Sivu 1/2
Varattavissa uudet Jet's rotikat
Lähetetty: La Huhti 30, 2011 4:30 pm
Kirjoittaja pokeri
Jet's Working Rottweilersin kolmas pentue suunnitteilla! Pentue teetetään mikäli saadaan vähintään kolme varausta. Pennut myydään käyttökoteihin! Tietenkään näyttelyissä ja tokokokeissa käymistä ei kielletä, mutta pääpaino saisi mielellään olla pk-lajeissa.
Eli seuraavanlaista yhdistelmää olen suunnitellut:
i. IP3 BH
Idol's Showman
e. IP3 BH
Greedy For Gold
Tällä kertaa pentueen vanhemmiksi halusin vähän nuorempia koiria, molemmilla koirilla on siis vielä jonkin verran matkaa tuohon käyttövalioon, jonka niille olen tavoitteeksi asettanut. Molemmat koirat ovat oikein lupaavia ja toimivia pelejä.
Nimiehdotuksia:
u. Chaos Chip Jet
u. Camaro Jet
u. Charming Jet
n. Cosmopolitan Jet
n. Classical Jet
n. Champagne Jet
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: La Huhti 30, 2011 6:03 pm
Kirjoittaja Noina
Tätä olen salaa odottanutkin! Olen ehdottomasti kiinnostunut, kirjoitan myöhemmin lisää.
/ Elikkä olisin kiinnostunut narttupennusta rottweilerkenneliini
Waldemanniin. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa, joista toinen on jo eläkkeellä. Toinen on oma kasvattiurokseni, jota ehkä käyttäisin tälle uudelle nartulle. Kilpailemme aktiivisesti päälajeina toko ja suojelu. Pelastusta, työkoirakokeita, agilityä ja näyttelyitä sivulajeina. Jalostuskäyttö siis kiinnostaisi, suvun puolesta tämä on mahdollista?
Sivut on vielä rempassa, mutta valmistuvat pikkuhiljaa. Lisäilen teidät linkkilistallemme. :)
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: Pe Touko 13, 2011 12:24 pm
Kirjoittaja pokeri
Neranne kirjoitti:Tätä olen salaa odottanutkin! Olen ehdottomasti kiinnostunut, kirjoitan myöhemmin lisää.
/ Elikkä olisin kiinnostunut narttupennusta rottweilerkenneliini
Waldemanniin. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa, joista toinen on jo eläkkeellä. Toinen on oma kasvattiurokseni, jota ehkä käyttäisin tälle uudelle nartulle. Kilpailemme aktiivisesti päälajeina toko ja suojelu. Pelastusta, työkoirakokeita, agilityä ja näyttelyitä sivulajeina. Jalostuskäyttö siis kiinnostaisi, suvun puolesta tämä on mahdollista?
Sivut on vielä rempassa, mutta valmistuvat pikkuhiljaa. Lisäilen teidät linkkilistallemme. :)
Kuulostaa hyvältä! Oikein mielelläni myyn sinulle pennun, innostiko mikään nuista minun nimiehdotuksista vai haluatko nimetä pennun itse?
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: Pe Touko 13, 2011 5:02 pm
Kirjoittaja Noina
Alustavasti voisin ottaa tuon Bazooka Jetin, mutta mietin vielä asiaa.
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: La Touko 14, 2011 5:05 pm
Kirjoittaja tsiu
Lähtiskö mulle narttupentu (Bling Bling Jet)? Ei ole kilpailunäyttöä antaa, olen vasta aktivoitunut virtuaalikoirailussa ja ruvennut kilpailemaan rhodesiankoirieni kanssa agissa, mejässä jne.
Rottweilerin kanssa tultaisiin kilpailemaan suojelussa sekä näyttelyissä. Mikäli sulla on toiveita muidenkin lajien suhteen niin oon valmis kilpailemaan muutakin. Narttu saisi luultavasti tämän koiran kuvat (
http://kiana.kuvat.fi/kuvat/PK%2520erik ... eiler3.jpg). Mitä mieltä olet?
http://virtuaaliset.net/chania
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: Ke Touko 25, 2011 8:20 pm
Kirjoittaja pokeri
Vie mennessäsi :) Sivuja jos laitat tähän topaan vkon sisään.
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: To Touko 26, 2011 2:16 pm
Kirjoittaja Noina
En tajunnut ollenkaan että näille oli jo päätetty syntymäpäivä! Teen sivut piakkoin.
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: La Touko 28, 2011 9:07 am
Kirjoittaja tsiu
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: La Touko 28, 2011 1:18 pm
Kirjoittaja Noina
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: Ke Kesä 01, 2011 1:46 pm
Kirjoittaja Spunky
Voi, ehdinköhän vielä mukaan varaukseen? olisin nimittäin superkiinnostunut rotikkavauvasta! Narttua (Born To Be Jet) olisin vailla ja pentu pääsisi aluksi kenneliimme
Avénlessiin, josta muuttaa myöhemmin pian valmistuvaan rotikkakenneliini Ronnethalleriin. Pyrimme kilpailemaan aktiivisesti, päälajeina tulisivat ilmeisesti olemaan toko sekä suojelu, mutta näyttelyissä kiertely sekä pelastus ovat myös tähtäimessä. :)
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: Pe Kesä 03, 2011 5:15 pm
Kirjoittaja pokeri
spunky, kyllähän tuo onnistuu. sivuja jos saa parin vkon sisään.
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: Pe Kesä 03, 2011 5:15 pm
Kirjoittaja Spunky
pokeri kirjoitti:spunky, kyllähän tuo onnistuu. sivuja jos saa parin vkon sisään.
Hienoa! Alan heti värkkäämään sivuja.
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähetetty: To Kesä 09, 2011 5:55 pm
Kirjoittaja Spunky
Re: Varattavissa uuden Jet's rotikat
Lähetetty: To Syys 29, 2011 6:58 pm
Kirjoittaja pokeri
UUSI PENTUE! PENNUT VARATTAVISSA.
Re: Varattavissa uudet Jet's rotikat
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 4:03 pm
Kirjoittaja Marcia
Tarjoaisin kotia reippaalle, erittäin saalisviettiselle ja terhakkaalle urospennulle
yksityisistäni. Aikaisempaa rottweilerkokemusta löytyy käyttölinjan nartusta (Rajavahdin Caste-Helmi), kasvatin nartulla jopa yhden pentueenkin. Muita koirakokemuksia löytyy niin papillonista bullmastiffiin, saksanpaimenkoirat mukaanlukien.
Tottelevaisuus ja suojelu ovat intohimoni. Kilpailen kaikilla palveluskoirarotuisilla koirillani palveluskoiralajeissani ja olen kilpaillut useilla koirilla käyttövalioksi asti. Muita harrastuslajeja joita harrastan on näyttelyt, agility, paimennus, sekä pienimuotoisesti vesipelastus. Uroksella tultaisiin kilpailemaan suojelussa, näyttelyissä, tokossa ja ehkä agilityssä.
Jalostuskoiraa en ole siitä suunnitellut, sillä en luultavasti kasvata enää yhtään rottweilerpentuetta. Jos koiran päänuppi on terve ja terveystulokset ovat priimat (käyttötuloksista ja luonteesta puhumattakaan), lainaan urosta maksimissaan yhdelle nartulle.
Jos haluat katsoa kisatuloksia, niitä löytyy esimerkiksi
täältä. Hyvännäköiset kuvat koiralle löytyvät. Nimeksi kaavailin Camaro Jettiä.