Evenfall lopettaa - myynnissä FCI 2 koiria
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Evenfall lopettaa - myynnissä FCI 2 koiria
Nyt on jo niin kauan ollut virtuaalikennel puuhiin innostus hukassa, että tänä vuonna kolmivuotis näyttelyn sijasta päätin laittaa "pillit pussiin". Laitan nyt aluksi myyntiin omat kasvattini ja saattaa olla, että myyntin tulee vielä keeshondeja ja suomenlapinkoiria kunhan olen saanut sovittua niiden kasvattajien kanssa.
Täältä voitte käydä valikoimassa. Myynnissä olevien koirien tiedot on lihavoitu.
Täältä voitte käydä valikoimassa. Myynnissä olevien koirien tiedot on lihavoitu.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Evenfall lopettaa - myynnissä FCI 2 koiria
Oo, suursnautseri &.& Oon jo niin pitkään haaveillut tälläsestä!
Mua kiinnostaisi Thurston's Model. Pääsisi asustamaan Kuolamyllyyn noitten muitten petojen kanssa. Siellä on tilaa temmeltää ja oman kokoista seuraa. Tarkoitus olisi jatkaa pk-puolella ja satunnaisesti pelastuksessa ja muissa lajeissa. Kuvista kyselen cocoalta ja jos ne saadaan mukaan niin aletaan kiertämään sitten aktiivisesti näyttelyissä. Jalostukseen haluaisin myöhemmin käyttää.
Jos sä et tuolle omalle suursnautseri kasvatillesi kotia löydä niin heittele mulle yv:tä jos sen haluat mulle luovuttaa (:
Mua kiinnostaisi Thurston's Model. Pääsisi asustamaan Kuolamyllyyn noitten muitten petojen kanssa. Siellä on tilaa temmeltää ja oman kokoista seuraa. Tarkoitus olisi jatkaa pk-puolella ja satunnaisesti pelastuksessa ja muissa lajeissa. Kuvista kyselen cocoalta ja jos ne saadaan mukaan niin aletaan kiertämään sitten aktiivisesti näyttelyissä. Jalostukseen haluaisin myöhemmin käyttää.
Jos sä et tuolle omalle suursnautseri kasvatillesi kotia löydä niin heittele mulle yv:tä jos sen haluat mulle luovuttaa (:
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Heips!
Venlalle voisin tarjota kotia, jos voisin napata mukaan nuo kuvatkin, kun on lupa käyttää kys. koiran kuvia. Ja Piquantista kotia tarjoaisin. Harrastuksina pääasiassa paimennus ja näyttelyt. Muina lajeina sitten pelastuskoirakokeet ja/tai PK-kokeet.
Venlalle voisin tarjota kotia, jos voisin napata mukaan nuo kuvatkin, kun on lupa käyttää kys. koiran kuvia. Ja Piquantista kotia tarjoaisin. Harrastuksina pääasiassa paimennus ja näyttelyt. Muina lajeina sitten pelastuskoirakokeet ja/tai PK-kokeet.
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Oikein mielelläni kummallekin teistä annan koiran. Susityttöä pommitan muutaman viikon sisällä jos porukka ei ole Myystä kiinnostunut. Ilmoitelkaa sivuja, kun olette saaneet tehtyä.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Venlan sivut :) Saako muuten käyttää jalostukseen?
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Kiitos sivuista! Kyllä saat käyttää jalostukseen. On ollut itelläkin tarkoituksena, mutta se on jäänyt suunnittelu tasolle. Täällä on jotain keskustelua Venlan pentueesta, jonka olisi pitänyt syntyä joulukuussa.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Sofista tuli Moodi. Saako nartulle keksiä sukutaulun pisemmälle ja saako sukulaisista satuilla mitä haluaa sukuselitykseen? Kuvista laitoin kyselyä menemään cocoalle.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
Kiitoksia sinullekin! Minun puolestani voit keksiä Moodille lisää sukua, mutta sinun täytyy varmaankin kysyä vielä lumienkulilta, koska häneltä olen koiran saanut.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Pitääkin varmaan sit kysellä Lumienkulilta. Sain cocoalta luvat noihin kuviin joten samoila kuvilla jatketaan :)