Ostan siis ihan minkäkarvaisen koiran tahansa!
Kisanäyttöä ei hirveästi ole, koska olen ollut aika päiviä tauolla, mutta tämän sivun koirilla on nyt jotain. Olisi tosi kivaa, jos koiralla olisi kuvat valmiina. Tuloksia ei ole pakko myöskään olla.
O: Koira welmun kisautettavaksi SAATU KAKSIKIN KPL!
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
O: Koira welmun kisautettavaksi SAATU KAKSIKIN KPL!
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
Jussu
- Ei riitä.
Re: O: Koira welmun kisautettavaksi
Olen suunnitellut myyväni kiharakarvaisennoutajani Derin, narttu ei sovellu suuren koiralauman keskelle, joten tässä tapauksessa on ollut ongelmia. Myöskään kisamenestys ei ole lähtenyt ainakaan Nomen puolella käyntiin, nartulle pitäisi löytää se oma lajinsa, joka ei näyttäisi olevan NOME. Tuloksia nartulla on jonkin verran. Tyttö on ollut kiertolaisena, se on lähtenyt Manoirista, sitten Differentistä minulle. Kasvava koiralauma on este, Derille sopii paremmin yksityinen koti, jossa se ei jää kasvavan virran alle. :)
Tämmönen löytyis, kuvat on flickristä että saat ottaa mun puolesta mukaan jos haluat.
Tämmönen löytyis, kuvat on flickristä että saat ottaa mun puolesta mukaan jos haluat.
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Katselen nyt vielä, jos muita tulee mutta kyllä olen Derin valmis ottamaan.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
Jussu
- Ei riitä.
Ok.
Ilmoittele mulle sitten, vaikka yv:llä.
Ilmoittele mulle sitten, vaikka yv:llä.
- zerggie
- Keilapallo
Jos kisakoti olisi tarjolla ja mieluiten melko aktiivinen niin bortsu narttu ja tervu uros kaipaisivat koteja mikäli jompikumpi kiinnostaa.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Multa vois lähteä (klunk) Saksanpaimenkoira narttu jolle löytyy vain piirretyt kuvat. Huldalla on jo joitain kisoja ja tuloksia, ja toivoisin että siitä kisattaisiin valio ainankin paimennuksessa. Toivotavasti saisi aktiivisen kodin jos sulle lähtee.
Niin ja löytyy multa seropi uroskin.
Niin ja löytyy multa seropi uroskin.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mulle on tulossa pon-pentuja nyt keväällä. Kisausta vaadin paimennuksessa valioksi saakka + jossain muussa lajissa (näyttelyt on van plussaa). Pentue-topic. Pennulle mahdollista saada kuvat mukaan.