Aikeissa olisi teettää Choufleurin ensimmäinen pentue, rotuna papillon. En tosin ole ollenkaan varma, löytyykö pennuille varaajia, joten tiedustelen nyt alustavasti.
Isä olisi BH RH-F A RH-T B TK3 vGRCW-10 vNLDW-10 vFINW-10 Élevage's Cody, näyttelyissä on tullut pelkästään ERIä ja Cody on lisäksi vahvistamaton koiratanssivalio ja Suomen muotovalio ja pian myös tokovalio. Väriltään uros on valkoruskea ja luonteeltaan rauhallinen ja huomionkipeä.
Emäksi valikoituu papillonnarttujen vähäisen lukumäärän vuoksi BH RH-F A TK2 Élevage's el Día, joka on saanut näyttelyissä EHta, mutta on pian flyball- ja koiratanssivalio. Dia on tricolor ja ihmisrakas.
Jos varauksia ei tule, pentuetta ei tietenkään teetetä, joten ilmoittakaahan, jos olette kiinnostuneita!
Pennut lähtevät mieluiten aktiiviseen ja pitkäaikaiseen kotiin. Minulle ei ole väliä, missä lajissa koiria kisataan, mutta näyttelyitä voisi koettaa. Jos kuvia ei löydy, voin yrittää piirtää.
Varaukset 1/4
Tiia, Choufleur
Kiinnostusta papillonpennuille?
-
Choufleur
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
Vera
- Vuohenruokaa
Re: Kiinnostusta papillonpennuille?
Hei mä saattaisin olla kiinnostunut! Mutta toisaalta mietin, että onko mulla nyt liikaa noita pieniä koiria..
the weather changes
-
Choufleur
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Jos nappaa, laita vaan lisää viestiä :)
- Iljan
- Kriisissä
En osaa kuvailla kuinka paljon mun tekee mieli pientä perhosvaavia........ harvinaista herkkua ois kieltämättä. :)
-
Choufleur
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Jep, papilloneja ei ole hirveästi liikkeellä. Kannattaa hankkia kun on tilaisuus 0:>
-
Choufleur
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Up, eikö ketään kiinnosta?