No iihahaa. Joskus ihan hirveän kauan sitten pyörin virtuaalikaakkien parissa ja nyt mä olisin niin ikään ne taas löytänyt. Ravurit on aina enemmän tai vähemmän jaksanut kiinnostaa, ikinä en oo niitä vaan lähteny kokeilemaan. Sit mä sain ihan kuningasidean - vaatimaton talli ja sinne pari amerikkalaista. Jep. Nyt alkaa rento perehtyminen ravisaloihin ja ylipäätään hivuttautuminen takas v-heppailuun (wish me luck). Kyllä sinne varmaan joku puoliverinen viellä joskus eksyy - vanha suola janottaa nyt jo - mut katotaan miten meitsin käy!
Ihana! Taattua remilaatua, vähän extraakin, koska en ole nähnyt sinulta noin humoristista tekstiä koskaan, mutta erinomaisestihan se sujuu. Kyselit tuosta ulkoasusta jokunen aika sitten mielipidettä turrilassa, ja se olen siitä asti odottanut sitä, että julkaiset tallin. :P Enkä pettynyt yhtään, päinvastoin. Ulkoasun kuva voisi aivan hyvin olla jpg-muotoa ja minulla ei onnaa kemiat minkäänlaisen lauseen kanssa, jossa ilmaistaan jollakin variaatiolla "Hevosmäärä pyritään pitämään pienenä.". Muuta muutettavaa tai parannettavaa en sen koommin löytänyt, ja se on jo jotakin. Olisinpa ravi-ihmisiä, niin voisin enemmänkin seurailla toimintaasi, mutta se on ainoa suositumpi hevoslaji, josta en tajua mitään, joten onnea matkaan ja toivottavasti vielä hairahdut ratsujenkin puolelle.. (:
Nina, kiitos kommentistasi! :-) Kyllä mun on tarkotus hankkia vielä se yks tanskanpuoliverinen, koska noita mulla oli aikoinaan yksi pieni tallillinen.. Eli tuut kyllä ratsunki meillä näkemään, lupaan sen!
vuoden kadehdituin 2012 vuoden ulkoasuntekijä 2016
Ihanan humoristiset tekstit. Ihastuin niihin heti, eivätkä ne mene kuitenkaan övereiksi, niin kuin meillä päin on tapana sanoa. Ulkoasu on tyylikäs, mutta jollain tavalla siitäkin loistaa Idioottien tyyliin sopiva huumori. Harvoin kohdallasi joudun pettymään, eikä tämäkään kerta ollut poikkeus. Päivää piristi kyllä etusivun lukeminen, etenkin kun täällä on pitänyt 2,5 tunnin lenkin jälkeen istua naama kiinni ruottin kirjassa.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Aina saan ihastella puol tuntii näitä sun ihania leiskatekeleitäs ja tälläkään kertaa en tehnyt poikkeutta. ;) Jos ensin nyt hehkuttaisin tuota ulkkaa, väreistä pidän kovasti, sopivat hyvin amerikkalaisteemaan ja kuva on sommiteltu nätisti tuohon sivuun. Taattua remityyliä! Ja sit noi tekstit, just tommoset humoristiset ja kivat. Hevos(t)en lisäsivu vähän "erilainen", tarkemmat tiedot kun löytyy tuolta toiselta sivulta. Ei paha. Jäin kyllä vähän kaipaamaan kokokuvaa tuosta hepottimesta. :-(
Tämmöstä lyhykäistä kommenttia, ja mikä rakentava?
Kiitoksia Zellie & Karla kivoista palautteista! :D Mukava kuulla että toi ulkoasu (ja sivut ylipäätään) on siedettävä kokonaisuus. Limpulla ei oo ku toi yks pääkuva, mikä ei mua itseäni kyllä haittaa, siitä kun ei satu olemaan lisäkuvia. :<
vuoden kadehdituin 2012 vuoden ulkoasuntekijä 2016