Kleinspitz pentuja tulossa
Lähetetty: Ke Syys 03, 2008 2:47 pm
Noniin ekaa kertaa Spitrin`siin on tulossa muutakin rotu pentuja, kun pomeranian ja se on hyvä juttu :) Kerron nyt näin aluksi, että pentue olisi tarkoitus syntyä Elokuun lopussa. Kerron ekana vähän vanhemmista!
Emänä olisi tuttu Hippulan Bara Fara joka on kisannut näyttelyissä ja saanut jopa viisi sertiä, myös agilityä kisattu, koiratanssia ja flyball kisoja. Yksi tittelikin näkyy olevan.
Isänä olisi Peikonhampaan Mörrimöykky joka on saanut komean rivin titteleitä, kuten BH, EUV-07, SWEW-07. Hienoja tuloksia on sivuilla :)
Varauksia otan mielellään vastaan ja yksi pentu onkin jo varattu!
Varaukset: 1/4
n. -, om. Milzu
Emänä olisi tuttu Hippulan Bara Fara joka on kisannut näyttelyissä ja saanut jopa viisi sertiä, myös agilityä kisattu, koiratanssia ja flyball kisoja. Yksi tittelikin näkyy olevan.
Isänä olisi Peikonhampaan Mörrimöykky joka on saanut komean rivin titteleitä, kuten BH, EUV-07, SWEW-07. Hienoja tuloksia on sivuilla :)
Varauksia otan mielellään vastaan ja yksi pentu onkin jo varattu!
Varaukset: 1/4
n. -, om. Milzu