Maben C-sakut

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Maben C-sakut

Viesti Kirjoittaja toksi »

Mabel 'n the tommyknockersin kolmas pentue tekee tulojaan!
Tällä kertaa vuorossa ovat jälleen saksanpaimenkoirat (dobermannipentuetta muuten saatte odottaa sen aikaa, että suunnittelemani narttu saadaan jalostuskuntoon, vanhemmat on jo periaatteessa valittu). Pentueeseen syntyy 3-4 karvapalloa, joista yksi jää itselleni, eli teistä kaksi tai kolme saattaa saada oman maapelin! Vanhemmat ovat tällä kertaa harvinaisen hienoja, joten kuolatkaa vain rauhassa ja tehkää hyviä tarjouksia tasokkaisiin koteihin (nyt olen valinnoissani tarkkana kuin porkkana), joissa pennut pääsevät näyttämään kynsiään käyttökentille.

Vanhemmat
Pentueen isä on 1-polvinen komeus nimeltään Intiaanitarujen Dramaattinen Dubbaus. BH SchH3 Vk2 RH-FL A vKTV vAVA vPVA vFIN TVA vFIN KVA-palkittu uros on siis valioitunut viidestä lajista, ja jatkaa vielä kilpailu-uraansa pelastuskoirakokeissa tavoitteenaan vRH-TA-arvonimi. Näyttelykehiäkin koetanne yhden sertin innoittamana hieman kierrellä, mutta valioituminen siinä lajissa ei kuulu tavoitteisiimme. Topi on myös suorittanut vesipelastuksen soveltuvuuskokeen hyväksytysti.

Pentueen emä on evm-sukuinen kaunotar nimeltään Silke van Carte-Blance. Sakemanniranskatar on palkittu arvonimin BH SchH3 RH-T B RH-FL B vFIN KVA vFIN TVA vPVA vFIN MVA vFINW-10. Kolmen käyttölajin sekä Suomen muotovalio on näyttänyt siis kyntensä niin näytössä kuin käytössäkin. Kilpailemista jatketaan agilityssä (2 vKUMAa valionarvoon), pelastuksessa (PEJÄ A & B-tulosten päässä vRH-TA:sta), koiratanssissa (196p.) sekä näyttelyissä, joissa koetamme keräillä sertejä muistakin maista, paineita emme kuitenkaan täsä lajista ota.

Pennut
C-pentueen ollessa kyseessä pentujen nimet alkavat C-kirjaimella. Teemana on tällä kertaa Coming, Calling tai Comedy, katsotaan tarkemmin kun varauset ovat kasassa. Syntymäpäivä päätetään ja pentuesivu tehdään hieman myöhemmin.

// Comedy se on kuitenkin!
Maben Comedy Central / toksi
Maben Comedy Clip / Narri
Maben Comedy Club
Maben Comedy Film
Maben Comedy Gang / Aveline
Maben Comedy *****

Varaukset 4/4
u. Maben Comedy Central / toksi, Mabel 'n the tommyknockers
u. Maben Comedy Irony / Kirsi, Lilithia
u. Maben Comedy Gang / Aveline, Vicinity
u. Maben Comedy Clip / Narri, Merripit

Syntyvät 20.07.2011
Dressage is a question of feeling
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Maben C-sakut

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Minä haluan Liliin yhden! Sukupuolta en osaa vielä sanoa, kun pitää kattoo kuvamestat läpi ensin. Suurella todennäköisyydellä tulisi olemaan kuiteski pelkkä käyttökoira ilman rakennekuvaa (niinkuin esim Biitti), mutta voin kaivaa rakennekuvallisenkin koiran, jos kasvi välttämättä niin haluaa. :D

