Hillfield I (cpk) ja J (clk)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Lania
Kanada
Viesti:

Hillfield I (cpk) ja J (clk)

Viesti Kirjoittaja Lania »

Hillfieldiin on tulossa nyt kesäksi sitten sekä lyhytkarvaisia ja pitkäkarvaisia collieita. Molempien pentueiden olisi tarkoitus syntyä ehkä suunnilleen heinäkuussa, riippuu myös hieman siitä kuinka tulee varaajia.

Pennuille haluamme aktiiviset ja mielellään pysyvät kodit, joten olisi hyvä että miettisit tarkkaan onko sinulla varmasti aikaa ja tilaa uudelle aktiviteettiä tarvitsevalle pennulle. Jos kiinnostuit, voit laittaa viestiä alle, olisi hyvä tietää minne pentu pääsisi, nähdä hieman sivu,- ja kisanäyttöä sekä kuulla tulevaisuudensuunnitelmista.

..........................................................................................................................................................................................
  • HILLFIELD I-PENTUE - pitkäkarvainen collie
Kuva
  • Isänä oma urokseni,
    BH Jk3 vFIN KVA Tk3 VPVA vKRE & vFIN & vDK & vFRA MVA vJDKW-09 vJNW-09 vJWW-09 Wolftame's Xolker Sight.
    Xolkerilla on näyttelyistä kerääntynyt 7xSERT ja 3xjuniorivoittajatitteli. Xolker on neljän maan muotovalio. Xolkerilla ei ole kovin runsaasti käyttötuloksia, onhan se paimennusvalio sekä palveluskoiralejeista jäljestä valioitunut. Tottelevaisuusvalion arvo on EVL-luokassa enää yhden KP tuloksen päässä. Xolkerin suku on emän puolelta täysin evm. Xolkerin sisaruksella ei ole pentuetta.
  • Emänä yksi tärkeimmistä ja ensimmäisistä nartuistani,
    BH Jk3 SchH1 Hk1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VAVA VPKV VKTV VFBV vBEL & vFIN & vDK & vKRE & vCA & vGBR & vSWE & vN & vLT & vEST & vLUX & vRUS & vAM MVA Wolftame's How She Can Be The Queen.
    Frida on päässyt loistamaan näyttelyissä erinomaisesti, se on kerännyt pottiinsa jopa 16xSERT ja 5xCACIB ja on 13 maan muotovalio. Fridalla on mennyt myös erittäin hyvin käyttöpuolella, onhan se agilityvalio, paimennusvalio, tottelevaisuusvalio, palveluskoiralajeista jäljestä valio, koiratanssivalio sekä flyballvalio. Fridan suku on miltei kokonaan evm. Fridalla on ennestään takanaan yksi pentue.
  • NIMIÄ
    Hillfield Ivory Inner
    Hillfield Infinite Inner
    Hillfield Indepentend Inner
    Hillfield Impulse Inner
    Hillfield Idealist Inner
    Hillfield Idrialine Inner
    Hillfield Iredell Inner
    Hillfield Invisibly Inner
    Hillfield Ivorine Inner
    Hilflield Insight Inner
    Hillfield Ixora Inner
..........................................................................................................................................................................................
  • HILLFIELD J-PENTUE - lyhytkarvainen collie
Kuva
  • Isänä oma kasvattimme,
    BH Jk2 Hk3 SchH2 vFIN KVA Tk3 VPVA VKTV vFIN & vLT & vDK & vAM & vN & vKRE & vKANS MVA Hillfield Ascending Colon.
    Colin on yksi pisimpään meillä olleista nahkoista, joten se on hyvin tärkeä meille. Colin on myöskin meidän kasvattimme. Colinilla on 8xSERT ja sillä on 3xCACIB, Colin on näillä näkymin 6 maan muotovalio sekä kansainvälinen muotovalio. Colin on myös paimennusvalio, palveluskoiralajeista hausta valio ja koiratanssivalio, agilitystä Colin tarvii yhden vKUMAn valioituakseen, sekä tottelevaisuudesta EVL-luokasta KP-tuloksen valioituakseen. Colinin suku ei ole kauhean yleinen, Colinin suku on isän puolelta kokonaan evm. Colinin veljellä on yksi 4 pennun pentue ja siskolla 3 pennun pentue.
  • BH Jk3 SchH1 vFIN KVA Tk3 vFIN TVA VPVA Showridge Roping Lite.
    Tya on pärjännyt oikein loistokkaasti käyttöpuolella ja näyttelyissä, se on haalinut itselleen näyttelyistä 8xSERT, mutta ei valitettavasti ole päässyt vielä valioitumaan. Käyttöpuolelta Tya on valioitunut paimennuksesta, tottelevaisuudesta ja palveluskoiralajeista jäljestä. Näiden lisäksi Tya kisaa agilityssa vielä MAXI I'sessä. Tyan suku on kokonaan evm. eikä Tyalla ole pentuja ennestään.
      • NIMIÄ
        Hillfield Jazz Jiving
        Hillfield Jazz Jackass
        Hillfield Jazz Jacking
        Hillfield Jazz Jadery
        Hillfield Jazz Jaguar
        Hillfield Jazz Jassid
        Hillfield Jazz Jealous
        Hillfield Jazz Jolity
        Hillfield Jazz Junior
        Hillfield Jazz Jinker
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Iljan
Kriisissä

Re: Hillfield I (cpk) ja J (clk)

