On jälleen aika ratkoa saksanpaimenkoirien kesken palveluskoiralajien parhaat. Viime vuosi jäi harmittavasti väliin rotumestiksen järjestämisessä, mutta osallistukaahan nyt sitten viime vuodenkin edestä!
VIP 15.09.2010
Kisapäivä 19.09.2010
Mukaan kisaan!
19.09.2010 SpM-10 -saksanpaimenkoirien rotumestaruus
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
19.09.2010 SpM-10 -saksanpaimenkoirien rotumestaruus
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: 19.09.2010 SpM-10 -saksanpaimenkoirien rotumestaruus
Ei nyt oo meili auki, mut jos tässä voi niin niin.
Voisko Peach Barbequedin kuitenkin vaihtaa IPO ALOsta luokkaan PAVI VOI?
Voisko Peach Barbequedin kuitenkin vaihtaa IPO ALOsta luokkaan PAVI VOI?
Dressage is a question of feeling
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Onko teillä jo tuomarit?
Dressage is a question of feeling
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mun tietääkseni tuomareita ei meillä vielä ole, mutta Anna varmaan korjaa jos oon väärässä? Mä itse voin myös tuomaroida jotain, jos tarviis. Mä en uskalla vielä mitään tuomaroida, Anna varmaan viitsit informoida mua koneelle tullessasi, että onko vielä koiria lisäämättä mukaan (mä en oo varma nimittäin tosta netti.fi:stä että onko saunalahden vai minkä enkä oo uskaltanut tunnuksiani kokeilla kun en oo varma onko ne samat ) :)
// Mä nyt löysinkin sen sähköpostin ja tarkastelin että uusia koiria ei oo enää mukaan. PAHA:an ja PAVI:in siis tulokset nyt, mulla ei ollut tylsää ;) Pahoittelut mahdollisista virheistä.
// Mulla sattui taas oleen tylsää, niin tuomaroin noi lajit mitkä osasin ja missä ei ole omia koiria.
Tuloksia PAHA, PAVI, PAJÄ ja PAEK!
// Mä nyt löysinkin sen sähköpostin ja tarkastelin että uusia koiria ei oo enää mukaan. PAHA:an ja PAVI:in siis tulokset nyt, mulla ei ollut tylsää ;) Pahoittelut mahdollisista virheistä.
// Mulla sattui taas oleen tylsää, niin tuomaroin noi lajit mitkä osasin ja missä ei ole omia koiria.
Tuloksia PAHA, PAVI, PAJÄ ja PAEK!