Sivu 1/1

Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: Ke Syys 03, 2008 2:47 pm
Kirjoittaja Slee
Noniin ekaa kertaa Spitrin`siin on tulossa muutakin rotu pentuja, kun pomeranian ja se on hyvä juttu :) Kerron nyt näin aluksi, että pentue olisi tarkoitus syntyä Elokuun lopussa. Kerron ekana vähän vanhemmista!

Emänä olisi tuttu Hippulan Bara Fara joka on kisannut näyttelyissä ja saanut jopa viisi sertiä, myös agilityä kisattu, koiratanssia ja flyball kisoja. Yksi tittelikin näkyy olevan.

Isänä olisi Peikonhampaan Mörrimöykky joka on saanut komean rivin titteleitä, kuten BH, EUV-07, SWEW-07. Hienoja tuloksia on sivuilla :)

Varauksia otan mielellään vastaan ja yksi pentu onkin jo varattu!

Varaukset: 1/4
n. -, om. Milzu

Re: Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: La Syys 20, 2008 8:08 am
Kirjoittaja Slee
UP!

Re: Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: La Syys 20, 2008 8:29 am
Kirjoittaja Hassu
Oii, houkuttelee tosi paljon! <: Tässä mietiskelen kuitenkin vielä, kennelillä ei vielä ole sivujakaan valmiina..

Re: Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: Su Syys 21, 2008 8:26 am
Kirjoittaja Slee
Hassu mieti vain rauhassa ja ilmoittele kun olet päättänyt otatko :)

Re: Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: La Marras 15, 2008 8:36 pm
Kirjoittaja Sara
Tässä mietiskelin noita pentuja. En kyllä voinu kattoo emää mutta uskon että se on hieno ;). Voisin ehkä ottaa pennun mutta ne syntyy aika myöhään että mietin vielä :)
Sivuni jos haluut käydä kattoon http://www.freewebs.com/scapik

Re: Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: Su Marras 16, 2008 2:38 pm
Kirjoittaja Minnea
Mamman sivua ei näy : (

Re: Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 3:23 pm
Kirjoittaja Miltsii
Oho, huomasin tän vasta nyt.. onko pentuja enää tulossa, olisin kiinnostunut?

Re: Kleinspitz pentuja tulossa

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 9:58 pm
Kirjoittaja Slee
Kyllä on tulossa, kunhan saan sivut auki taas :)