niinkään. Haluaisin saada tuonne Kairankuiskeeseen uuden ulkoasun, mutta kukaan ei vain suostu tekemään ja ite oon aivan toivoton värkkäämään mitään uutta ulkoasua. Mie haluaisin jatkaa virtuaalikoirailua, mutta reilun 20 epäonnistuneen ulkoasuyrityksen jälkeen alkaa usko loppua. :mrgreen: Vähän sama ongelma kun Lansulla, että ideoita olis ja periaatteessa tiiän millasta uudistusta haluaisin, mutta miten sen saavuttaa, niin siinä onki ongelma. Ulkoasu olis hyvä alku, mutta nyt ei kerta kaikkiaan vain onnistu! Saa nähdä kuin käy.

//Oi, kiitos caza! (:
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Elina, tiedän ongelman. Itse ratkaisin tallin osalta ongelman sillä, että tein ihan vain perusulkoasun (löytyy myös yksityisistäni) ainakin siksi aikaa kunnes saan kuvankäsittelyohjelman ladattua tai jonkun tekemään ulkoasun. Näin sain sivut käyntiin ja päiviteltyä ettei tunnu siltä, että jää kaikessa jälkeen. Voit kopioida koodin tuolta, jos haluat tuota mallia käyttää. :)

Itse olen istunut muutaman päivän sisällä ihan liikaa koneella. Mutta täällä koirapuolella ei kerta kaikkiaan tapahdu mitään. Ehkä sitten taas, kun on vähemmän aikaa, tuntuu siltä, että koirapuoli voisi kiinnostaa enemmänkin, mutta tällä hetkellä kiinnostus on enemmän virtuaalihevosissa, kun siellä on aina jotain menoa ja meininkiä.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Alexiina C.
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Alexiina C. »

Ihan hyvin tällä hetkellä menossa pienen sivuprojektikennelini kanssa, täytyisi tosin saada kaikkien koirien sivut ajantasalle sekä ilmoitella niitä kilpailuihin. Mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa lähde hyrräämään joutuisammin!
Minhey
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Minhey »

Juuri pieneltä kisautustauolta on koirat otettu pois, yritetään mennä sellaista suht. aktiivista elämää eteenpäin. Ollaan jo joulukuussa, kohta jo tammikuussa, wow. Kyllä aika rientää.

Olen tässä jopa vähän ajatellut pientä ulkoasun muutosta vähän yksinkertaisempaan, mutta ei nyt ainakaan ajankohtana ole vielä muutosta toteuttaa. 2010:n puolella...

Joo, pieni tekstihän tämä oli.
palaillaan.
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Ei mitään kiinnostusta virtuaalikoirailua kohtaan. Tai siis kyllä ois mutta en saa mitään aikaan. Ois kiva kisailla, mut ennen sitä pitäis varmaan päivittää piiiiitkästä aikaa noita kisakoodeja kun näkyy olevan tuloksissa aika monella sivulla hylätty sen takia, koska kisaa jo seuraavassa luokassa. Ja sit kans haluisin päivittää kisakalenterit ajantasalle. Näyttelykoodeihin pitäisi lisätä koiria, mut en yksin kertaisesti vaan millään jaksa enkä kykene.
En tiedä sitten että miten kauan tää off-tilanne tän suhteen jatkuu. Kuurakuustakin on leiskan vaihdos kesken, mut en jaksais keskittyä siihenkään.
Ja Dielku on tosi kuollut kisautuksen suhteen, ihan hävettää kun olen koirieni kasvattajille vakuuttanut että kisaan mahd. usein niin nyt ei oo tapahtunu mitään prkl.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Quattro
Kanada

Viesti Kirjoittaja Quattro »

Itselläni on vain yksi kennel hoidettavana tällä hetkellä Funside's,joka
on nyt tauolla niin kauan kun saan ulkoasun ladattua. :roll:
Kuvat sain kahdelta tutulta kasvattajalta,niiden hankkiminen ei siis ollut kamalan
vaikeaa:)) Kilpailen aktiivisesti kisoissa kun kisoissa kunhan
ovat viralliset. Oi,niitä aikoja kun kilpaili epävirallisissa vielä
vuosi sitten.
Tällä hetkellä mielessä olisi tuon tuomarikokeen suoritus.