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Mä olisin kiinnostunut pehkopupsista Wiciin! (joka yhdistyy terrierikennelini Westouchin kanssa, mutta se ei vaikuta kisaamisen jne. mitenkään) Pentu pääsisi käyttöpainotteiseen kotiin, tavoitteina ainakin paimennus- ja käyttövalioudet sekä tokossa ja pekossa mahdollisimman pitkälle menestyminen. Näyttöpuolelle pupsi tuskin pääsisi heti, koska minulla ei ole kuvia valmiina ja olen menossa seuraavaan pehkolliseen näyttelyyn vasta elokuun lopussa, mutta kuitenkin jollakin aikavälillä kuvat tultaisi saamaan. Kilpailutahtiani voi vilkaista tältä sivulta, jonka pitäisi olla suunnilleen aikaansa päivitetty. Haluaisin pehkon Hillfieldistä etenkin siksi, että se on mielestäni yksi aikansa hienoimmista niitä kasvattavia kenneleitä ja olen ihaillut sitä jo pitkänpitkän aikaa tekstien ja koiriensa vuoksi. Kysykää, jos jotakin jäi uupumaan! (:

// Jee, kiitoksia. (:
Lania
Kanada
Viesti:

^ Hienoa että olet kiinnostunut, ja kiitoksia kehuista Hillfieldiä kohtaan! :) Ja kyllä kuulosti suunnitelmat hyviltä ja näinpä laitan sinulle sitten pehkon varaukseen :).
Kuva
  • your my lucky ace
Lania
Kanada
Viesti:

Nostellaan, toivottavasti löytyisi vielä kiinnostuneita vaikka nyt onkin samaan aikaan kovin monta muutakin colliepentuetta tulossa.
Kuva
  • your my lucky ace
Karla
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Karla »

Täällä olis yks kiinnostunut! :---D

Eli olisin kiinnostunut ottamaan Defraan yhden nahkapupsin. :) Kisattaisiin ainakin paimennuksessa ja sivulajeina voisi toimia mm. agility ja toko ja myös näyttelyissä käytäis näin alkuun muutaman kerran, riippuen minkälaista arvostelua koiran kuvilla sitten saa. Olen Eran kanssa alotellut kisaamista, se toimikoon kisanäyttönä (muuta hyvää kisanäyttöä ei oikein olekaan, koska kenneli on vielä sen verran uusi, että olen vasta lähiaikoina päässyt aloittelemaan kisautusta). Ja jos mulle nyt pentu lähtee, niin voisin varata nartun.

// Onko noita pentuja muuten tulossa minkä värisiniä? Meinaan mulla olis vaan tricolor'in kuvat. :/
Lania
Kanada
Viesti:

^ Hhhmm eiköhän sinulle lähde myös meiltä pentu (: Ja itse en ole mitenkään ihmeellisen tarkka noista väristyksistä, joten kyllä minkä värinen vain kelpaa.
Kuva
  • your my lucky ace
Karla
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Karla »

Kiva, että meille pentu lähtee. (:
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Oivoi, mua voisi kiinnostaa pitkäkarvainen urospuppelo Winnteamiin. Sivut ovat pahasti kesken, koska aion vaihtaa ulkoasua ja tekstejä, mutta kisautusnäyttönä voisin antaa Edlan, joka on myös pk. collie. Eli tuollaista kisautusta olisi tarjolla. Aktiivista kisautusta ainakin pk-lajeissa ja paimennuksessa, aika samanlaista kisautusta kuin olen Edlallekin antanut. Kuvia täytyy vielä hieman miettiä, mutta olisin tosi kiitollinen jos pentu lähtisi meille Winnteamiin. Yritän tehdä sivut tässä parin päivän sisällä valmiiksi. Olisi tosi hienoa, koska Hillfield on äärimmäisen upea kennel ja olen jo pidemmän aikaa havitellut pehkopentua tällaisesta kennelistä.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Lania
Kanada
Viesti:

^ Hienoa että löytyy vielä kiinnostuneita :). Kyllä kuulosti hyviltä suunnitelmilta ja kisautusnäyttöön olen tyytyväinen, joten kyllä sinulle meiltä pikkupehko lähtee :).

Löytyisikö vielä lisää kiinnostuneita? Pehkopentueesta 1 vapaana ja nahkapentueesta 2 vapaana.
Kuva
  • your my lucky ace
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Olisin kiinnostunut nahkapennusta. :) Tulisi Davinheimiin. Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan tokossa, paimennuksessa ja palveluskoiralejissa, kaikista tavoitteena valioituminen. Agilityssa tultaisiin myös käymään, sekä osallistuttaisiin pelastuskoiratoimintaan ja vesipelastukseen. Narttua olen kaavaillut. Löytyy kuvatkin, mutta ei valitettavasti mitkään kovin hyvät.. Mutta en pidä niitä itselleni niin tärkeänä, koira kun tulisi pääosin vain käyttöön.

Kisanäyttöä: Buusti, Cami, Kasper, Santtu ja Outi. Lisää löytyy sivuilta. :)

// Kiitos. Tämmöinen kuva multa löytyisi pennulle. Onhan toi muuten narttu? :mrgreen:
Lania
Kanada
Viesti:

^ Reetalle kyllä ehdottomasti pentu lähtee, sillä kisautukseesi luotan täysin, olen ollut hyvin tyytyväinen Terranoiksenkin kasvatin kisautukseen ym. niin kyllä sinulle nahkan uskallan luovuttaa :).
Kuva
  • your my lucky ace
Iljan
Kriisissä

Re: Hillfield I (cpk) ja J (clk) nimiä I-pentueelle

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Jospa mun pennusta tulisi Hillfield Iceblink Inner, sukupuolesta ja kuvista tiedän enemmän varmaan huomisen jälkeen. :)
Lania
Kanada
Viesti:

^ Selvä, varailen sinulle tuon nimen :).
Kuva
  • your my lucky ace
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Minulle Hillfield Illusion Inner (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Lania
Kanada
Viesti:

^ Jepp, laittelen sinulle tuon :):
Kuva
  • your my lucky ace
Vastaa Viestiin