Sivu 1/3
Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Ma Elo 08, 2011 5:31 pm
Kirjoittaja kirby
Scarletsiin olisi taas pieniä kanakoiralapsosia tulossa, tällä kertaa pointterien muodossa. :) Nämä hurmaavat monen lajin harrastuskoirat lähtevät
aktiivisiin ja
pysyviin koteihin. Luethan myös
kasvatusperiaatteeni mikäli olet pennusta kiinnostunut! En edellytä kodilta hurjia kisatuloksia, ja vaikka olisi mukavaa, että kasvattejani näkisi myös kanakoirakokeissa, en niihin osallistumista varsinaisesti vaadi. Pääasiana pidän sitä että kasvatti saa pitkäaikaisen, toivottavasti elinikäisen kodin luotasi eikä sen olemassaoloa unohdeta pitkäksi aikaa. Kysy ihmeessä jos on kysyttävää!
Pentueen isänä toimii komea ja menestynyt urokseni
BH vJNW-09 vJFRAW-10 vSWEJW-10 vSWEW-10 vJISW-10 vAMJW-10 vAMW-10 vJESTW-10 vESTW-10 vJLUXW-10 vLUXW-10 vLTW-11 vNW-11 vMV-11 FIN* & FRA* & SWE* & IS* & EST* & LUX* MVA Acarden Ajax "Ajax".
Emänä toimii evm- sukuinen narttu
McGun's Gilda "Gilda". Gilda on erityisesti kanakoirakokeissa hyvin menestynyt, hyväluonteinen ja terve narttu.
Varaukset [3/4]
- Spyro
- Zellie
- Milla
Nimet muodossa Scarlets ...
Fruitcake (-Milla-)
Fletcher (Zellie)
Flynn
Flashy
Faylin
Fresca
Figaro
Flash
Fabian
Fibber
Frisky
Fritz
Fudgie
Florian
Furby
Fuzzy
Fergie
Funky (Spyro)
Fruity
Felle
Frodo
... joku muu?
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Ke Elo 10, 2011 9:21 pm
Kirjoittaja Zellie
Kun on nuo kuvatkin, niin eiköhän mulle tällainen vielä
Paranoidiin mahdu. Uros Scarlets Fletcher. Aluksi pyritään suorittamaan BH-koe hyväksytysti ja kisaamaan valioksi kanakoirakokeista ja jonkin maan jäljestä + näyttelyissä tullaan pyörähtelemään noilla junnu-kuvilla. Näiden tavoitteiden jälkeen sitten uusia.
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Ke Elo 10, 2011 9:38 pm
Kirjoittaja kirby
Jees, laittelen!
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Ma Syys 12, 2011 3:45 pm
Kirjoittaja Zellie
Miten tämän pentueen laita on? Itsellä olisi nyt kuvia myös nartuille, mutta täytyy vielä miettiä mihin päädyn niiden suhteen.
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Ma Syys 12, 2011 4:53 pm
Kirjoittaja kirby
Spyrolta haluaisin kuulla vahvistusta (ja yksi lisävaraus ei toki ois pahitteeksi), itse kun en oo sittenkään varma että otanko pennun. :)
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Ma Syys 12, 2011 4:55 pm
Kirjoittaja Zellie
Selvä. Ajattelin vain udella, että tiedän miten omien suunnitelmieni kanssa menettelen.
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Ma Syys 12, 2011 4:59 pm
Kirjoittaja kirby
Juu, kyllä tää pentue vielä maailmalle lähtee!
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 7:12 am
Kirjoittaja kirby
Kiinnostuneita?
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Pe Joulu 09, 2011 10:15 pm
Kirjoittaja kirby
Nostellaas. Zellie, ootko vielä kiinnostunut? Entäpä Spyro?
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: Pe Joulu 09, 2011 11:15 pm
Kirjoittaja Spyro
Hei unohin nää! Mulla on kyllä virtuaalijutut ollut nyt ihan tosi jäässä, mutta jos uskallat mulle yhen poikalapsen luovuttaa, niin olisi kiva :) Nimeksi Funky.
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: La Joulu 10, 2011 1:15 pm
Kirjoittaja kirby
Spyro, kyllähän mä uskallan. :) Zellietä kaipailtais vielä. Otankin itselleni nartun tästä.
1.1.2012 vois olla aika komea syntymäaika? Tässä on ainakin itellä sen verran kiirettä et en laita ihan heti ens viikoks näitä syntymään!
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: La Joulu 10, 2011 2:12 pm
Kirjoittaja -Milla-
Mulle vois Olvidaan kelvata yks kakru. :D nyt kun siellä asustaa vaan Tito niin tartteen ehdottomasti toisen pointterin. Kanakoirakokeissa ainakin kisattaisiin ja sitä mukaa muita lajeja kun multa koirat ylenee luokissa. Jos uskollat mulle antaa pienen pointteri lapsosen?
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: La Joulu 10, 2011 5:33 pm
Kirjoittaja kirby
No et sä ny mitään pentuu saa! Daa. Nimeä ja skp:ta vaan miettimään! ;)
Jos Zellie on vielä ottamassa ni sit saatiinkin varaukset täyteen!
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: La Joulu 10, 2011 7:53 pm
Kirjoittaja Zellie
Juu kyllä mä tällaisen lapsosen haluan.. Vaikka toisaalta tuonnitkin alkais varmaan olla tarpeen. Mietinkin siis lähinnä sitä, että jalostuksen kannalta mun kannattaisi tuoda itse evm-sukuinen koira ja jättää tää väliin.. Pitää nyt miettiä muutama hetkinen, jos käy? Kun nyt kaikki pennut on menossa kanakoirien kanssa enemmän toimiville niin vois olla järkevää jättää väliinkin ja kisauttaa se tuonti..
Re: Pointterilapsia (Scarlets F- pentue)
Lähetetty: La Joulu 10, 2011 8:35 pm
Kirjoittaja -Milla-
Sukupuolesta en osaa sanoa vielä mitään. Pitää vähän katsella kuvia ensin, mutta nimeks voisin ottaa fruitcake:n. :D Mites muuten jalostuskäyttö? Tää ois niin mehukas ku Ajaxin takana on noita omia pointtereita. :D