Islannin voittaja 2010 - kaikki tulokset
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Islannin voittaja 2010 - kaikki tulokset
Islannin voittaja 2010 järjestetään 01.09.2010 ja viimeinen ilmoittautumispäivä on 28.08.2010. Tuomariksi saa ilmoittautua joko sähköpostiosoitteeseen virtisv[a]gmail.com, tähän alle taikka yvllä.
Tervetuloa näyttelyyn!
Tervetuloa näyttelyyn!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Lassien tassuhiki
Re: Islannin voittaja 2010
Tuliko multa ilmot perille?
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Tuli joo, ei kannata viel huolestuu siitä et onko ilmot tullu vaiko ei. Oon koko päivän ollu poissa koneelta ja nyt vasta mulla on mahdollisuus lisätä osallistumisia. Kannattaa huolestuu vasta sitten, jos niitä ei löydy 3 päivän jälkeen tuolta.
Päivityskatkos tulee ainakin 21-23.7 ja 31.7-1.8 kun oon reissussa. Uskon, ettei noin pienet päivityskatkokset ketään häiritse.
Päivityskatkos tulee ainakin 21-23.7 ja 31.7-1.8 kun oon reissussa. Uskon, ettei noin pienet päivityskatkokset ketään häiritse.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Rebe jos tarviit helppii nii mä voin noita koiria lisätä. Varmaan kyllä yksinkin ton tekee helposti, vapaa ehtoiseksi vain ilmottauduin. :)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo, niin on moni muukin ja aluksi pitikin olla niin, että mulla on apua. mutta ehdin jo laittaa koko helahoidon tunturisusi.comiin eikä mulla oo oikeuksia jakaa tunnuksia eteen päin. Ja mulla on niin paljon turhaa aikaa, että multa kyllä luonnistuu nää hyvin yksinkin. Pyrin saamaan mahd. nopeesti kaiken sivuille.
Mut kiitoksia tarjouksesta :)
/Kaikki on nyt lisätty!
Huomenna lisäilen niin monta kuin pystyn. Kolmen jälkeen tuskin pystyn enää hirveästi päivittelemään. Palaan perjantaina aamulla takaisin himaan ja koneelle pääsen iltapäivällä. On siis parin päivän päivityskatkos, joten älkää hermostuko jos ei heti äkkii löydy sieltä. En mäkään istu 247 koneella.
Pyytäisin kiinnittämään huomiota noihin koodeihin. Joo pitää olla ilman tagettia ja silleen, oon muutamalle siitä huomauttanut, mutta ei niitä tapauksia ole montaa ollut eikä sitä aina itse huomaakkaan, mutta kiinnittäkää huomiota tuon lisäksi etenkin siihen itse koodiin ja siihen tapaan millä ilmoitatte. Useilta ihmisiltä on jäänyt <br> taagit, jäänyt </a> taagista kauttamerkki pois ja unohtunut sukupuolia, joissain tapauksissa urokset ja nartut ovat laitettu sekaisin ja kun mä lisään semmoista järkyttävää rykelmää niin en mä semmosiin kiinnitä huomiota ja sitten tulee älyttömästi valitusviestejä. Ja sitten luokat, ne on todella monelta unohtuneet. Mä en valitettavasti jaksa ravata joka koiran sivulla kattomassa onko se tervu, gronttu, malikka taikka lakki se belgi tai onko se lk kk vai pk se holsku ja sitä ikää, kun todella monelta on unohtunut se sieltä laittaa. Tokihan mä ymmärrän että unohduksia sattuu etc, mutta toivoisin hiukan tarkkaavaisuutta tähän hommaan.
// Nyt on enää pari päivää aikaa osallistua joten äkkiä kaikki mukaan! Tuomareita kaivataan monelle rodulle! Muistattehan, ettette aloita tuomariontia ennen kuin annan luvan.
Tyhjennän mailin tänään treenien jälkeen, eli joskus yhdeksän-kymmenen maissa pitäisi olla kaikki lisätty :)
/// VIP meni puolituntia sitten. Osallistumisia ei enää oteta vastaan! Tuomareja kaivataan vielä ja tuomaroimisen saa aloittaa nyt. Tuloksia voi lähetellä yvllä tai osoitteeseen virtisv[a]gmail.com
Mut kiitoksia tarjouksesta :)
/Kaikki on nyt lisätty!
Huomenna lisäilen niin monta kuin pystyn. Kolmen jälkeen tuskin pystyn enää hirveästi päivittelemään. Palaan perjantaina aamulla takaisin himaan ja koneelle pääsen iltapäivällä. On siis parin päivän päivityskatkos, joten älkää hermostuko jos ei heti äkkii löydy sieltä. En mäkään istu 247 koneella.
