Noniin, vihdoinkin luvassa olisi kauan odotettuja Foundle'sin B-pentuja, newfoundlandinkoirien muodossa! Kauan olen tätä pentuetta jo kaavaillut, ja toivoisinkin että kysyntää olisi riittoisasti - nämä sympaattiset seuralaiset kun on kovin harvinaista herkkua! Pentueen isänä toimii ensimmäinen newfoundlandinkoirani Sam ja emänä Rocklinen kasvatti Hope. Mikäli olet pennusta kiinnostunut, tutustu ensin yhdistelmään ja lukaise allaoleva ote kasvatussivultamme. :)
Varauksia otetaan 4-5 kipaletta (1-2 sijoitukseen). Kuvat tulee mukaan, mikäli semmoisille on tarve.kasvatussivu kirjoitti:Foundle'sin pennut lähtevät vain parhaisiin koteihin, joissa niillä on mahdollisuus päästä kehittymään rodunomaisissa lajeissa ja olemaan uskollisena seuralaisena omistajalle. Pentujen tuleva koti on *aktiivinen ja *rakastava.
* Aktiivisuudella en tarkoita ainoastaan sitä, että koiran kanssa pitäisi tutustua eri lajeihin, vaan myös sitä, että sen kuulumisia kerrotaan minulle silloin tällöin, sillä haluan pitää tiiviisti yhteyttä kaikkiin kasvatteihini, kun ne pääsevät uusiin koteihinsa. Joka viikko ei kuitenkaan tarvitse olla vieraskirjaamme valloittamassa, vaan kuulumisia voi laitella vaikkapa muutaman kerran kolmen kuukauden aikana. Erityisesti koiran sairastumisesta ja etenkin kuolemasta tulisi ilmoittaa minulle. Kisautuksen suhteen toivoisin, että tutustuisitte ja harrastaisitte monipuolisesti eri lajeja. Foundle'silaiet kun lähtevät hyvin harvoin pelkiksi näyttelytähdiksi. Mielestäni 2-3 kisaa kuukaudessa riittää. Kisautusmäärä kuitenkin riippuu täyin siitä mihin käyttöön & mihin paikkaan koira on lähdössä, esimerkiksi tallikoirana en vaadi että sille asetetaan minkäänlaisia tavoitteita kisautuksen suhteen.
*Rakastava koti on rodusta kiinnostunut ja jaksaa panostaa mm. koiran sivuihin - kirjoittaa tälle luonteen, merkata tarpeelliset tiedot ja sukukalenterin. Mieti siis, riittääkö aikasi koiralle ja onhan koiramääräsi sen verran suotuisa, että sinne mahtuu yksi virtuaalikoira lisää. Kammoksun kasvattipalautuksia, enkä missään nimessä haluaisi niitä vain sen takia, että koira on otettu hetken mielijohteesa. Huom! Rekisteröin pennut itse vFCI:n koirarekisteriin ja ilmoitan pennun ostajille kun rekisterinumerot ovat saapuneet.
VARAUKSET 4/4-5
- Liam, Foundle's - narttu - Foundle's Biggest Diva "Lya"
- Cian, Tell Me - uros - Foundle's Biggest Hiccup (sijoitussopimus)
- Mari, Nuuskuttajan - narttu - Foundle's Biggest Gift "Sara" (a.sijoitussopimus)
- Vera, Show Mania - uros - Foundle's Biggest Boss "Bono"