En tiiä tiiätkö kuinka hyvin mun sakukisautukset jo valmiiks, mutta palvelua ja paimennusta päälajeina. Kisanäyttöä Topin emältä Belalta, sitten vaikka Varpushaukalta ja Jackilta. Pentue tulee olemaan ehdottomasti suunnitelmissa joskus tulevaisuudessa, kun tuo Bela on mun yksi kantanartuistani ja haluan jatkaa sen sukua.
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Kirsille menee ehdottomasti yksi!
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Noniin, tätä olenkin odottanut (: Eli Vicinityyn tulisin mahdollisesti pennun sijoittamaan. Sukupuolesta en ole vielä aivan varma, mietiskelen vielä että kummalle olisi tulevaisuudessa enemmän käyttöä jalostuspuolella. Jokaista koiraa kisautan tokossa, palvelussa (sakuilla yleensä suojelu, mutta kasvattajan mielipide otetaan ehdottomasti huomioon!), paimennuksessa, poliisikoirakokeissa, näyttelyissä, agilityssa, ymsyms. ja vaikka missä muussa, jos kasvattaja tahtoo. Sivu- ja kilpailunäyttönä toimikoon Vera ja http://vicshepherds.webs.com/valdo.htmValdo, paljonhan koirillani ei tosiaan sijoituksia ole kun vajaan vuoden vasta olen tätä hommaa harrastanut! (:

Pentue olisi jossain vaiheessa tiedossa, jos jalostusoikeudet suot (:
.
.
  • Kuva
Kirsi
Höpsö veitikka

Kiva kuulla! Uros tulee mulle. :)

/ Oho, nimiäkin on jo! Mulla menee hetki sen päättämiseen.
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Hmm... Eiköhän tosta Avelinellekin lähde.
Kirsi
Höpsö veitikka

Maben Comedy Crash, kelpaisko?
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Sain sukupuolen päätettyä ja herrahan tästä tulee (: Nimeksi voisi tulla vaikkapa Maben Comedy Gang.
.
.
  • Kuva
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Kirsi & Aveline, saamanne pitää!

Jos joku vielä haluaa, niin narttu olisi toivottu :D

// Kiitos! Ja nimi vaihdettu :)
Kirsi
Höpsö veitikka

Tylsä ilta, joten sivutkin ovat jo tässä. Luonteessa saattaa kyl kestää, kun olen niiden kanssa tosi laiska enkä kuitenkaan halua Lilin koirille kenenkään muun kirjoittavan niitä. :D

/ Eiku hei! Olisko nimeä vielä mahdollisuus muuttaa Comedy Ironyksi?
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Gang esittäytyy (:
.
.
  • Kuva
toksi
Söi navetan kaksi nautaa

Hienoa, kiitokset!

Viimeinen pentu on varattavissa ensi perjantaihin asti! Jos ottajaa ei siihen mennessä ole, syntyy pentueeseen vain nämä kolme. :)

// Sovittaiskos myä sillä välin syntymäpäivä? Ehdotuksia?
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Maben C-sakut / Yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Weeza »

Lähtisikö WeexThexiin Mabe-muksu?:) (Allekirjoituksessa kuvalinkki sivuille) Narttua hakisin, Koska itsellä 2 urosta ja kaksi narttua joten lisää narttuja kaipaisin. Itse etsiskelen uutta sakua, koska nyt koiristani osa on jo edempänä, joten kisoihin mahtuisi nyt koira. Olen kuullut että kennelisi on hyvä ja kyseiset vanhemmat ovat minusta aivan ihania.

Kisautus näyttöä minulla ei niinkään ole mutta koiriani olen kisauttanut tasaisesti ja nyt aijon taas aktivoittaa kisaamistani PK- lajeissa. Tämän nartun kanssa tulisin kisaamaan PK-lajeissa, agilityssä ja paikussa eniten, mutta Tokoakin kisaisin aktiivisesti, miten nyt kerkeän osallistua.

Tein koiralle jo sivut, jotta näet mitkä kuvat yms laitan, joten tässä sivut: http://sarpatzu.fi/weexthex/mabenkoira.html Elikkäs tommoset sivut.

Kaikkea voin vielä muuttaa, ja vaikka tein sivut niin ei tarvi minua valita jos haluat tasokkaampaan kenneliin:) Mutta toivon että sovin pentusi omistajaksi...
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Himottais tämmönen pupsi, mutta pakko sano ittelleni ei. :)
Kuva
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Mulle kävis syntymä päivä koska vaan, mitä nopeemmin sen parempi, että pääsee näyttelyihinki ilmottelemaan! :--D
.
.
  • Kuva
Vastaa Viestiin