Valoisalta näyttää munkin tulevaisuus:)
If you can dream it you can do it
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Mulla virtuaalitouhut on tällähetkellä tosi kuolleita.. Caniche seisoo paikoillaan, myrrhassa tapahtuu (pääosin Satun ansiosta) jotakin, mä en kisaa enää koirilla, ehkä hieman alkaa innostus taas palata, mut silti se kisautus aina vaan jotenkin... unohtuu. Caniche tulee pian varmaan päätökseensä, kaikki koirat ovat kisattuja mun makuun tarpeeksi ja inspiraatiota uusiin ei kertakaikkiaan ole, sillä myrrhassakin on uusia tulokkaita aivan tarpeeksi, ainakin mun kisautustahdilla noissakin on jo tarpeeksi. Tulishan tuosta toki vähän haikea fiilis, jos Caniche ihan kokonaan lopettaisi, mut ehkä mulla ei vaan ole muita vaihtoehtoja, tai sit mä pistän sen tauolle (mitä se nyt on viimeset puoli vuotta ollutkin aikamoisella tauolla, jos näin voisi sanoa), jotenkin ton olemassa olo on kuitenkin hyvä asia, mut onko sen sitten järkeä seisoakkaan vaan tuolla ihan tyhjillään ja hiljaisena, niin sitä en tiedä. Mut kuitenkin, kuollutta on, toivottavasti vaan saan nyt sitä innostusta, koska ei todellakaan tekis mieli lopettaa kaikkia virtuaalipuuhia, kai.
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

mulla on tällä hetkellä 13 yksityistä ja varsinaista kasvatusrotua 6 ja yksi eläkeläinen, eli yhteensä se tekee 19 (+ tuo eläkeläinen joka kisaa vain mejässä). uusia koiria on tulossa ainakin 3, mutta en koe että mulla ois mitään ongelmaa, päin vastoin! oon ottanut noita uusia koiria ihan sopivalla tahdilla eli alokasluokissa on erinomaisesti tilaa ja uudet koirat pääsevät heti kisaamisen makuun. on myös noita vanhempia koiriani tuolta yksityisistä joiden kanssa olen miettinyt sitä että kun saan niille pennut aikaiseksi niin lähettäisin ne sateenkaari sillan taa, ja tässä tilanteessa mulla on 4 koiraa.

kisaamisinto on mulla ollut korkealla jo pitkän aikaa, eikä loppua näy. nykyään tarkistan liittojen kalenterit useasti päivässä ja pyrin osallistumaan jokaiseen sopivaan kisaan. ennen mulla oli vähän semmoinen rennompi ote, mutta nyt oon huomannut että ei tää kunnollinen kisaaminen oo ees mitään stressaavaa, ainakaan mulle.

eli mun tilanne on tällä hetkellä oikein mainio. :mrgreen:
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mun tilanne on mielestäni ihan jees. Koiria taitaa olla tällä hetkellä se 50, joten koirakanta on päässyt hiukan kasvamaan. Kenneleitä on jonkun verran ( :mrgreen: ) mutta niitä ei ole tulossa enempää, sillä kaiken "ylimääräisen" tungen yksityisiini. Kasvatusrotuja on varmasti ainakin seitsemän (jos laskee jokaisen muunnoksen ko. rodusta erikseen yms.). Vaikka tuntuukin välillä, että koiramäärä pursuu korvista ulos, niin kuitenkin on tilaa ja sen takia minusta asia ei ole ongelma. Kisaaminen tapahuu aavistuksen verran epäaktiivisemmin kuin esim syyskuussa, mutta eipä se oikeastaan paljookaa haittaa :---D
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Miulla on tällä hetkellä vain yksi virtuaalikoira, sijoituksessa oleva tervueren. Lisäksi tulossa on kaksi koiraa, toinen lähiaikoina ja toinen vähän myöhemmin. Koiralauma on vaikea pitää kurissa, kun himottaa vähän kaikki, mutta ihan hyvin olen pystynyt itseäni pidättelemään terriereiden suhteen! (; (Vaikka nimiä tulee joskus salaa suunniteltua, en ole katsonut vielä sillä silmällä pentueita.)

Kennelini on aivan pian valmis, sisältöä pitää lisätä ja uusia, tuppaa aina myöhemmin tuntumaan että "ompas toi tylsä" ja muuta vastaavaa... On tullut oltua ehkä liikaakin koneella lähiaikoina, mutta virtuaalikoirat ja kaikki vetää puoleensa kuin jättimäinen mangeetti! :roll: Nyt on tuntunut tämä kunnolla lähtevän käyntiin, kiitos siitä taitaa kuulua eräälle virtuaalikaverilleni. ;D
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Lukittu