Sivu 1/3

suomenlapinkoiran pentuja, KISAUTTAKAA NIITÄ KOIRIA! (;

Lähetetty: Ke Heinä 23, 2008 11:28 pm
Kirjoittaja iina
Joo elikkäs pakkashelmeen olisi tulossa lapparipentue. yhdistelmä olisi tämän näköinen:
e. BH VPVA GBR SWE RUS KRE FIN FRA NL BEL MVA Ökkärä
i. VKTV BH VPVA Vk1 Jk1 VFIN JVA SchH1 Taikajoen Lupaava
isä merkkivärinen komea herra jolla aiemmin yksi pentue. Pentueen pentuja saas siis käyttää jalostukseen.

tämän pentueen pennuilta toivon kovaa ja ahkeraa kisautusta koska tämä olisi emän viimeinen pentue ja sen edelliset pennut eivät ole kovin menestyneitä. tämän pentueen pentuja saa käyttää jalostukseen.

varaajat: (laittaisin mielläni sijoitukseen yhden neidin jolle voisin antaa kuvat) 3/3 (yksi sijoitusnarttu) KAIKKI VARATTU!
1. (sioitusnarttu) - Pöpö - Onnela - narttu - Pakkashelmen Karvarousku - sivut?
2. wolf94 - Susitunturin - narttu - Pakkashelmen Herkkutatti - sivut ok!
3. Greywolf - team ravnas - narttu - Pakkashelmen Vaaleaorakas - sivut?

nimet: (aiheena olisi tällä kertaa sienet, öh tota tää on kyllä tosi tyhmä mutta ihan sama, ei nimi koiraa pahenna.)
nartut
Herkkutatti - wolf94
Voitatti
Lampaankääpä
Suppilovahvero
Vaaleaorakas
Karvarousku - pöpö & iina

urokset
Koivuhapero
Keltahapero
Männynherkkutatti
Mustatorvisieni
Haaparousku
Koivunpunikkitatti

lisäksi
Suippumyrkkyseitikki
Punakärpässieni
Valkokärpässieni
Pulkkosieni

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: To Heinä 24, 2008 10:04 am
Kirjoittaja Juinttu
Minulle sijoitukseen. Minulle Minulle Minulle! Maksaako se koira mitä? Minä olisin HYVIN kiinnostunut ottamaan sen Onnelaan

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: To Heinä 24, 2008 10:40 am
Kirjoittaja Hassu
ot; iina tiedätkö sen iinan sähköpostiosoitetta, joka omisti aikoinaan Hampuksen? Olisin niin halunnu tarjota poikaa Aadalle mutta ku ei voi ;<

niin ja kyllä mä ajattelin kisauttaa Arttua paimennusvalioks jne., ja saihan se Theman KV:stä cacibbii ja serttii ni kyllä se varmaan sit jonku verran menestyny on (;

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: To Heinä 24, 2008 1:11 pm
Kirjoittaja iina
Pöpö sulle voisin kyllä antaa pennun sijoitukseen. (: mitä kisaisit koiran kanssa ja olisitko pentuja teettämässä?
Hassu oi, hampus ois kyllä tosi kiva mutta oon ittekin koittanut ettiä iinan osoitetta mutta en löydä.

// Pöpö, jos käy niin koiran nimeksi tulee Pakkashelmen Karvarousku?!

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Pe Heinä 25, 2008 11:12 am
Kirjoittaja Najon
Hei olisin kiinnostunut näistä pennuista :D. Pentu tulisi Susitunturiin jossa kilpailisin sillä kun on täyttänyt tietyn iän/ajan. Ja pentu saisi rakastettavan kodin ja pysyvän :D. Joten saanko?? ja kuvatkin olis jo ;D. mut ne on sitten aikuisen kuvii.

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Su Heinä 27, 2008 3:14 pm
Kirjoittaja iina
no kyllä säkin koiran saat. (; muistat vain kisauttaa sitä ahkerasti ja ensinnäkin että se saisi pysyvän kodin. sukupuoli? nimi?

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Su Heinä 27, 2008 3:48 pm
Kirjoittaja Najon
Ahkerasti kyllä kisaan :mrgreen: ja narttu, Herkkutatti

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Su Heinä 27, 2008 4:53 pm
Kirjoittaja iina
no hyvä. pistän varauksen.

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Ti Heinä 29, 2008 6:50 pm
Kirjoittaja iina
uppista, hei yksi vielä. sivuja voi muuten alkaa jo tekemään. käviskö 04.08. syntämäajaksi näille lapsosille?

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Pe Elo 01, 2008 12:18 pm
Kirjoittaja Greywolf
Minä voisin olla kiinnostunut yhdestä suomenlapinkoira nartusta.:>
Eli, koira tulisi team Ravnasiin, josta löytyvät kaikki muun rotuiset koirat, joita en ole voinut Edestakaiseen laittaa kasvatusrotujen vaihtuessa, eli tavallaan se on paikka yksityisilleni. Sivut eivät ole vielä valmiit, eikä koirien sivuja pääse vielä katsomaan, mutta pentu saisi varmasti sivut ajallaan.:)

Koiralla tultaisi kisaamaan aktiivisesti ainakin agilityssä, koiratanssissa, flyballissa ja mahdollisesti myös tokossa. Muutamia näyttelyitäkin saatetaan kiertää.
Koiralle on tarjolla tietysti pysyvä koti.
Ja mikäli pentu minulle lähtee, niin nimeksi tulisi sitten Vaaleaorakas.(:

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Pe Elo 01, 2008 12:55 pm
Kirjoittaja Najon
Hellou tässä olisi Kairi

Re: suomenlapinkoiran pentuja? kiinnostuneita?

Lähetetty: Pe Elo 01, 2008 8:07 pm
Kirjoittaja iina
Greywolf: kuulostaa mukavalta kodilta. (: eli saat pennun, sivuja tekemään.
wolf94: kiitosksia sivuista. neljäs päivä saa alkaa kisaamaan.

eli pennut syntyvät siis 04.08! (: sivuja!

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 08, 2008 1:12 pm
Kirjoittaja iina
sivuja hyvät ihmiset! :)

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Su Elo 10, 2008 6:33 pm
Kirjoittaja iina
Greywolf & Pöpö! SIVUJA!

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Ke Elo 13, 2008 2:14 pm
Kirjoittaja iina
sivuja!