Pyytäisin kiinnittämään huomiota noihin koodeihin. Joo pitää olla ilman tagettia ja silleen, oon muutamalle siitä huomauttanut, mutta ei niitä tapauksia ole montaa ollut eikä sitä aina itse huomaakkaan, mutta kiinnittäkää huomiota tuon lisäksi etenkin siihen itse koodiin ja siihen tapaan millä ilmoitatte. Useilta ihmisiltä on jäänyt <br> taagit, jäänyt </a> taagista kauttamerkki pois ja unohtunut sukupuolia, joissain tapauksissa urokset ja nartut ovat laitettu sekaisin ja kun mä lisään semmoista järkyttävää rykelmää niin en mä semmosiin kiinnitä huomiota ja sitten tulee älyttömästi valitusviestejä. Ja sitten luokat, ne on todella monelta unohtuneet. Mä en valitettavasti jaksa ravata joka koiran sivulla kattomassa onko se tervu, gronttu, malikka taikka lakki se belgi tai onko se lk kk vai pk se holsku ja sitä ikää, kun todella monelta on unohtunut se sieltä laittaa. Tokihan mä ymmärrän että unohduksia sattuu etc, mutta toivoisin hiukan tarkkaavaisuutta tähän hommaan.
// Nyt on enää pari päivää aikaa osallistua joten äkkiä kaikki mukaan! Tuomareita kaivataan monelle rodulle! Muistattehan, ettette aloita tuomariontia ennen kuin annan luvan.
Tyhjennän mailin tänään treenien jälkeen, eli joskus yhdeksän-kymmenen maissa pitäisi olla kaikki lisätty :)
/// VIP meni puolituntia sitten. Osallistumisia ei enää oteta vastaan! Tuomareja kaivataan vielä ja tuomaroimisen saa aloittaa nyt. Tuloksia voi lähetellä yvllä tai osoitteeseen virtisv[a]gmail.com
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Silja
- Epätoivoinen katse
^ NO! Eikö mun ilmottautuminen tullut? :( Laitoin vielä yhden pehkouroksen about tunti sitten!
- Josefina
- Josefina
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ei oo tullut :s Katoin ihan roskasäpönkin, laita äkkii mulle yksärillä, nii heitän sen tonne.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mä voin ottaa viel venakot. Lähettelen osan tuloksista tänään.
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mä voin ottaa grontut, tervut ja sheltit. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Wolfie
- Höpsö veitikka
kiitoksia (: laitan teille noi.
Alan lisäilemään nyt tulleita tuloksia! Kaikkea en saa nyt heti kerralla, mutta tämän yön aikana lisään kaikki.
Alan lisäilemään nyt tulleita tuloksia! Kaikkea en saa nyt heti kerralla, mutta tämän yön aikana lisään kaikki.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Analysaattori
Tuolla on noi beaglet ja dalmatiankoirat vähän sekasi ;) Heh, lieneekö syynä se, että minun koiraltani puuttuu " merkki, vaikka sen laitoinkin kun ilmoitin. Sillä tarkistin osallistumisviestistä. Mutta siis asia korjaantunee, jos beaglenartulle (Rosslayne Classic Stylelle) laitettaisiin osoitteen perään " merkki.
LOPETTANUT!!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kun ilmosit, niin edelleen puuttui se " merkki. Se johtuu sun suomi24 säpöstäs, tolleen on käynyt tietääkseni myös muiden ihmisten kanssa, kun olet ilmonnut itseäsi. Olen saanut myös muilta suomi24 säpöläisiltä ilmoviestejä ja vaikka ne miten yrittää laittaa sen " merkin sinne, niin se sieltä lopusta katoaa joka kerta.
Olen pyrkinyt korjaamaan kaikki, sillä se ei ole ilmoittautujien, saatika mun vika, vaan ton suomi24 säpön.
Korjaan sen tässä kohta ja samalla lisään uusia tuloksia!
Olen pyrkinyt korjaamaan kaikki, sillä se ei ole ilmoittautujien, saatika mun vika, vaan ton suomi24 säpön.
Korjaan sen tässä kohta ja samalla lisään uusia tuloksia!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Lassien tassuhiki
Eli tästä päätellen kannattais varmaan - jos siis mitenkään mahdollista - laittaa ne ilmot jollain muulla sähköpostilla? Meinaan kun se oikeasti teettää kivasti lisää työtä etenkin jos ilmottaa monta koiraa..
Mut hei mie voisin ottaa dobberit, laitan kohta tuloksia.
Mut hei mie voisin ottaa dobberit, laitan kohta tuloksia.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Niih, no kyllähän se rassaa kun tulee 15 ihmiseltä ilmot väärin, mä huomautan, ne sanoo että on oikein, mutta laittaa uusiksi, ne on edelleen väärin, se on säpön vika, mä joudun korjaamaan kaikki 70 koiraa. Mut ei voi mitään. Tossa on tosi senkin, että jos niitä ei huomata, ne sotkee koodia ja koiria hylätään turhaan, sillä se viallinen koira sotkee alempia koiria.
Joo, laittelen sulle dobut (:
FCI3 vapautui kokonaisuudessaan! Eli jos jollakin olisi intoa tuomaroida nuo muutama rotu tuolta + mahd. ryp niin olis tosi jees juttu!
Joo, laittelen sulle dobut (:
FCI3 vapautui kokonaisuudessaan! Eli jos jollakin olisi intoa tuomaroida nuo muutama rotu tuolta + mahd. ryp niin olis tosi jees juttu!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Pistä mulle kans hei vielä noi basenjit, keeshondit, suomenlapinkoirat ja englanninvinttikoirat tuolta. :D Laitan tuloksia ainakin osaan vielä tänään!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &